Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Matiz reset komputera

dogin 01 Lut 2006 19:18 10315 6
  • #1 01 Lut 2006 19:18
    dogin
    Poziom 2  

    Jak zrobić reset komputera w matizie. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc.

  • Megger
  • #2 01 Lut 2006 19:50
    KingKong
    Poziom 25  

    Kasowanie istniejacych kodów błędów odbywa się przy pomocy aparatury diagnostycznej. Sorry, ale nie da sie inaczej.

  • Megger
  • #3 01 Lut 2006 19:51
    faziczek_r
    Poziom 19  

    Wystarczy wyjąć bezpiecznik opisany jako ECM na ok 10 min -w serwisie biorą za to 50 dych.

  • #4 03 Lut 2006 21:30
    dogin
    Poziom 2  

    Witam.

    Dzieki. Próbowalem. W ostateczności zrobil to serwis.
    Poszlo szybko, i jest już wszystko OK

  • #5 15 Sie 2006 01:40
    daniel i olek
    Poziom 12  

    odpiąć klemy na parę minut lub wyjąć bezpiecznik ECM o nr. EF 4 lub EF 19 jest w skrzynce w komorze silnika,trzeba pamiętać o ustawieniu -zakodowaniu obrotów biegu jałowego

  • Megger
  • #6 07 Lis 2006 20:54
    london2004
    Poziom 19  

    W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego?

    Dodano po 22 [sekundy]:

    W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego?

  • #7 07 Lis 2006 21:03
    Bob57
    Poziom 18  

    Witam!
    Daewoo dotykalem z 5 lat temu ale z tego co pamietam to kasowanie bedow mozna zrobic przez sciagniecie klemy minus na pare sekund a ustawienie obr. biegu jalowego to pozostawic samochod na wolnych obrotach az do zal sie wentylatora.
    POzdr.bob57

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME