logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

VW Golf III 1.8 '95 LPG - samoczynne przyspieszanie przy hamowaniu silnikiem

Krzyku 05 Sty 2006 22:22 12337 31
REKLAMA
  • #1 2150598
    Krzyku
    Poziom 11  
    Ocena: 10
    Witam motoelektrospeców.
    Mam problemik z moim autkiem. Jest to VW Golf III 1.8 '95 + LPG silnik ADZ (jednopunktowy). Otóż od kiedy mam to auto tj. od ponad roku występuje w nim efekt wciągania pedału gazu przy hamowaniu silnikiem powyżej 2000 obr/min. Być może jest to normalne (nie wiem bo to moje pierwsze auto) i wynika z konstrukcji i silnika ale gdy jeżdżę na gazie (od 4 miesięcy), wciąganiu pedału gazu towarzyszy przyspieszanie auta. Trwa to sekundę może trochę dłużej. Jeśli hamowanie jest dłuższe efekt występuje nieraz kilkakrotnie. Czyli zamiast wyhamować delikatnie jadąc za kolesiem, prawie wjeżdżam mu w tyłek. Na benzynie nie ma takich akcji, tylko wciąganie pedału.
    Gaziarze regulowali coś kilkakrotnie zapewniając, że już będzie dobrze... no i nie jest.
    Dodam jeszcze, że świece mam wymienione (z resztą przy starych też to jest), kable nowe, kopułka i palec nowe, filtr powietrza ma jakieś 2000 km, silniczek od wolnych obrotów czysty, przesmarowany, potencjometr przepustnicy wygląda na zdrowy. Pozostaje sonda lambda, czujnik temp. powietrza... no właśnie co jeszcze?
  • REKLAMA
  • #2 2150673
    tacza
    Poziom 13  
    Ocena: 11