Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SE k300i "karta sim nieaktywna"

12 Sty 2006 17:32 2236 12
  • Poziom 10  
    Witam. mam problem z telefonikiem. wtopiłem kasę bo nie mogę z niego dzwonić. mam na wyświetlaczu napis "karta sim nieaktywna" . podobno to jest blokada imei. nie chcą mi tego nigdzie odblokować . co mi możecie poradzić bo jestem amatorem, jezeli chodzi o telefony, mam tylko kabel do niego do połączenia z kompem. proszę o pomoc.
  • Poziom 30  
    Spotykałem sie z telefonami z zablokowanym IMEI i zazwyczaj takie telefony nie łączą sie z siecią. Proponuje na początek sprawdzić samą karte SIM na innym funkcjionujacym telefonie. A jak karta bedzie dzialać to bedziemy dalej mysleć.

Pozdrawiam i czekam na rezultaty kontroli
  • Poziom 10  
    wszystkie karty które wkładałem w nim nie działają , a po włożeniu do innych normalnie działaja.

Dodano po 4 [minuty]:

aha jeżeli to pomoże to był jeszcze z sieci idea

Dodano po 1 [minuty]:

i w pierwszy i drugi dzień świąt bożego narodzenia, uaktywnił się po sześciu miesiącach.

Dodano po 51 [sekundy]:

i po tych dwóch dniach znów się wyłaczył.
  • Poziom 23  
    a kto byl pierwszym wlascicielem???Moze telefon byl kradziony???
  • Poziom 10  
    tak mi sietez wydaje, bo kupiłem go na giełdzie i dwa dni później został zablokowany a jak kupowałem to działał. więc narazie leżał i służył jako budzik. ale szkoda kasy , żeby tak tylko leżał.
  • Poziom 26  
    Można zmienić IMEI i wtedy spróbować czy złapie zasięg... A jeśli złapie to masz dwie możliwości:

1. Zgłosić sprawę na policję... ktoś prawdopodobnie za to beknie, a Ty po wielu procesach w sądzie MOŻE odzyskasz kaskę... choć wątpie...

2. Zostawić IMEI, na którym fon działa, zerwać naklejkę z tyłu i cieszyć się z telefonu...

Wiadomo... jeden sposób jest legalny, drugi nie...
  • Poziom 10