Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes E-klasa 2003r CDI (W211)

swirk 09 Jan 2006 13:14 6799 11
  • #1
    swirk
    Level 17  
    Dziś przyglądałem się takiemu mesiowi, ale alarmu jeszcze nie zakladalem (tylko instalacje na taxi). Mam rozpiske do takiego auta, ale nie wiem jak podlaczyc ster. c.z., domykaniem szyb (jest takie w oryginalnym pilocie) i czy mozna smialo ciac przewód 15?? Podłaczają sie koledzy w pompke c.z. ..sa tam przekaźniki czy jak???
    Wiem ze najlepiej podlaczyc alarm BP np SEO ,ale klient chce uzywac tylko alarmu z dodatkowego pilota.
  • #2
    Zlad Kopcirurka!
    Level 13  
    moze lepiej nie ruszaj i idź do serwisu abo do jakiegoś mechanika elektronika supersonika niech ci to zrobi
  • #3
    swirk
    Level 17  
    Zlad Kopcirurka! wrote:
    moze lepiej nie ruszaj i idź do serwisu abo do jakiegoś mechanika elektronika supersonika niech ci to zrobi


    kolego zalozylem juz kilkadziesiat autoalarmow, ale zanim zabieram sie za jakis nowy model, najpierw staram sie nazbierac konkretnych informacji..zeby np nie ciagnac kabli od kazdego wlacznika, a i tak na koncu dojde do wniosku ze np .wszystkie kable sa w tym modelu w bagazniku.. itd
  • #4
    Zlad Kopcirurka!
    Level 13  
    a to przepraszam, może do szkółki miast na forum sie doradzać, bo popsujesz komuś autko
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    swirk
    Level 17  
    to wsdzystko niestety juz wiem, ale dzieki, c.zamka nie wysteruje sie w tym aucie jak w modelu E210 (masa przez opornik)... przycisk ten wewnetrzny to cyfrowka. .. w tym aucie to nawet radio samochodowe z nawi idzie przez magistrale do wzmacniacza itd. w kazdym razie dzieki
    bezpilotowka np wykorzystuje sygnaly do wlaczania/wylaczania alarmu z NIEBIESKIEGO ZLACZA nr 13 (4PINowe) z modulu sterujacego w bagazniku na lewym blotniku (pin 3 czerwono-zolty i pin 2 -brazowy). Blokowanie nastepuje w tym samym module na CZARNYM ZŁACZU nr 21 (28pinowe) - pin 11 cerwono-brazowy przewod. .Przypuszczam ze te sygnaly powoduja zamkniecie lub otwarcie c.z. ,ale moze ktos juz to robil, bo w takim aucie wole nie testowac ;)
  • #7
    kzaw
    Level 27  
    Można wpiąć się w przekaźniki w pompce centrala iusawić sterowanie 3 s.
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    kzaw
    Level 27  
    mi się nie udało i stwierdziłem że to najprostszy sposób. Dolutowujesz 2 kabelki do nóżek przekaźników od otwierania i zamykania i podpinasz do alarmu Masz sterowanie - i wystarczy wydłużyć impuls zamykania na 3 s. Sprawdzony i działający patent.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #11
    kzaw
    Level 27  
    Przekażniki w pompce sterowane są -.
  • #12
    swirk
    Level 17  
    OKI..dzieki KZAW. Myslalem ze istnieje gdzies mozliwosc wpiecia sie w przewody, ostatnio rozebralem oslone pomki W210, ale dalem sobie spokoj bo tam mozna podpic sie na przewodzie przez opornik.
    Jakbys mial moze jakies foto to moze bys umiescil, bo z dolu to tylko widac panel z elektronika, no ale jak bede musial sie dobrac to juz rozbiore i zobacze te przekazniki.. to sa normalne ok 10-15A przekaźniki??