Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ceny simlocków

BłażejGSM 01 Cze 2006 09:59 9380 81
  • SterControl
  • #62
    Gogi123
    Poziom 24  
    Mi sie wydaje ze jakoscia trzeba walczyc a nie cena. Jak ktos wie ze robisz dobrze, ze jak cos bedzie nie tak poprawisz, doradzisz itp to zaplaci tobie pare zl wiecej nawet. To tak jak mehanikow tylu a ludzie jada do sprawdzonego choc najdrozszy :)
  • #63
    picador
    Poziom 33  
    moim zdaniem tak tyskusja i poruszenie tego tematu jest bez sensu , temat powinien być usunięty , każdy na swoim terenie sam dyktuje ceny i wypracowuje sobie rynek , jakis klient poczyta i robi się kiszka , albo popatrzy jak na wariata ...

    jedni biorą 10 zł za nokię , inni 20 i jest dobrze ,

    tym postem sami sobie psujecie rynek , takie pytania powinny być na pw poza publicznym forum :idea:
  • SterControl
  • #64
    matyjasz
    Poziom 17  
    Nie rozumiem dlaczego miałbym sobie popsuć rynek. Może faktycznie temat powinien być w jakimś wydzielonym dziale pt. dyskusje ogólne, no ale skoro takiego nie ma..., w końcu nie samym serwisem człowiek żyje :) pogadać dobra rzecz.
    A jak jakiś klient przeczyta ;) ... to zapraszam, haha
    Oj, zaraz dostanę bana za kryptoreklamę :D
  • #65
    bbxb
    Poziom 31  
    Żeby tylko nie było kalkulatorów do simlocków, security code i do radyjek samochodowych. Tak to każdy lamer pobierze Cruxa z emula i już ma po smoku. Albo radio code....

    Jakby nie było kalkulatorów świat byłby piękniejszy :-)


    POZDRAWIAM.
  • #66
    Gogi123
    Poziom 24  
    Hmm a do mnie przylaza goscie z 3310 i placa obecnie 15zl za smoka. Co ciekawe sami maja kalkulatory :-D Dlaczego przychdza?? Bo wiedza ze im w razie co pomoge a jak mu cos z kodami nie pujdzie to bedzie musial zaplacic podwojnie :) Ja osobiscie mowie wprost sa kalkulatory ale jak cos nie pujdzie to placisz podwojnie i skutkuje :)
  • #67
    bbxb
    Poziom 31  
    Ja też wale taki kit, że jak kodem nie ściągniesz to może być brak zasięgu itp. :-) A jak ktoś przyjdzie i sam się przyzna, że robił kalkiem to odrazu cena locka idzie w górę :-)


    pozdrawiam.
  • #68
    bacaking
    Poziom 17  
    Ja nie walczę cenami. Wszystkim staram się tłumaczyć że u nas będzie wykonane profesjonalnie i na nasze usługi dajemy gwarancję. Jak ktoś przynosi telefon po kalkulatorach to liczę drożej. Trzeba wszystkim uświadamiać że jesteś najlepszy a nie najtańszy. Jak wszyscy będą robić za 5pln to po co to wszystko?
  • #70
    TAS
    Poziom 23  
    Właśnie, uważam że to bardzo złe posunięcie, przecież MCom zarabia dzięki nam kase, właścicielach serwisów, tych którzy kupują u niego sprzęt a tutaj pasie darmówką 5 złotowców i lamerów którzy chcą wszystko za darmoszkę, jeśli konkurencja daje darmowe flashe to ok bo w końcu nie pierwszy lepszy lamer będzie wgrywał softa, trzeba mnieć kabelek za który przeważnie trzeba zapłacić iitrochę pojęcia, eliminuje to skutecznie 95 % lamerów i nie dobija rynku tak jak kalkulatory za darmoszkę.
  • #71
    bacaking
    Poziom 17  
    A co na to Multi-com? Może sami się wypowiedzą. Może jast w tym jakiś sens.
  • #72
    ZOoRK
    Poziom 28  
    Mi się jeszcze żaden klient nie przyznał, że używał kalkulatora a jakby to zrobił to uznałbym go za idiotę ;)
  • #73
    picador
    Poziom 33  
    trochę to wszsytko zaczyna być chore ...

    wpada klienet , pyta o smoka ze starej motorolki , usłyszał 10 zł może max 15 jak zobaczę co za model i sie oburzył bo w mieście odległym 70km roba po 5 zł , --------------- typowe podejście polaka , czy my nie mamy chorych klientów , a może chorzy są ci co robia po 5 zł :?:
    no ale w krakowie robia za free , tego juz nie komentuję :cry:
  • #74
    xxlrally
    Poziom 16  
    ja mam komis w małym miasteczku s simlocki robie po:

