Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana paska rozrządu - Seat Ibiza 1.9 TDI

16 Sty 2006 05:56 14354 9
  • Poziom 11  
    Mam Seat Ibiza 1.9 TDI (90 KM). Czy po wymianie paska rozrządu i napinaczy trzeba podpinać komputer i cos przestawiać ?
  • Poziom 21  
    Tak po wymianie paska rozrządu powinienes sprawdzic najlepiej vagiem
    kąt wtrysku w nastawach podstawowych
  • Poziom 24  
    Nie oszczędzaj na wymianie rolek lub napinacza , to się nie opłaca.
  • Poziom 11  
    Jakie są konsekwencje nie sprawdzenia tego komputerem po wymianie paska (spadek mocy, kopcenie przy odpalaniu czy jakies poważniejsze uszkodzenie ?) ??
  • Spec od samochodów
    Konskwencje żadne,ale jak to ma robić amator mogą być poważne.
  • Poziom 21  
    Witam
    Konsekwencje są.Jeżeli jest niewłaściwy kąt wtrysku są problemy min. z uruchomieniem silnika szczególnie gdy jest niska temperatura
    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Jeżeli będziesz miał wszystko poustawiane i poznaczone to nie musisz podpinać się Vagiem i jeżeli się na tym znasz , rolki sprawdź czy nie huczą, niechałasują jeżeli są ciche to zakładaj na stare . Ale radził bym Ci auto zaprowadzić do warsztatu ., tam Ci zrobią bez problemu. Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Ja juz wymieniłem ten pasek i rolki i przejechałem 2 tys kilometrow, tylko niedawno usłyszałem że powinienem sprawdzić samochód na komputerze. W tej chwili podczas odpalania (szczególnie ciepłego silnika) zadymi na niebiesko, ale pożniej jest jest OK. Czy to chwilowe zadymienie na niebiesko podczas odpalania może być związane z ta wymiana paska i nie sprawdzeniem na komputerze ??
  • Poziom 27  
    wars76 napisał:
    Ja juz wymieniłem ten pasek i rolki i przejechałem 2 tys kilometrow, tylko niedawno usłyszałem że powinienem sprawdzić samochód na komputerze. W tej chwili podczas odpalania (szczególnie ciepłego silnika) zadymi na niebiesko, ale pożniej jest jest OK. Czy to chwilowe zadymienie na niebiesko podczas odpalania może być związane z ta wymiana paska i nie sprawdzeniem na komputerze ??


    Nie, raczej braniem oleju przez prowadnice zaworowe, ale jak ubytki są znikome to nie ma narazie co ruszać
  • Poziom 13  
    chłopie przejechałeś 2 tyś km i było ok to co ty chcesz teraz sprawdzać
    jechać dalej a to dymienie jesli na niebiesko i tylko na ciekłym silniku to jak pisał kolega uszczelnienia na zaworach aj ak jeszcze i na zimnym to pierścienie zurzyte