Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaśniejszy ekran po brzegach

22 Kwi 2003 18:31 1224 3
  • Poziom 18  
    w Monitorze CTX 17" mam wokół kinwskopu jaśniejszy ekran na ok 1,5 cm .
    W środku jest nieco ciemniejszy. Czy to jest kineskop czy coś do napraienia.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Poszukaj zimnego lutu to może być kondensator
  • Poziom 12  
    Jeżeli na gwarancji - do wymiany.
  • Poziom 18  
    tomonitro jest z 1996 roku tak ze wiec gwarancja odpada.
    To wygląda tak , jak by ktos pracował na mniejszej rozdzielczosci ale taka praca mila sie troche z celem bo wtedy lepiej 15" sobie postawic
    Zauważylem jeszcze jadną wade.Włączając na Windows Commander (chodzi mi o zmiane tła z jasnego na ciemne i odwrotnie). Obraz jest jasniejszy a potem dopiero sie przyciemnia, nie jest to gwałtowne ale zauważnalne. To samo jest przy przejsciu z ciemnego na jasne tło, pierw pojawia sie obraz a potem dopiero rozjaśnia sie ekran.
    Za bardzo nie wiem czy dobrze opisałem tą usterke.
    Dzieki za podpowiedzi