Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault megane classic 97-stukanie przy wyłączonym termoobie

08 Jan 2006 23:37 3362 4
  • Level 2  
    Witam! Od niedawna jestem posiadaczem renault megane classica z 1997 roku. Mam z nim pewien problem. Otóż gdy jest wyłączony termoobieg, to za zegarami słychać po ok. 10 sekundach uderzanie i odgłos jakiegoś silniczka jakby nie mógł czegoś poradzić. Kiedy włączę cyrkulację i powietrze nie jest pobierane z zewnątrz - silniczek cichnie, uderzania nie ma.

    Właściwie nie przeszkadza mi w jeździe to, że nie moge zassać powietrza z zewnątrz - mogę przecieżotworzyć okno, ale co może być przyczyną owego stukania?

    W serwisie renault facet powiedział mi, że to jest jakaś klapka czy coś i że wymiana tego kosztuje ok. 3000 zł. :(( Czy to prawda?

    Nie mam klimatyzacji, ale zwykły nawiew. Czy ktoś umie mi pomóc?
  • Level 25  
    Kolego musisz rozebrac przedni panel i posluchac dokladnie gdzie stuka i juz wtedy bedzie wiadomo co jest. W serwisach nie bawia sie w naprawy i ten facet pewnie chcial wymienic caly nawiew. Chyba, ze przesadziles z jednym zerem. Ale raczej to nie jest nic z czym by sobie nie poradzil przecietny majsterkowicz.
  • User under supervision
    Musisz wymienić silnik recyrkulacji bardzo częsta usterka w tych samochodach.
  • Level 2  
    @bohun555: ile taki silnik recyrkulacji może kosztować? czy w warsztacie wymienią mi go?
  • Level 12  
    Mam identyczny samochód i miałem podobny problem. Trzeba to rozebrać i sprawdzić czy ta klapka (lub przekładnia) nie jest czymś zblokowana. Silniczek raczej bedzie ok.