Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

polonez 1.6 GLE p造wanie obr. & d豉wienie

ARTUR_STANCZUK 13 Jan 2006 23:22 1742 7
  • #1
    ARTUR_STANCZUK
    Level 19  
    Polonez Caro 92-ga幡ik po full remoncie silnika +g這wica, nowy ga幡ik ,przewody wys. nap. ,aparat zap這nowy ,鈍iece
    PROBLEM1:zimny silnik -zapalam na ssaniu chodzi ok 3 sek i ga郾ie i tak ze 4 razy ,p騜niej jest ok z ciep造m nie ma problemu
    PROBLEM2: P造wa na wolnych obrotach w zakresie 1000-1500. Regulowa貫m wykr璚aj帷 elektro- dysz niebardzo pomaga.
    PROBLEM3: Po gwa速ownym dodaniu gazu na chwil d豉wi si i zaczyna dalej wchodzi w obroty (pod obci瞠niem) na biegu ja這wym jest ok. Wyprzedzanie zap這nu ustawiane lamp!
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemy郵e. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj si
  • #2
    pawelsiara74
    Level 22  
    Witam na moje oko to 幢e wyregulowany ga幡ik...
    pozdrawiam
  • #3
    prezes11
    Level 23  
    dokladnie ustaw poziom paliwa w komorze plywakowej 7\14 mm

    Dodano po 5 [minuty]:

    piszesz ze regulowales elektrodysza ale jak jedyna regulacja to sruba od skladu powietrza
  • #4
    ARTUR_STANCZUK
    Level 19  
    elektrodysza tez da sie regulowac, poziom jest ok. a moze tak ma byc w gaznikowcu? ze szarpie podczas gwaltownego dodania gazu (pod obciazeniem). ?? jak to jest, co do tej sruby skladu mieszanki nic nie krecilem, bo podobno ustawia sie to na analizatorze spalin, gaznik jest nowy wiec nie krecilem.
  • #5
    krzysiek40
    Level 22  
    Elektrodysza ma byc wkrecona do oporu (tylko rozsadnie), a regulacje dokonujesz sruba od paliwa (ta zalepiona zwykle na czerwono) i ta na wierzchu od powietrza (ustawia polozenie poczatkowe przepustnicy). Na moje oko masz poprostu nieszczelnosc w dolocie. Moze byc miedzy gaznikiem a kolektorem ssacym (mocniej dokrecic), albo miedzy glowica a kolektorem ssacym. Jesli gaznik nowy to os przepustnicy pewnie jest szczelna. Nieszczelnosc mozna sprawdzic psiukajac w podejrzane miejsca dezodorantem i patrzac czy nie zasysa. Jest jeszcze jedna rzecz o ile masz automatyczne odciecie paliwa przy chamowaniu silnikiem. Jest tam taka srunka (tez zwykle zalepiona), ale wpierw sprawdzilbym nieszczelnosci.
  • #6
    ARTUR_STANCZUK
    Level 19  
    ta srubka od odcinania paliwa to ZHS i ustawiana jest na przyrzadach- fabrycznie mam zalozony komplet nowych uszczelek, ale jeszcze sprawdze. czy przy gwaltownym dodaniu gazu w polonezie moze ma troche szarpac ( na biegu ) nigdy nie mialem takiego wynalazku. a w jaki sposob ustawic srube skladu mieszanki.??
  • #7
    krzysiek40
    Level 22  
    Jak jest za bardzo wkrecona to moze sie dlawic przy gwaltownym przycisnieciu gazu bo do kanalow przejsciowych leci malo paliwa. Gdy jest za bardzo wykrecona bedziesz mial duza zawartosc CO w spalinach. Najlepiej ja ustawic na analizatorze ale ja zawsze ustawialem w fiaciorze na sluch i auto sie nie dusilo a palilo 7l na trasie z tym ze dysza glowna paliwa od pierwdzej gardzieli miala 1.15mm sredenicy.
  • #8
    ARTUR_STANCZUK
    Level 19  
    przereguluje i dam znac co sie dzieje, narazie dzieki za pomoc