Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW 754, E38 - jaki gaz ?

RADASSS 07 Sty 2006 18:03 3375 7
  • #1 07 Sty 2006 18:03
    RADASSS
    Poziom 14  

    Monterzy gazu upierają się przy wtrysku sekwencyjnym, a ja się pytam szanownego gremium czy można zamontować system II generacji ( zwykły duży reduktor lub dwa, sterownik, emulator, zawór krokowy) do 12 cylindrowego silnika z aluminiowymi kolektorami ssącymi ??

    0 7
  • #2 07 Sty 2006 23:33
    toffic-k
    Poziom 16  

    Można, polecam reduktor BRC 90AT, sterownik Stag100, powinno wystraczyć. Dużą rolę odegra też odpowiednie dobranie średnic mikserów oraz emulatorów EOBD (raczej będą konieczne)

    0
  • #3 08 Sty 2006 12:15
    Jacek79
    spec od auto-elektro

    czemu sie upierasz przy 2 generacji? beda z tym problemy a na 4 lub 5 generacji bedzie wszystko chodzic tak jak powinno

    0
  • #4 09 Sty 2006 23:16
    Tomek Leszczynski
    Poziom 15  

    Pwiem tak BMW nie lugi gazu lae jak juz to sekfencja prznajmniej nie bedziesz musial wymieniac PRZEPWOMIERZA bo jak bedzie wystrzal co sie zdaza w 2 generacji to sekfencji raczej tak nie jest przynajmniej nie slyszale a w przypadku wystrzalu gazu to zaden zawur tz. bespieczenstwa nic nie da POLECAM PANA INZYNIERA KULESZE
    http://kulesza.w.webpark.pl/
    Tam znajdziecie odpowiedzi na wiele pytan na temat eksplatacji:cry:
    a co wiecej spytaj kuleszy

    0
  • #5 10 Sty 2006 09:48
    Slawek J
    Poziom 30  

    Tylko sekwencja, inaczej szkoda twoich pieniedzy i nerwow w przyszlosci.

    0
  • #6 10 Sty 2006 10:21
    kordel
    Poziom 25  

    Jezeli chcesz pojezdzic tym samochodem to tylko sekwencja. Zwykla instalacja tez bedzie dzialac, ale litosci, nie II generacji. Silnik V12 jest to nic innego jak dwa silniki "sklejone" ze soba, a co za tym idzie: dwa reduktory, dwa sterowniki, idt. Po za tym ten silnik ma tez oszczedny uklad pracy i tu tez zwykly gaz ma problemy. Pewne jest, ze nie obejdziesz sie bez wystrzalow, a czesci do tego silnika nie naleza do najtanszych. Suma sumarum koszt calej zwyklej instalacji moze Cie wyniesc wiecej niz wtrysk gazu. Inaczej mozna podejsc do tematu w modelu E32, gdzie montaz wtrysku gazu przewyzsza wartosc samochodu, ale i tam ludzie decyduja sie na takie rozwiazania jak chca samochodem troche pojezdzic. Moim zdaniem auto nie jest warte moztazu zwyklej instalacji.

    Pozdrawiam.

    0
  • #7 10 Sty 2006 13:28
    bandi21
    Poziom 29  

    Zapomnij o zwykłym gazie bo zmarnujesz auto.Tylko sekwencja i to dobra.

    0
  • #8 05 Lut 2006 12:30
    RADASSS
    Poziom 14  

    28.01.2006 stałem sie szczęsliwym posiadaczem E38 750i. Silnik-rewelka, przyspieszenie katalogowe, zużycie paliwa nieistotne czyli nie zamierzam profanowac silnika gazem, może kiedyś CNG jak mocno stanieje instalka.

    0