Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy ktoś ma Kody błyskowe do VW Passat 2.0 16V z 90 roku

Tomek110 03 Lut 2006 23:37 27969 12
  • #1 03 Lut 2006 23:37
    Tomek110
    Poziom 10  

    Jeśli kots ma to napiszcie szybko bo śa mi koniecznie potrzebne mój Passat zaliczył padake a nie mam listy kodów. Pozdrawiam i dozobaczenia

    0 12
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 04 Lut 2006 00:20
    a1cygan
    Poziom 12  

    VOLKSVAGEN / AUDI
    PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC)





    Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II)

    Zasady włączania MIL
    A=MIL zaistniały pierwszy raz
    B=MIL zaistniały drugi raz
    C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa
    D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej

    DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL
    00000 Nie rozpoznano DTC
    00257 Zawór wejściowy ABS – lewy przód (N101)
    00258 P0753 Przełącznik Cewki 1 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)
    00259 Zawór wejściowy ABS – prawy przód (N99)
    00260 P0758 Przełącznik cewki 2 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)
    00261 Zawór wejściowy ABS – tył (N103)
    00262 P0763 Przełącznik cewki 3 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N90)
    00263 Transmisja 0107 – usterka mechaniczna / hydrauliczna
    00264 P0748 Przełącznik cewki 4 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N91)
    00265 Zawór wyjściowy ABS – lewy przód (N102)
    00266 P0773 Przełącznik cewki 5 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N92)
    00267 Zawór wyjściowy ABS – prawy przód (N100)
    00268 P0748 Przełącznik cewki 6 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N93)
    00269 Zawór wyjściowy ABS – tył (N104)
    00270 P1778 Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94)
    00271 Zobacz książkę serwisową VW lub AUDI, grupa naprawcza 01 (w zależności od testowanego auta)
    00273 Zawór wejściowy ABS – prawy tył (N133)
    00274 Zawór wyjściowy ABS – lewy tył (N134)
    00275 Zawór wyjściowy ABS – prawy tył (N135)
    00276 Zawór wyjściowy ABS – prawy tył (N136)
    00277 Zawór wyjściowy lub wejściowy ABS – lewy przód (N137)
    00278 Zawór główny ABS – (N105)
    00279 Zawór zamka różnicowego 1 (N125)
    00280 Zawór zamka różnicowego 2 (N126)
    00281 Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału (G68)
    00282 Serwomotor pozycji przepustnicy – V60
    00283 P1711 Sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód) zakres / działanie – G47
    00284 Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – prawy przód – N138
    00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) zakres / działanie – G45
    00286 Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – lewy przód – N139
    00287 P1721 Sygnał prędkości kół ABS #3 (prawy tył) zakres / działanie – G44
    00289 Zawór wejściowy lub wyjściowy ABS – prawy tył – N140
    00290 P1726 Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46
    00291 Przełącznik alarmowy ciśnienia / poziomu płynu (F116 / F117)
    00292 Poziom ciśnienia hydraulicznego zasilania energetycznego




