Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TespolTespol
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

brak iskry na jednym cylindrze w kadecie???

02 Feb 2006 00:17 2219 7
  • Level 14  
    Witam.Posiadam kadetta 1,8 e18nv i mam z nim problem.Nie ma iskry na pierwszym cylindrze.Wymieniłem kopułkę,palec przewody<beru> swiece <beru> i nic nie pomogło dodam że autko posiada instalacje gazową i nieważne czy na gazie czy na benzynie nierówno pracuje z powodu braku owej iskry.Czy ktoś mi pomoże???Pozdrawiam.
  • TespolTespol
  • Level 18  
    Witam
    Coś nie tak.
    Skoro kopółka, palec, przewody i świece nowe to nie ma takiej możliwości aby na jednej świecy nie było iskry.
    Czy w aparacie jest HALL, czy cewka?
    Zobacz czy jest iskra na wymontowanych świecach podłączonych do kabli i ułożonych tak aby dotykały do masy.
    Sprawdź dokładnie czy to napewno brak iskry.
  • TespolTespol
  • Level 21  
    Witam.
    Albo masz zawory zle wyregulowane albo juz z nimi cos nie tak,albo gdzies lewe powietrze łapie.
    Bo popieram kolege wyzej nie ma takiej mozliwosci, no chyba ze kopułke kupiłes wadliwa.
  • Level 12  
    skoro nie masz iskry to chyba niebyly nowe czesci w.w. sprobuj dac 4- ty kabel na 1 - szy i zobaczyc bezposrednio z przewodu do masy ....

    tylko i wylacznie nie masz iskry na I-szym cylindrze, czy moze masz iskre na wszystkich swiecach ale nie pracuje ci silnik poprawnie na I- szym
  • Level 11  
    potwierdzam jak wymieniono przewody kopułke,świece to należy szukać w ciśnieniu sprężania,prawdopodobnie wypalony zwór wydechowy,jak wiadomo jazda na gazie to obowiązek regulacji zaworów co 10 kkm,i powiększone luzy ,jak nie było takowej regulacji to powinieneś pomierzyć ciśnienie na poszczególnych cylindrach,nie powinna byc większa rozbieżność jak 0,5 MPA,co do stanu silnika ocenę da pomiar.
  • Level 18  
    witam
    ludzie co wy opowiadacie o regulacji zaworów w kadecie , ( chyba że z lat 80 - stary kańciak) , w kadetach są hydrauliczne popychacze zaworów
    a nie jakies tam śrubki , a to że ci nierówno chodzi to może być przyczyna nieszczelności na tłokach ( jeśli brał olej to na pewno są conajmniej pierścienie do wymiany , moze tłoki , a może tylko głowica
    pozdrawiam
  • Level 12  
    A co ma głowica do brania oleju?? Co najwyżej uszczelniacze na zaworach w głowicy!! Pytanie jest zasadnicze czy iskra wypada pod ciśnieniem (czyli jak jest wkręcona)czy nie ma jej wcale??
  • Level 18  
    witam
    pisząc o głowicy miałem na myśli zawory , czy nie są powypalane ,

    miałem kiedyś taki przypadek , że auto paliło na 3 tłoki ( było to auto które miało 3 lata i przebieg 55 tyś km) , wymieniłem świece ale nic to nie pomogło , jak połozyłem świece na silniku iskra była , jak ją wkręciłem , silnik nie palił na ten cylinder , dopiero później doszedłem że jest to wina metalowej obudowy "fajki" którą zakłada się na świece ( miała przebicie)
    nie kupiłem nawet przewodów , tylko po prostu wyrwałem te obudowy metalowe , przejechałem na tych przewodach jeszcze z 50 tyś
    a co do świec to powinny zostać dobrane do rodzaju silnika jak i do marki pojazdu
    pozdrawiam