Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przenośny głośnik [kpl. amator]

baarki 30 Dec 2005 01:37 1656 6
    baarki
    Level 11  
    Hej!
    Mam zamiar zbudowac sobie "przenośny system nagłaśniający". :)
    I mam do Was pytanie dotyczące właśnie tego jak zrobic, żeby był jak najbardziej poręczny.
    Chodzi mi głownie o to, aby podczas transportu zajmował jak najmniej miejsca, można go było włożyc do torby podróżnej, a potem dośc łatwo zmontowac.
    Jestem zupełnie zielony w tych sprawach, i nie wiem od czego zacząc.
    Najpierw to wiem ze musze przeszukac ten serwis, aby znalezc jakies informacje jak sie do tego zabrac, jaki głośnik itp. :D Ale chciałbym, abyście mi poradzili mniej więcej czego szukac, bo ma byc to sprzęt na wakacje, na jakies wyjazdy, aby miał przynajmniej jedno wejście audio, i dośc sporo mocy. A w rozmiarach mniej wiecej jak piecyk gitarowy 50W ale taki, który da się rozłożyc ;)
    dzięki!

ps. przeczytałem FAQ i Regulamin, poszukałem, ale nic takiego nie było, ale jeżeli coś nie tak zrobiłem, to nie bic proszę :D
    ps2. sorry za brac c z kreską, ale coś mi sie namiesziało.
    CJ_Basseer
    Level 24  
    Cos mi po glowie chodzi ze juz cos takiego podobnego było chyba w dziale konstrukcjie, przejzyj ten dzial dokladnie.
    Piecyk 50W? A co ma 50W do rozmiarow? Napisz maksymalne wymiary to sie pomysli.
    Dosc sporo mocy czyli ile? Jak mato byc na wyjazdy itp to glosnik za duzy nie moze byc, najlepiej jakas szerokopasmowka.
    baarki
    Level 11  
    hej
    no szukalem, ale nie znalazłem niestety.
    wymiary to moze 50x50x30?
    coś takiego :)
  • Helpful post
    md
    Level 40  
    Do czego to ma służyć - pytanie zasadnicze. Innych głośników używamy w przypadku wykorzystania takiego urządzenia do ogłaszania komunikatów słownych (wąski zakres częstotliwości), a innych w przypadku, gdy to ma być zestaw przenoszący całe pasmo.