Witam !!!
Od paru dni mam Vectrę 2,5 l V6 z gazem sekwencyjnym założonym około pół roku temu. Jazda na gazie jak i benzynie bez jakichkolwiek zastrzerzeń wszyskto ok tylko spalanie mnie trochę martwi - około 15 l/100 km przy "lekkiej nodze" . Parę lat jeżdziłem na klasycznym gazie nawet sam montowałem pewne części jego instalacji + regulacja. Czy w instalacji sekwencyjnej jest mozliwość (poza normalnymi wymianami materiałów eksploatacyjnych - filtr pow. filtr gazu regyul gazu itp) regulacji zużucia gazu - nawet kosztem utraty mocy jak w klasycznej instalacji - domknięcie max i min silnika krokowego lub ograniczenie przepływu gazu do reduktora itp ?
Pozdrawiam
Marcin
Od paru dni mam Vectrę 2,5 l V6 z gazem sekwencyjnym założonym około pół roku temu. Jazda na gazie jak i benzynie bez jakichkolwiek zastrzerzeń wszyskto ok tylko spalanie mnie trochę martwi - około 15 l/100 km przy "lekkiej nodze" . Parę lat jeżdziłem na klasycznym gazie nawet sam montowałem pewne części jego instalacji + regulacja. Czy w instalacji sekwencyjnej jest mozliwość (poza normalnymi wymianami materiałów eksploatacyjnych - filtr pow. filtr gazu regyul gazu itp) regulacji zużucia gazu - nawet kosztem utraty mocy jak w klasycznej instalacji - domknięcie max i min silnika krokowego lub ograniczenie przepływu gazu do reduktora itp ?
Pozdrawiam
Marcin