Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel kadet zaplon czesc dalsza help

wiesio63 17 Sty 2006 18:08 1627 8
  • #1 17 Sty 2006 18:08
    wiesio63
    Poziom 9  

    mam problemy z zaplonem w kadecie 1,6i rok1990 gdyy ustawie wedlug punktow nie chodzi na wszystkich garach moze ktos ma dobry sposob na ustawienie zaplonu?

    Dodano po 9 [minuty]:

    ludzie dobrej woli jestescie tam?

    Dodano po 10 [minuty]:

    chyba pomaluje go na zielono i do niegocina

  • #2 17 Sty 2006 18:20
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Masz lampę stroboskopową?Napewno nie masz, to co Ci podpowiedzieć.

  • #3 17 Sty 2006 18:27
    bandi21
    Poziom 29  

    A może masz przestawiony rozrząd o jeden ząbek?i Wtedy będą takie chece.Sprawdż to.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wydaje ci sie że nie chodzi na wszystkich, czy nie chodzi na wszystkich bo to sprawdziłeś?

  • #4 17 Sty 2006 18:42
    cjr
    Poziom 20  

    W tym sprzęcie nawet milimetrowa odchyłka daje o sobie znać. Tak jak już kolega napisał - sprawdź lampą, na oko to niestety tylko maluchy się ładnie ustawia.

  • #5 18 Sty 2006 18:19
    wiesio63
    Poziom 9  

    to znaczy ze bez lampy ani rusz?

    Dodano po 4 [minuty]:

    przy niby prawidlowo ustawionym zaplonie dostaje drgawek zurzywa 20l /100 i swiece sa czarne

  • #7 04 Kwi 2006 14:58
    arczi4
    Poziom 10  

    jak sie ustawia zaplon lampą???

  • #8 04 Kwi 2006 22:05
    matadorRS
    Poziom 17  

    Sprawdzanie WG Instrukcji :
    -Nagrzac silnik podczas jazdy aby temp oleju silnikowego osiagnela 80 stopni(szczegoly zbedne pomijam)
    -podlaczyc lampe stroboskopowa i obrotomierz zgodnie z instrukcja producenta
    -uruchomic silnik na biegu jalowym
    -skierowac swiatlo lampy na kolo pasowe
    UWAGA grozba poranienia przez obracajace sie kolo i pasek klinowy
    - wyprzedzenie zaplonu mozna uznac za prawidlowe jesli naciecie na kole pasowym wydaje sie byc w swietle lampy zatrzymane na wprost wskaznika przy kadlubie. (jest tak taki bolec) Ten znak odpowiada katowi wyprzedzenia zaplonu rownemu 10stopni przed ZZ (zwrotem zwenetrznym)

    Regulacja WG instrukcji:
    -W celu ustawienia zaplonu zewrzec styki A i B w gniazdku diagnostycznym
    - Poluzowac uchwyt i obracac rozdzielacz zaplonu przy pracujacym silniku az do osiagniecia wymaganego katu wyprzedzenia zaplonu. Obracanie rozdzielacza w kierunku do szyby (prawo patrzac od strony rozdzielacza) przyspiesza zaplon a w kierunku przeciwnym opuznia zaplon.
    - Dokrecic uchwyt
    - Za krotko zwiekszyc obroty do 2000 i sprawdzic wyprzedzenia zaplonu
    - W razie potrzeby powtorzyc regulacje
    - Wylaczyc silnik
    - Wyciagnac mostek z gniazda diagnostycznego

    I to na tyle :)

  • #9 19 Sie 2006 21:08
    wiesio63
    Poziom 9  

    sprawa zaplonu juz zlatwiona przepraszam ze nie opisalem to byla blacha SPRAWA poprostu siadal modul w aparacie zaplonowym

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo