Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problemy z silnikiem peugeot 405

19 Sty 2006 21:03 3428 8
  • #1 19 Sty 2006 21:03
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #2 19 Sty 2006 21:26
    carcas_2005
    Poziom 13  

    Witam, ciężko tak Ci doradzić w 100% gdy sie tego nie widzi, zdaje sie że jest to silnik z jedno punktowym wtryskiem ale jeśli sie myle to prosze o dokładniejszy opis. jeślli to jednopunkt to najkierw powinienes sprawdzić silniczek krokowy, zakładajac że masz dobre paliwo. JeSli to mareli to powinien to byc ten czarny z złaczem zdaje sie 5 przewodowym nie daleko przepustnicy, jest przykręcony na dwie imbusowe śrubki. odkręć je i zdemontuj silniczek. an początek spróbuj go oczyścic, to znaczy wyczyść ten meralowy grzybek ale delikatnie i dobrze gdybyś wogóle zapsikał go jakimś preparatem np wd 40 oraz ten otwór w który jesy on wkręcony. Sonda lambda nie odpowiada za odpalanie więc to nie powinna być jej wina. jesli czyszczenie silniczka krokowego nie pomoże trzeba by sprawdzić czy wogóle on działa. Pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    Witam, ciężko tak Ci doradzić w 100% gdy sie tego nie widzi, zdaje sie że jest to silnik z jedno punktowym wtryskiem ale jeśli sie myle to prosze o dokładniejszy opis. jeślli to jednopunkt to najpierw powinienes sprawdzić silniczek krokowy, zakładajac że masz dobre paliwo. Jeśli to mareli to powinien to byc ten czarny z złaczem zdaje sie 5 przewodowym nie daleko przepustnicy, jest przykręcony na dwie imbusowe śrubki. odkręć je i zdemontuj silniczek. an początek spróbuj go oczyścic, to znaczy wyczyść ten meralowy grzybek ale delikatnie i dobrze gdybyś wogóle zapsikał go jakimś preparatem np wd 40 oraz ten otwór w który jesy on wkręcony. Sonda lambda nie odpowiada za odpalanie więc to nie powinna być jej wina. jesli czyszczenie silniczka krokowego nie pomoże trzeba by sprawdzić czy wogóle on działa. Pozdrawiam

    0
  • #3 19 Sty 2006 22:13
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 20 Sty 2006 09:07
    carcas_2005
    Poziom 13  

    Witam ponownie. Jesli to wielopunkt to masz racje, tego silniczka sie nie rozbiera:cry: a to ten stary element który lubi padać i jako nowy słono kosztuje. ja kiedyś uratowałe pare sztuk preparatami do czyszczenia gażników, można je dostać w sklepach motoryzacyjnych. Jesli możesz to sprawdz ile ma przewodów to powiem jak go sprawdzić.

    0
  • #5 20 Sty 2006 10:33
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 22 Sty 2006 18:58
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 23 Sty 2006 14:27
    carcas_2005
    Poziom 13  

    Nie dam sobie obciąć głowy ale wydaje mi sie, że w tych starszych modelach wystarczy zdjąć klemę żeby skacować błąd. A ten silniczek krokowy możesz sprawdzić w ten sposób, że gdy go wykręcisz to podepnij do niego złącze i w czasie gdy włanczasz i wyłanczasz zapłon powinien jego tłoczek wykonywać niewielkie ruchy. Jeśli wysówa sie i wsówa to jest ok, a jeśli tylko coś w nim "pochrubocze" to jest do bani.

    0
  • #8 03 Lut 2006 11:04
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 04 Lut 2006 14:05
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto