Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CHRYSLER G. VOYAGER 2000r. 2.5td - sam przełącza się na mile

fastservice 12 Sty 2006 13:31 1788 3
  • #1 12 Sty 2006 13:31
    fastservice
    Poziom 10  

    Mam taki przypadek. Co jakiś czas licznik sam przełancza się na mile i pada wtedy licznik i obrotomierz. Po wyłączeniu silnika(stacyjki) i ponownym uruchomieniu jest ok. Czy to może być spowodowane ?

    Drugi problem to zaobserwowałem iż czasami ( jak narazie 2 razy) po uruchomieniu silnika zapala się ALARM SET( miga ) z gongiem a po jakiś 10-20 sek. zaczyna jeszcze migać kontrolka z żażenia świec. silnik chodzi normalnie. Po pary próbach włączenia i wyłączenie silnika(stacyjki) objaw znika i jest normalnie. Zauważony objawy wystąpiły w czasie silnych mrozów koło -15- chyba że to przypadek.
    Za pomoc byłbym wdzięczny.

    0 3
  • #2 12 Sty 2006 14:25
    Michał Walczak
    Poziom 18  

    Cos sie dzieje z eletronika - najprawdopodobniej licznika. Na pierwszy ogien ja sprawdzilbym kostki - sygnaly, masy i zasilania do licznika. Wymontowac licznik wypiac i wpiac ponownie kostki jak pomoze to znaczy ze ktorys pin w nich nie styka jak nie to trza szukac glebiej. Moze ktorys element elektroniki odmawia posluszenstwa przy silniejszym mrozie? Jak cie to az tak bardzo nie denerwuje to zobacz te kostki i moze ewentualnie jeszcze inne a jak nie to to daj sobie spokoj bo szukanie takiego defektu jest z reguly czaso i pracochlonne. Jak to bedzie defekt elektroniki to trzebabyloby wziac zamrazacz do reki i szukac...

    Dodano po 2 [minuty]:

    Aha - posprawdzaj jeszcze punkty masy- moze ktorys nie styka i daje takie kszaki.

    0
  • #3 23 Kwi 2006 13:03
    psilop
    Poziom 2  

    pierwsza rzecz, bardzo częsta w tych samochodach to słaba masa komputera. ja poprostu dołożyłem drugą masę od silnika do nadwozia i jest oki, a miałem dokładnie takie same objawy. Druga rzecz to sprawdź jaki jest pobór napięcia przy rozruchu, bo jak jest za duży, albo akumulator słaby to też sie tak dzieje

    0
  • #4 08 Sie 2006 10:14
    fastservice
    Poziom 10  

    Witam !
    Dzięki za wszystkie sugestie. Problem ustał po wymiania akumulatora na nowy, więc tak się działo w wyniku spadku napięcia.
    Zamykam Temat

    0