Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hasło na www

JaRcZaN 29 Gru 2005 11:37 1454 15
  • #1 29 Gru 2005 11:37
    JaRcZaN
    Poziom 11  

Witam!
    Mam szybkie pytanko:jak założyć na własną strone www(np.w republice)hasło,tak aby jeśli ktoś chciałby na nią wejść musiał by wpisać dany ciąg znaków?Mam na tej stronce kamerke internetowa i używam programu CoffeeCup Webcam.W opcjach tego programu niestety ale nie znalazłem takiej opcji(no chyba że coś przeoczyłem).

pozdrawiam

0 15
  • #3 29 Gru 2005 12:54
    JaRcZaN
    Poziom 11  

Hmm a gdzie mam wrzucić te skypty?Bo teraz na ftp jest tylko jeden plik(index.html).ten plik to jest ten obraz z kamerki,aktualizowany przez program ktory obsluguje ta kamerke.
    Nie znam się za bardzo na html :/

0
  • #4 29 Gru 2005 13:09
    trzepiz
    Poziom 14  

To zależy od skryptu .. czy jest on samodzielnie działającym skryptem .. i czy ma redirect do strony na ktora chcesz wejsc ..

np: robisz index.html - tam skrypt z hasłem, ktory po poprawnym wpisaniu hasła odsyła do strony [ index2.html ] - oczywiście jesli to skonfigurujesz ..

Musisz najpierw mieć skrypt, którego chcesz użyc - a następnie przemyśleć jak najlepiej go wykorzystać ,,,

Oczywiście ten wariant który podałem jest idiotyczny .. bo jesli ktoś będzie chciał zobaczyć co jest na "ukrytej" stronie i jest w miarę sprytny .. to wpisze w przegłądarce .. - ( www_twoja strona_/index2.html ) - i wowczas pominie skrypt logowania .. co w rezultacie umożliwi mu podgląd twojej "ukrytej strony".. dlatego tez trzeba sie głęboko zastanowic co i jak chcesz zrobic .. :)

0
  • #5 29 Gru 2005 13:13
    shivo
    Poziom 20  

opisze skrypt:
    http://www.skrypty.webd.pl/javascript/zabezp/a4.zip
    (chyba tylko dlatego ze ten udalo mi sie zrozumiec:) )
    wiec;