Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kolumny podlogowe firmy LIFE...

Illusion 02 Feb 2006 02:04 3584 3
    Illusion
    Level 17  
    Witam wszystkich forumowiczy:)

Jestem kompletnie zielony w sprzecie Audio , ale oczywiscie chcialbym to zmienic i co nieco poglebic swoja wiedze ;). Ostatnio w moje rece wpadly dwie kolumny podlogowe firmy LIFE model 8992. Moc nominalna 120 WAT, Max 200 WAT. Pasmo przenoszenia 25-22500 Hz i jakies CE 4-8 ohm.

kolumny podlogowe firmy LIFE...

Glosniki wysokotonowy ma srednice 7,5 cm
    Glosniki sredniotonowy ma srednice 10 cm
    2x niskotonowe maja 16 cm

Niestety na magnesach nie ma nic odnosnie ih mocy jedyne co jest napisane to 8 ohm. W obudowie nie ma zadnych przegrod, ale cala obudowa jest jakas otulina wypelniona. w jednej z kolumn zwrotnica wyglada jakby byla przepalona (moze sie nie znam) ale jest ciemna.. natomiast w drugiej kolumnie wyglada jak nowa. Kupujac ta kolumny dzialaly tylko 2 glosniki bassowe z 4. jeden byl przepalony a w drugim byla podobno zawieszenie do wymiany (bo gral dobrze ale tylko wtedy kiedy sie wdusilo membrane do srodka). 2 wysokotonowe sa spalone. Natomiast sredniotonowe zrobily mi mila niespodzianke, po 2 miesiacach nagle zaczely grac.musze jeszcze dodac ze wyminiele 2 bassowe (te spalone) na Alphardy WH656 zdaje sobie z tego sprawe ale chcialem kupic cos na szybko.

Kolumny te sa podlaczone do wzmacniaczna Unitra Diora (niestety nie wiem jaki model poniewaz wzmacniacz zostala caly zamalowany brazowa farba, napewno pod kolor mebli poprzedniego wlasciciela, mi sie to wogole nie podobalo i ztarlem cala farbe i mam metalika ;) Wzmacniacz ma na wyjsciu 2x20 W (jak bede mial aparat to zrobie zdjecia we wnatrz)