Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mb 100d mercedes bus opornik nagrzewnicy

27 Sty 2006 21:57 1722 6
  • Poziom 20  
    dziala tylko 3-bieg nagrzewnicy.Gdzie znajduja sie oporniki zmiejszajace obroty patrzylem pod pulpit ale tam wszedzie kolo nagrzewnicy nic nie widac. Chcialbym wiedziec ile one kosztuja lub jak .przerobic na uklad elektroniczny.
  • Poziom 23  
    w mercach to są takie ''sprężynki'' zobacz pod maską, w osobowych są w okolicy wycieraczek
    to są oporniki b.d mocy mieć przeróbka na elektronicznie nie mają sensu
    podejżewam,że na szrocie kupisz ten element
  • Poziom 20  
    Pod maska przednia [jest mala] patrzylem przed pisaniem postu musi to byc pod pulpitem tylko tam ciezko cos ujrzec.
  • Poziom 38  
    Najprostsza przeróbka na elektroniczny to założenie od nowszego Poloneza, jest on całkowicie zabudowany w przełączniku, Podłaczasz + i - zasilanie i +/- silnik, Masa silnika musi iść na przełącznik nie na masę auta. Na oryginalnych jest chyba nawet opisane z tyłu.
  • Poziom 23  
    w mercedesie silnik ma dużo większą moc więc myślę że ten polonezowski regulator pierdnie po 5 sekundach;)

    ps.praktycznie żadne auto nie ma takiego rozwiązania jak poldek
  • Poziom 27  
    A gdyby tak samemu to wykonać? Zamiast przełącznika potencjometr, a zamiast opornika regulator na tranzystorze ?
  • Poziom 27  
    Oporniki są w kanale nagrzewnicy po lewej stronie dmuchawy,zdjąć dekiel z dmuchawy i widać .
    Widać że tam wchodzi wiązka.
    Ja na początku myślałem że to "dogrzewanie" , ale to są rezystory od prędkości dmuchawy, w ten sposób są chłodzone.