Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Awaria GAZU POMÓŻCIE

25 Sty 2006 12:00 1442 13
  • Poziom 10  
    WITAM UCZESTNIKÓW.Mam diabelny problem z instalacją gazową w aucie.Wygląda to tak jakby nie miał mocy,lub(to moje domysły-była zła mieszanka).Objawy są takie że na benzynie jest wszystko ok.Jak jest zimny to i na gazie jest dobrze.Problem zaczyna się w momencie nabrania przez silnik normalnej temperatury.Wówczas traci moc i po pewnym czasie nie da się jechać.Instalacja to Lavato.Może wystarczy jakaś zwykła regulacja ? nie znam się na gazie więc może ktoś z uczestników będzie mi w stanie pomóc.Mam jeszcze prośbę.Może macie porządny schemat takiej instalacji z porządnymi opisami wszystkich ważnych zespołów.Gdyby tak to można przesłać na www.zahorski@wp.pl.
    SERDECZNIE Z GÓRY DZIĘKUJĘ
    Pozdrawiam wszystkich dobrych ludzi Rafik.:cry:

Moderowany przez Sady:

Nie piszemy z Caps Lock'iem tematów - Regulamin.

• Poziom 24  
    Moze to byc problem regulacji - jak jest zimny, membrany inaczej chodza. Radze najpierw sprawdzic wyprzedzenie zaplonu (jesli u Ciebie to sie reguluje)v - to ze na benzynie jest OK, to jeszcze nic nie znaczy, gaz moze inaczej reagowac na zla regulacje. Zreszta do gazu zaplon powinien byc odrobine szybszy.
    A potem, po rozgrzaniu silnika do stanu,gdy masz problemy - pokrec delikatnie (i pamietajac o ile, zeby latwo wrocic do poprzedniego stanu) zaworkami obserwujac (sluchowo) czy silnik lepiej sie zachowuje.

Dodano po 3 [minuty]:

Pozatym gdy silnik jest zimny - jedzie na ssaniu, wiec tez to zupelnie inna jazda niz na cieplym. Miewalem takie problemy w pewnym momencie, ze autko na gazie chcialo gasnac na wolnych. Wyciagniecie ssania (mam reczne) ratowalo sytuacje.
  • Poziom 10