Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SHARP 70CS03

VALENTINE 06 Cze 2002 20:51 1945 7
  • #1 06 Cze 2002 20:51
    VALENTINE
    Poziom 24  

Mam taki objaw ,telewizor nie włącza się ,ale za którymś razem włączy się na chwilę ,słychać w.n ,i wyłącza się.Moim podejrzanym jest procesorek przy przetwornicy.Sugeruje to obciążanie napięcia zasilania -jest 4.5 (zamiast 5) ,oraz to ,że nie reaguje na klawiaturę lokalną.Dodam ,że wymieniłem elektrolity po stronie wtórnej przetwornicy(strata pojemności) ,i raz włączył się , był raster (jak przy AV) ,nie znieniał programów ,brak OSD.Ma ktoś jakieś sugestie ,bo nie mam doświadczenia z tym modelem.

0 7
  • #2 07 Cze 2002 02:03
    Hancock
    Poziom 17  

A pamięć sprawdziłeś ?

0
  • #3 07 Cze 2002 16:33
    eugene
    Poziom 26  

Na czuwaniu 5V czesto jest obniżone. Ja przyjrzałbym się w pierwszej kolejności układowi startowemu przetwornicy, dalej szynie I2C,EEpromowi jak sugeruje Adam a na końcu impulsom H-drive i V w procesorze sygnałowym.Pozdrowienia.

0
  • #4 07 Cze 2002 18:20
    VALENTINE
    Poziom 24  

Dzisiaj ,po kilku próbach włączył się ale był tylko raster ,bez treści.W tym stanie ,sprawdziłem komunikacje od procesora master (przy przetwornicy) do slave i komunikuje się ,ale w drugą stronę nie (przy wyłączanu z pilota).Sprawdziłem Reset na procesorze slave (OK. 0v ) ,są napięcia zasilania ,podstawiałem kwarc ,sprawdziłem SDA ,SCL -są nieobciążone +5V.Wyzerowałem też pamięć .Bez rezultatu ......Myślę ,że jednak jest uszkodzony procesor slave ,a nie master jak myślałem.Może ktoś ma jakiś pomysł ,może lepiej byłoby zaprogramować eeproma zrzutem z chodzącego TV?( ma ktoś?).

0
  • #5 07 Cze 2002 21:13
    oldboy
    VIP Zasłużony dla elektroda

W drugą stronę czyli od SLAVE do MASTER realizowane jest tylko wyłączenie odbiornika z układu czasowego SAB-C502(w przypadku zaniku sygnału).