    6610 -25zł
    k700 -25zał
    k750 -30zł
    dtc3 -15zł
    nowsze siemensy 25zł
    starsze siemensy 20zł/ 15zł
  • #75
    doc3nt
    Poziom 20  
    hehe...
    a u mie to jest tak -
    normalne fony czy to c35 czy c3300 czy d500 czy tez motka z niskim bootem czy se niskie cid - kasuje po 10,
    jak jest jakis nowszy fonik gdzie trzeba machnac tp lub boota, lub se cid 49, czy tez zupelnie nowka model - biore 15,

    kazde flashowanko czy to c45 czy to 3310 czy tez 8120 - robie za 15
    jesli fon jest nowszy to cena moze byc do 25 tyle zawsze za bb5 krzycze


    i taka to norma u mnie :)

    dodam ze wszystko w funciakach brytyjskich bom na wyspach osiadl ;)

    pozdrawiam rodakow...

    ps.
    tak naprawde ceny nie maja zbyt wiekszych roznic, a to dlatego ze zyjemy w czasach dosc dobrych komunikacji, czy to teleinformatycznych, czy tez logistycznych.
    zastanowcie sie troche skad sami wzieliscie ceny na swoje uslugi, porownajcie podaz i popyt na tego rodzaju "dzialalnosc", konkurencje itp.
    wszystko ma wplyw, bezposreni czy tez posredni ale pamietac trzeba zawsze ze czy to w czyszczeniu dywanow czy kominow czy serwisie odkurzaczy czy telefonow sa tacy co kasuja "mniej" i to norma...

    ...ehh zycie...
  • #76
    telekomuna
    Poziom 29  
    doc3nt za 10 to by mi sie szczerze mowiac telefonu nie chce wziac do reki. no comment.
  • #77
    djmolo
    Poziom 21  
    telekomuna taraz ja Ci powiem ze nie dokładnie czytasz :p hehhe

    doc3nt kasuje w funtach brytyjskich.
  • #78
    doc3nt
    Poziom 20  
    telekomuna napisał:
    doc3nt za 10 to by mi sie szczerze mowiac telefonu nie chce wziac do reki. no comment.


    a no niestety ja mam ten przywilej ze to funty, i dodam ze te 10 funtow to niecale 2 (dwie) godziny pracy z minimalna krajowa takiego zwyklego angola lub polaka w tesco przy myciu ziemniakow a mino to zdazaja sie tacy co zawsze chca cos utargowac - na szczescie jest ich malo :)

    a inna sprawa to to ze roznego rodzaju specjalisci/inzynierowie itp sa tu naprawde doceniani i nie maja oni problemow z zarobkowaniem...

    a wracajac do polski - czy zgodzilibyscie sie "robic" fony za cene dwoch godzin roboczych minimalnych krajowych?? nie wiem ile to tam teraz jest ale pewnie cos ok 3zl/godz, czyz nie tak?

    aaa no i jeszcze jedno - jesli chodzi o ilosc "serwisow" "technikow" czy "specjalistow" to chyba polska jest w czolowce - i to tez ma wplyw na ceny.

    pozdrawiam i zycze powodzenia w "interesach" tych wiekszych i mniejszych...
  • #79
    ...:::przemek:::...
    Poziom 29  
    @Doc3nt: A jak jest w brytanii z serwisowaniem? Mysle po studiach pojechac na zarobek. Chodzi mi o to, ze jak telefon zepsuty to jak nie wlezie soft to wtedy wymiana plyty czy jednak cos tam dziergaja?
  • #80
    BudzewoHB
    Poziom 19  
    doc3nt juz myslalem ze ty w zlotowkach bierzesz heh, 25zl za soft z bb5 bylo by wielkie LoL :P ale jak ja bym bral w funtach w takich cenach jak ty :) oj panie, to by byla kasa :P

    a i dolaczam sie do pytania jak to wyglada za granicami naszego panstwa? tam sie ludzie znaja chociaz? czy tylko wiedza jak tel wlaczyc ;)

    pozdr
  • #81
    doc3nt
    Poziom 20  
    no tak jak mowilem - ciezko o dobrego "speca".
    jak tu przyjechalem i szukalem roboty, odwiedzalem rozne serwisy - ogolnie jest tak ze wlasnie jak cos nie trybi i najprawdopodobniej hw to kasuja 5 fula za probe i mowia ze plyta do bani i next please...
    telepudelka coraz tansze i nie chce im sie bawic przy plytach...

    z reszta wydaje mi sie ze jesli ktos jest naprawde kumaty to i w polsce tez dorobi, ale fakt faktem ze tu o wiele szybcej ;)
  • #82
    BłażejGSM
    Poziom 21  
    Wydaje mi się że czas zamknąć ten temat, dzięki wszystkim za odpowiedzi Pozdrawiam