Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SIMATIC Step7 automatyka przemysłowa

ma_jorka 02 Jan 2006 20:26 9919 16
SterControl
    ma_jorka
    Level 11  
    Witam.
    Poszukuje materiałów i wszelkich wzkazówek które pozwolą mi nauczyć się jak najwięcej o programowaniu sterowników.Zdobyłem Program Step7 i na jego podstawie chciałbym oprzeć moja nauke.Poszukuje wszelkich symulatorów komputerowych-o zagadnieniach"automatyki przemysłowej". Będe wdzięczny za podsunięcie jakichkolwiek linków z materiałami-ważne podstawy,gdyż jestem początkującym w tym temacie.
    Z góry dziękuje za pomoc:)
  • SterControl
  • SterControl
    leszek N
    Level 13  
    Jesli jestes poczatkujacym to moze zacznij od logo
    zapewniam czasu nie straciz a Step 7 okaze sie bardzo prosty
    bo prawie ta sama technika progrmowania i najtrudniejsza rzecza bedzie
    ustalenie odpowiedniej logiki programu bo samo zapisanie lub transfert
    jest dziecinnie latwe
    Serienko
    Level 13  
    Witam.
    Mogę podesłać kurs do step7.
    ma_jorka
    Level 11  
    Chetnie skożystam z kursu-jeśli to nadal aktualne.(jeśli tak to adres e-mail prześle za pomocą pw)
    Kamilloo
    Level 13  
    Witam

Proponuję ściągnąć najpierw STEP7 uruchomić i zapoznać się z nim. Opis samego programu już gdzieś na forum wrzucałem Jeżeli chcesz mogę Ci podesłać jakiś programik z obsługa sieci PROFIBUS.
    Jezeli już zapoznasz się budową programu i obiegiem pętli to możesz zacząć pisać pieerwsze programy, które możesz oczywiście testować na symulatorze w stepie

Wrazie problemów albo pytań pisz na maila

Pozdro :)
    ATOS1610
    Level 12  
    Witam,

Jestem zainteresowany wymianą oprogramowania i opisów do Simatic. Sam posiadam tego trochę i chętnie powiększę swoje zbiory.Zainteresowanych proszę o kontakt.
    CondraDD
    Level 11