Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

podłączenie sterowania pilotem centralnym zamkiem

robert199 27 Sty 2006 13:48 2369 11
  • #1 27 Sty 2006 13:48
    robert199
    Poziom 21  

    przestało dziłać mi sterowanie centralnym zamkiem an pilota, na poczatku tylkonie otwierał okazalo sie,z e masa nie przylegala, jak podłączylem mase to juz wcale nei dzałał, wiem,z e w tym pilocie jest kod staly, czyli raczej sie nei rozprogramował.
    teraz chcialbym podłaczyc alarm do ktorego nie amm schematu, miernikiem nie dalo sie znalezc lock i unlock, bo jest to podobno uniwersalny sterownik i podaje plus lub mase zaleznie od tego co mu sie podłączy, wiec chcialem zapytać czy moge bezpiuecznie drogą prób i błedow sprawdzac po kolei kable podłaczajac do lock i unlock w centralce do centralnego.
    i czy może jest jakas szansa na uruchonienei tego starego sterowania centralnym, na oko to nic sie nie spaliło

    Z góry dziekuje za wszelką pomoc

    0 11
  • Pomocny post
    #2 27 Sty 2006 14:18
    carcas_2005
    Poziom 13  

    znasz firmę tego alarmu, strownika? I jaki to samochód?

    1
  • Pomocny post
    #3 27 Sty 2006 14:19
    oshi
    Poziom 14  

    nie napisałeś jakie autko; potencjały na lock unlock najlepiej zmierzyć podczas otwierania i zamykania drzwi kluczykiem...

    0
  • #4 27 Sty 2006 14:32
    robert199
    Poziom 21  

    jest to seat toledo ale niema to znaczenia, bo zamek jest nie orginalny sterowany masą.
    firma tego alarmu to timberport model new chap-2L
    gdzie jest lock i unlock w samochodzie to wiem, tylkomnie wiem gdzie jest w alarmie, albo może ktos wie co moglo sie stac ze starym sterowaniem centralnym

    0
  • Pomocny post
    #5 27 Sty 2006 14:37
    oshi
    Poziom 14  

    nie znam tego ustrojstwa, ale zobacz co ma w środku. Jeśli są 2 przekaźniki to chyba sprawa jest prosta?

    0
  • #6 27 Sty 2006 14:41
    robert199
    Poziom 21  

    tu jest zdjecie tego co ma w srodku
    podłączenie sterowania pilotem centralnym zamkiem
    kliknij na obrazek aby powiekszyc


    a tu moje stwierdzenia kiedy pomierzylem wszystko miernikiem:
    brązowe kable to napewno kierunkowskazy,
    na reszcie tej wiazki zadnego napiecia i przejscia niema
    -rózowy kabel z tej mniejszej kostki ma napiecie jak sie zamyka i otwiera pilotem i jak alarm jest właczony( czyli jakby byla syrena to pewnei by wył)
    - biało-niebieski jak wciskam na pilocie zamykanie to puszcza na mase
    -niesieski, zawsze jest napiecie
    -szary, jest napiecie, ale nie stabilne troche sie wacha jak uzbrajam i rozzbrajam alarm
    -czerwony, pzepuszcza na mase w rytm kierunkowskazów, przepuszcza stale jak nacisne na pilocie otwieranie, jak zamykanie to nie puszcza
    -żółty puszcza jak nacisne zamykanie i jak alarm jest właczony
    -zielony i pomaranczomy po zetknieciu z masą uaktywniają alarm
    to tyle co udalo mi sie zmierzyc i dalej wlasciwie nie wiem, gdzie jest losk a gdzie unlock
    wydawałoby sie, ze bialo-niebieski to LOCK, ale gdzie unlock?

    0
  • Pomocny post
    #7 27 Sty 2006 14:56
    oshi
    Poziom 14  

    jeśli central ma w sobie krańcówki to wystarczy Ci ten bialo niebieski przewód; trzeba tylko zastosować na wyjściu przekaźnik przełączający.

    0
  • #8 27 Sty 2006 15:32
    robert199
    Poziom 21  

    chce konkretnej odpowiedzi, czy popale cos jak bede sprawdzal wszystkie kable po kolei.

    0
  • Pomocny post
    #9 27 Sty 2006 15:36
    oshi
    Poziom 14  

    takiej gwarancji nikt nie może Ci dać; pozdrawiam cześć!

    0
  • #10 27 Sty 2006 17:46
    robert199
    Poziom 21  

    probowalem podlączac wszystko juz w samochodzie, okazuje się, ze niebieskobialy zamyka, a czerwony otwiera, ale pojawił sie teraz nowy problem:
    otwieram pilotem i po 30s sam sie zamyka, zauważyłem, ze przy okazji miga bardzo szybko kontrolka od alarmu, jak to zrobic, aby sam sie nei zamykał, kiedys moge zostawic kluczyki w stacyjce i juz nie wsiade do samochodu

    0
  • Pomocny post
    #11 27 Sty 2006 19:35
    carcas_2005
    Poziom 13  

    czyli działa domykanie po przypadkowym rozbrojeniu. Podpiołeś wejście czójników drzwiowych? Jest tak, że jesli wyłączyłeś alarm a on nie ma sygnału że otwożyłeś drzwi i wsiadłeś więc myśli że otwożyłeś przypadkowo i domyka.

    0
  • #12 28 Sty 2006 15:45
    robert199
    Poziom 21  

    tego tez sie domyślilem, i juz nawet zauwazylem ze da sie zrobic tak, aby sie nei zamykal sam, ale wymaga to kombinowania. włączam alarm otwieram samochod i wyłaczam alarm wtedy sie nie zamknie sam. i jeszcze mnie denerwuje, ze caly czas miga dioda od tego alarmu, nawet podczas jazdy,
    pewnie problem daloby sie rozwiązac, gdyby znalezc kabel do zapłonu, wtedy tez pewnie daloby sie wyłączyc to samoczynne zamykanie i to, ze podcaas jazdy miga kontrolka

    1