Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 2.0 8V paliwo do oleju

12 Sty 2006 18:51 3328 14
  • Poziom 2  
    Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz powietrza. Moze ktoś miał taki przypadek. POMOCY!!!
  • Poziom 15  
    Zdarza się że pada właśnie komputer warto poszukać na próbę, a silnik dobrze równo pracuje i się nie zalewa?
  • spec od auto-elektro
    sprawz szczelnosc komory spalania
    a moze poprostu jeździsz na zimnym silniku - male odległosci np 2-3 km i stop to tak moze być.
  • Poziom 2  
    Czmiel jest tak jak piszesz silnik pracuje równo nie przerywa nie zalewa sie pali na dotyk. Sprawdze ten komputer bo juz nic innego mi nie zostało.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Bede tan sam problem przerabial w golfie III z silnikiem 1.8 jakis tam mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica,ale to raczej nie jest tego wina,uszczelka jednak bedzie wymieniona, ja jednak i tak bede sprawdzal reszte rzeczy jesli rozwiaze ten problem to go przedstawie w tym temacie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 22  
    A co ma komp do benzyny w oleju.
  • Poziom 34  
    Pytanie czy sonda lambda pracuje poprawnie na biegu jałowym i przy
    podwyższonych obrotach/2500/,sprawdż proszę. :?:
  • Poziom 21  
    Auto ma gaz czy tylko benzyna.
  • Poziom 10  
    witam.

    u mnie w escorcie bylo podobnie, zjadal olej jak szalony... pierwsza ekspertyza i... uszczelniacze na zaworach do wymiany.
    po probie wyciagniecia ich bez odkrecania glowicy, nastapilo BOOM - trza kednak drzyc glowioce... wiec sciaglem... jeden zawor upalonmy, pierscienie sciete na zero... trudo zeby oleju nie bral he he.

    po wymianie uszczelniaczy, uszczelki pod glowica, no i oczywiscie pierscionkow (nie palcach zony :)) wszystko teraz pracuje OK :))
  • Poziom 30  
    Jesli jezdzisz na krotkich odcinkach i czesto zapalasz i gasisz samochod to mniej wiecej po przebiegu 5 tys km twoj olej ma slabsze wlasciwosci o polowe od nowego. Dzieje sie to w ten sposob ze gdy zgasisz auto czesc paliwa ktore nie uleglo spaleniu osiada na sciankach cylindrow a przy rozruchu zanim dojdzie do zapalenie sie mieszanki ruch tloka sciaba pozostalosci Pb w dol czyli do miski olejowej. Sa to bardzo znikome slady ale jesli w tym okresie bedziesz zapalal samochod z 1000 razy to taki efekt juz bedzie wyczuwalany. Dlatego producenci przy czestej jezdzie miejskiej zalecaja skrocenie terminow wymian oleju.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 19  
    Oprócz wymienionych wyżej mozliwości to chyba bym dorzucił do tego głowicę a w szczególności zawory, gniazda zaworów, prowadnice i uszczelniacze.
  • Poziom 2  
    Juz mam naprawiony. Problemem okazał sie KOMPUTER dawał zaje..... dawke paliwa załozyłem inny komp i jest OK. podaje ta informacje dla wszystkich którzy beda mieli kiedys taki problem (nikomu nie zycze) i dla wszystkich CZARODZIEJI którzy silniki by niedługo wymieniali. Pozdr.
  • Poziom 15  
    Miałem właśnie kiedyś 2 podobne przypadki passat i corrado :) i właśnie komputer
  • Poziom 17  
    czy uszkodzeniu komputera w tym przypadku ulega elektronika czy może pamięć i po przeprogramowaniu nadaje się do użytku.
    Jeżeli ktoś to robił proszę o info ( paliwo w oleju )

    jeżeli taki komputer jest nie do naprawy lub się nie opłaca to poszukuję
    261 200 346 nr bosch
    037 906 022 EG
    Passat 1.8 G60 Syncro 118 09/1989 - 07/1993 PG

    jakby można to proszę o info jakie zamienniki można zastosować

    POZDRAWIAM