Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 16 96r. - jaki alarm

10 Sty 2006 11:31 2918 16
  • Poziom 2  
    Tak jak w tytule, chciałbym uzbroić to autko w alarm, ale nie ma zupełnie pojęcia jaki miałby to być.
    Tak w skrócie-autko ma immo i centralny zamek uruchamiany z kluczyka (podczerwień), el. szyby, które chciałbym wykorzystać przy funkcji domykania szyb przy uzbrojeniu alarmu. Zależałoby mi na alarmie, który oprócz tych standardowych funkcji:
    - ma dodatkowy kanał transmisji do otw. klapy bagażnika,
    - ma możliwość sterowania zamontowanym w Megance centralnym zamkiem
    - ma możliwość sterowania modułem domykania szyb (który jak się domyślam trzeba kupić osobno).
    - wyposażony jest w kartę kodową

    Czy trzeba podłączać diodę LED, która jest w komplecie alarmu, czy można zastosować tą wmontowaną w desce rozdzielczej??

    Z góry dzięki za info i pozdr.
    Robson
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    norbert.s. napisał:
    czy przypadkiem to twoje megane nie ma immobilisera wyłaczanego za pomocą pilota,bo spotykałem takie wersje w starszych modelach,ma to znaczenie o tyle,ze pozostajesz zależny od fabrycznego pilota i wtedy raczej jakaś bezpilotówka.


    dokładnie... immobiliser wyłaczany jest za pomocą pilota w kluczyku
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    A czy te bezpilotówki są tak samo funkcjonalne, jak te na pilota? tzn. chodzi mi o funcke typu np.: panic, antyporwaniowa i czy mają te, które wypisałem w poscie??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Wielkie dzięks!!!! :D

    A mógłbyś mi podać jakiś model?? ew. stronkę z takimi alarmami...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Tak się zastanawiam jak działa bezpilotówka - podpięta jest rozumiem pod sygnały z centrala do siłowników.
    Jak się toto zachowa jak otworzę centrala pilotem (czyli rozbroję alarm) a nastepnie wsiądę i od razu zamkne centrala przyciskiem na konsoli.
    Podobnie w drugą stronę.

    No i po dłuższym staniu na światłach immo blokuje się, czy musi być zamknięcie i otwarcie pilotem.

    Poza tym Meganki kradnie się ' na podmianę ECU' więc pilot jest wtedy zbędny... hmm.. szkoda kasy, lepiej dać bolca w skrzynię.

    tak myślę...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Zgadza się immo blokuje przy wyłączonym zapłonie.
    Mi chodzi o to co sie stanie jak wcisne po wejściu guzik zamknięcia centrala. Pewnie się alarm uzbroi i nie zapale oraz zacznie wyć, a ja chciałem tylko wsiąść i posiedzieć z zamnkniętymi drzwiami.

    dwa - co z tego że dam odcięcie zapłonu z alarmu, jak mi odzbroi go najzwyklejsze otwarcie centrala guzikiem jeśli działa j/w.

    raz i dwa - ten alarm do Megi to beznadzieja jeżeli działa j/w bo praktycznie go nie ma i szkoda kasy w dodatku 2x większej w stosunku do tego samego z pilotami. Oglądałem swego czasu taką 'Elita' ale nikt nie powiedział mi jak ona działa w takich wypadkach - ciekawe dlaczego?
    Ale może się mylę. NIGDZIE nie znalazłem schematu/zasady działania.

    Dwa piloty to faktycznie nieporozumienie, dlatego nie mam do tej pory alarmu. Narazie wychodzi na to, że tylko oryginał mi pozwoli sterować jednym pilotem (jakaś Cobra).

    dalej - ukryty przycisk - dobra sprawa, ale znowu po diabła alarm jeśli tego nie zapewni co ukryty guzik? szkoda kasy na alarm po raz kolejny.

