Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partner闚

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME
Europejski lider sprzeda篡 techniki i elektroniki.
Prosz, dodaj wyj徠ek elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

polonez 1.6 GLE p造wanie obr. & d豉wienie

ARTUR_STANCZUK 13 Sty 2006 23:22 1487 7
  • #1 13 Sty 2006 23:22
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    Polonez Caro 92-ga幡ik po full remoncie silnika +g這wica, nowy ga幡ik ,przewody wys. nap. ,aparat zap這nowy ,鈍iece
    PROBLEM1:zimny silnik -zapalam na ssaniu chodzi ok 3 sek i ga郾ie i tak ze 4 razy ,p騜niej jest ok z ciep造m nie ma problemu
    PROBLEM2: P造wa na wolnych obrotach w zakresie 1000-1500. Regulowa貫m wykr璚aj帷 elektro- dysz niebardzo pomaga.
    PROBLEM3: Po gwa速ownym dodaniu gazu na chwil d豉wi si i zaczyna dalej wchodzi w obroty (pod obci瞠niem) na biegu ja這wym jest ok. Wyprzedzanie zap這nu ustawiane lamp!

  • #2 14 Sty 2006 00:41
    pawelsiara74
    Poziom 22  

    Witam na moje oko to 幢e wyregulowany ga幡ik...
    pozdrawiam

  • #3 14 Sty 2006 09:10
    prezes11
    Poziom 23  

    dokladnie ustaw poziom paliwa w komorze plywakowej 7\14 mm

    Dodano po 5 [minuty]:

    piszesz ze regulowales elektrodysza ale jak jedyna regulacja to sruba od skladu powietrza

  • #4 14 Sty 2006 12:00
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    elektrodysza tez da sie regulowac, poziom jest ok. a moze tak ma byc w gaznikowcu? ze szarpie podczas gwaltownego dodania gazu (pod obciazeniem). ?? jak to jest, co do tej sruby skladu mieszanki nic nie krecilem, bo podobno ustawia sie to na analizatorze spalin, gaznik jest nowy wiec nie krecilem.

  • #5 14 Sty 2006 13:50
    krzysiek40
    Poziom 22  

    Elektrodysza ma byc wkrecona do oporu (tylko rozsadnie), a regulacje dokonujesz sruba od paliwa (ta zalepiona zwykle na czerwono) i ta na wierzchu od powietrza (ustawia polozenie poczatkowe przepustnicy). Na moje oko masz poprostu nieszczelnosc w dolocie. Moze byc miedzy gaznikiem a kolektorem ssacym (mocniej dokrecic), albo miedzy glowica a kolektorem ssacym. Jesli gaznik nowy to os przepustnicy pewnie jest szczelna. Nieszczelnosc mozna sprawdzic psiukajac w podejrzane miejsca dezodorantem i patrzac czy nie zasysa. Jest jeszcze jedna rzecz o ile masz automatyczne odciecie paliwa przy chamowaniu silnikiem. Jest tam taka srunka (tez zwykle zalepiona), ale wpierw sprawdzilbym nieszczelnosci.

  • #6 14 Sty 2006 15:03
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    ta srubka od odcinania paliwa to ZHS i ustawiana jest na przyrzadach- fabrycznie mam zalozony komplet nowych uszczelek, ale jeszcze sprawdze. czy przy gwaltownym dodaniu gazu w polonezie moze ma troche szarpac ( na biegu ) nigdy nie mialem takiego wynalazku. a w jaki sposob ustawic srube skladu mieszanki.??

  • #7 14 Sty 2006 15:46
    krzysiek40
    Poziom 22  

    Jak jest za bardzo wkrecona to moze sie dlawic przy gwaltownym przycisnieciu gazu bo do kanalow przejsciowych leci malo paliwa. Gdy jest za bardzo wykrecona bedziesz mial duza zawartosc CO w spalinach. Najlepiej ja ustawic na analizatorze ale ja zawsze ustawialem w fiaciorze na sluch i auto sie nie dusilo a palilo 7l na trasie z tym ze dysza glowna paliwa od pierwdzej gardzieli miala 1.15mm sredenicy.

  • #8 15 Sty 2006 11:40
    ARTUR_STANCZUK
    Poziom 19  

    przereguluje i dam znac co sie dzieje, narazie dzieki za pomoc

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME
TME Logo