Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa paliwa w Renault Clio 1,2.

General76 02 Lut 2006 18:25 8915 14
  • #1 02 Lut 2006 18:25
    General76
    Poziom 10  

    Jak sprawdzić pompę paliową w Clio 1,2 RN 1994 Energy na 1 punktowym wtrysku BOSCHA?

    0 14
  • #2 02 Lut 2006 19:05
    prezes11
    Poziom 23  

    co chcesz sprawdzic ,wydajnosc,czy silnik pompy

    0
  • #3 02 Lut 2006 19:09
    General76
    Poziom 10  

    Czy działa. A jeżeli tak to czy poprawnie. Generalnie chciałbym sprawdzic czy prawidłowo działa cały układ paliwowy. Czy w ogole podaje paliwo. Poprostu silnik nie zapala. Iskra jest, świece suche. Pierwsze co mi przyszlo na mysl to pompa paliwowa.

    Silnik na gazie (Zavoli). Na gazie tez nie zapala, ale chyba temu bo zimno jest.

    1
  • #4 02 Lut 2006 19:20
    prezes11
    Poziom 23  

    a pompe slyszysz po wl zaplonu

    1
  • #5 02 Lut 2006 19:26
    adam.p123
    Poziom 19  

    Wykręć pomle ze zbiornika paliwa podłącz pod 12V i zobaczysz. Pozdrawiam

    0
  • #6 02 Lut 2006 19:39
    General76
    Poziom 10  

    Nie wsłuchiwałem się.

    A nie mozna jakoś sprawdzic po zdjęciu filtra czy wtryskiwacz podaje paliwo?

    0
  • #7 02 Lut 2006 19:47
    prezes11
    Poziom 23  

    jasne zdejmij filtr zobaczysz 2 przewody zasilanie i odplyw zdejmij zasilanie wloz do naczynia i zakrec rozrusznikiem i bedzie jasne

    0
  • #8 02 Lut 2006 19:52
    autoel
    Poziom 25  

    Jak zdejmiesz filtr i "zapuścisz żurawia" a ktoś Ci pokręci rozrusznikiem (tylko żeby był napewno na luzie):D, to zobaczysz czy wtryskiwacz daje paliwko, jednak jeżeli autko jeździ na LPG a nie ma odcięcia zasilania pompy to stawiam na zdechłą pompę.

    0
  • #9 02 Lut 2006 19:57
    General76
    Poziom 10  

    Dzięki za pomoc.

    Dodano po 3 [minuty]:

    No, ale paliwa mam zawsze co najmniej 6-7 litrów. Jak zaczyna mrugac rezerwa to leje za 3 dychy.

    0
  • #10 02 Lut 2006 20:02
    qzin
    Poziom 10  

    zerknij na maly czerwony guzik (antyszok)przy jednej z kolumn amortyzatora , to zabezpieczenie podczas udezenia odcina pompe paliwa moze trzeba go stuknac i wcisnac ponownie , mialem przypadek ze sie zawiesil i niedochodzilo paliwo , lub najechales na wiekszy wystep i zagniotles rurke doplywowa (to rownierz sie zdarza )jesli pompa chodzi(znaczy ja slychac po odchyleniu siedzen)to sprawdz czy na wtryski (wtryskiwacz)podawane jest napiecie ;)
    pozdrawiam Michal

    0
  • #11 02 Lut 2006 20:07
    prezes11
    Poziom 23  

    w tym modelu nic takiego niema

    0
  • #12 02 Lut 2006 22:39
    General76
    Poziom 10  

    Sprawdziłem pompę. Po przekręceniu kluczyka pompa włącza się na 2-3 sek. Tzn, że chyba jest dobra, no nie?

    0
  • #13 02 Lut 2006 22:56
    romek77
    Poziom 12  

    No chyba dobre.
    Teraz sprawdz sterowanie wtrysku masz gaz to gazownik musiał ci przeciąć obwód wtrysku może tam gdzieś usterka?

    0
  • #14 04 Lut 2006 17:34
    zetzet1.8
    Poziom 10  

    Odłącz wężyk zasilający wtryskiwacz i poprostu przekręć stacyjkę,nie zapalaj. Powinno troche "siknąć" tak ok. 3/4 kieliszka. Jeśli tak jest to pompa działa prawidłowo

    0
  • #15 04 Lut 2006 23:16
    General76
    Poziom 10  

    Zapala!!! Problem lezał gdzie indziej. Kopulka do bani. Grafit zupelnie starty!!!
    Wymienilem ja i dziala jak zloto. Dziekuje wszystkim za rady. Pozdrawiam!

    1