    Mam blokadę NiedźwiedzLock czy jak to tam się zwie, wkładany bolec w kanał - jest jak piszesz, ma bardzo dobrą opinię.

    Kończąc - na wyjce nikt nie patrzy. Kumplowi pod blokami sie włamali do auta, te se wyło w najlepsze, kilkaset ludzi w mieszkaniach obok i nikt nie zareagował. Zdążył zbiec i wypłoszyć. Drugi raz nie miał takiego szczęścia.

    Jak ktoś chce zakosić auto to i tak to zrobi. A w/g mnie w tym przypadku blokada mechaniczna jest wystarczająco skuteczna. Do tego dostawić immo transponderowe (aby nie szukać guzików/pilotów) na pompke paliwa i jest to w/g mnie najlepsze rozwiązanie do tego auta za nieduże pieniądze. Jak ktoś ma więcej kasy to może szaleć.

    PS. Swego czasu wpadłem na taki pomysł - wyłączamy CLIP'em wbudowane immo, podłączamy swój profi alarm. Kożystając z pilota do alarmu projektujemy płytkę do pilota oryginalnegoi na podczerwień. Dużo kostek ma możliwość sterowania zarówno radiem jak i IR. Z odbiornika IR w podsufitówce ciągniemy uformowany sygnał do centralki. Świetna sprawa... tylko trzeba się pobawić.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Dlatego też napisałem że może się mylę.

    Pytałem już trochę (również tutaj) i nikt nie raczył mi odpowiedzieć jak wygląda ta sprawa. Do wersji pilotowych instrukcje również można znaleść w sieci do tej bezpilotowej brak a kopałem trochę i pytałem gdyż sam byłem zainteresowany tym alarmem. Polityka siedzenia cicho i bezinformacji o produkcie niestety do tego prowadzi - domysłów.

    Nie zrozumiałem także Twojej informacji o podpięciu do klawisza.
    Rozumiem że w takim razie są kabelki podpięte pod przewody do siłowników (co wiadomo było od dawna) oraz kable podpięte pod przycisk na konsoli (co pierwszy raz słyszę). W takim razie jeżeli będzie zmiana poziomu tylko na kablach do siłowników centrala zrozumie że to pilot, jeżeli również na guziku to zrozumie że ja się bawię wewnątrz. Ok. Tego nikt do tej pory nie chciał mi powiedzieć.

    W takim razie zwracam honor temu alarmowi.

    Ale i tak lepiej wyjdzie blokada i immo, bo po podmianie ECU alarm wymięknie i tak i tak jeśli złodziej będzie miał pilota.
    Ale jak wejdzie z tylko rozkodowanym ECU to alarm wygra :-)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Henryku(k) do bezpilotówki SEO przy zakupie jest na dyskietce dołączony wykaz rozpisek do wszystkich samochodów jaki ona obsługuje.Jest to bardzo dobry alarm więc ni mów ,że to badziewie.Strategia firmy SEO jest dziwna ale może ma jakiś sens.Nie wszyscy muszą je znać dogłębnie np.amator cudzego samochodu:D.Masz adres gdzie możesz go kupić www.conda.pl
  • Poziom 2  
    witam
    posiadam megane 97' i tez mam podobny problem jeden kluczyk mi sie popsul mimo napraw nie da sie go naladowac i obecnie posiadam tylko jeden czekam na moment kiedy przestanie mi dzialac i wtedy bedzie jazdaaa jak ktos moze niech powie jaki jest system naladowania kluczyka jakby co bo to co jest na forum jest jakos niejasno napisane ale panowie mam na to wyjscie postanowilem zlikwidowac ten oto system w moim aucie i udac sie do mechanika by deaktywowal obecny alarm centralny zamek i imobilaizer a zalozy nowy sterownik centralnego i podpial go takze do alarmu cena okolo 300 zl na pilota i jest spokoj z kluczykami w megan
    pozdrawiam
  • Poziom 30  
    Bez podpięcia kompa w serwisie nic nie zrobisz.