    00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125)
    00294 Przełącznik transmisji ciśnienia L (F174)
    00295 Przełącznik transmisji ciśnienia 2 (F175)
    00296 P1704 Przełącznik redukcji biegu – skrót do uziemienia (F8)
    00297 P0715 Obwód sensora wejścia / prędkości turbiny – usterka
    00297 P0721 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – głośny sygnał (G38)
    00297 P0722 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – brak sygnału
    00297 Transmisja czujnika prędkości pojazdu (G38)
    00298 Przełącznik tylnego mechanizmu różnicowego – E121
    00299 Przełącznik transmisji – Przełącznik zakresu programu – krótkie spięcie – E122
    00300 P0712 Czujnik obwodu niskiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93)
    00300 P0713 Czujnik obwodu wysokiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93)
    00301 Pompa strumienia powrotnego ABS (V39)
    00302 Zwolnienie zaworu cewki ABS (J106)
    00303 Przełącznik selekcji funkcji komputera pokładowego (E91)
    00305 Sygnał wskaźnika zużycia paliwa
    00306 Wtórny wlot powietrza – bank cylindra 1
    00307 Wtórny wlot powietrza – bank cylindra 2
    00309 Pompa miernicza płynu czyszczącego (V135)
    00310 Czujniki temperatury konwertera katalitycznego (G20)
    00312 Temperaturowe czujniki kontrolne konwertera katalitycznego (G132)
    00313 Trzyfazowy konwerter katalityczny – sygnał usterki
    00314 EGR dwufazowego zaworu (N161)
    00447 Silnik ABS-ASR – połączenia elektryczne 2
    00501 Czujnik pozycji głównej klapy silnika – G92
    00512 P0341 Czujnik krzywki – sygnał błędu B
    00512 Czujnik pozycji krzywki – nie istnieje na liście referencyjnej
    00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski B
    00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki B
    00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
    00514 P0336 Czujnik pozycji wału korbowego – sygnał usterkowy – G4 A
    00514 Czujnik pozycji wału korbowego – G4
    00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor B
    00515 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor B
    00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60
    00517 Czujnik pozycji przepustnicy – otwarty przełącznik – F81
    00518 P0121 Czujnik pozycji przepustnicy – sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM
    00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B
    00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71 A
    00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71 A
    00520 Czujnik przepływu poziomu masy – G19ig70
    00521 Potencjometr wyrównania paliwa – G74
    00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G62
    00523 P0112 Czujnik IAT – temperatura wysoka – obwód niski – G42 A
    00523 P0113 Czujnik IAT – temperatura niska – obwód wysoki – G42 A
    00524 Czujnik stuku 1 – G61
    00525 P0131 O2 czujnik – niskie napięcie – G39 B
    00526 Przełącznik świateł hamulców – niewłaściwy sygnał (f)
    00527 Czujnik temperatury powietrza wejściowego – G72
    00528 Czujnik ciśnienia barometrycznego – F96
    00529 P0725 Obwód wejściowy prędkości silnika (czujnik RPM) – usterka. Zobacz też straty zasilania ECM
    00529 P0727 Obwód wejściowy prędkości silnika (czujnik RPM) – brak sygnału
    00530 Czujnik pozycji przepustnicy – G88
    00531 Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza
    00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
    00532 P1750 Napięcie (B+)
    00533 Regulacja kontroli jałowego powietrza
    00534 Czujnik temperatury oleju
    00535 Czujnik pierwszego uderzenia
    00536 Czujnik drugiego uderzenia
    00537 Kontrola czujnika tlenu
    00538 Napięcie referencyjne
    00539 Czujnik temperatury paliwa – G81
    00540 Czujnik uderzenia 2 – G66
    00541 Czujnik zakresu suwaka – G99
    00542 Czujnik uniesienia igły – G80
    00543 P0726 Obwód wejściowy prędkości silnika – górny limit RPM przekroczony
    00544 Maksymalny ładunek ciśnienia powietrza przekroczony
    00545 P1780 Nieczytelna interwencja w silnik. Zobacz też straty zasilania ECM
    00545 P1781 Interwencja w silnik .... Zobacz też straty zasilania ECM
    00545 P1782 Interwencja w silnik .... Zobacz też straty zasilania ECM
    00546 Usterka na linii przesyłu danych
    00547 Przełącznik kontroli ciśnienia ABS – F137
    00548 P0560 Usterka napięcia systemu
    00549 Sygnał zużycia paliwa
    00549 P1771 Sygnał ładunku .... (brak sygnału RPM)
    00549 P1772 Sygnał ładunku .... (brak sygnału RPM)
    00550 Kontrola startu wtrysku
    00551 Nadmierna temperatura konwertera katalitycznego
    00552 Czujnik poziomu przepływu powietrza (czujnik pozycji) – G19
    00553 Czujnik masy przepływu powietrza – G70
    00554 Czujnik tlenu 2 – kontrola
    00555 Obwód grzewczy – czujnik tlenu 2 – G108
    00558 Kontrola limitu dodawania mieszanki – niska pozycja
    00559 Kontrola limitu dodawania mieszanki – wysoka pozycja
    00560 Przełącznik czujnika temperatury EGR – niska lub ... wartość
    00561 Kontrola dodawania mieszanki
    00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
    00577 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 1
    00578 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 2
    00579 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 3
    00580 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 4
    00581 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 5
    00582 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 6
    00583 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 7
    00584 Kontrola czujnika uderzenia – cylinder 8
    00585 Czujnik temperatury EGR – G98
    00586 Kontrola systemu EGR
    00587 Kontrola dodawania mieszanki – złe uziemienie ECU, przeciek powietrza, przeciekający wtryskiwacz
    00588 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95
    00589 Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N131
    00590 Obwód 1 uruchamiania poduszki powietrznej – strona pasażera – N132
    00591 Przełącznik napięcia pasów bezpieczeństwa – E24
    00592 Przełącznik napięcia wytapiania siedzeń – E25
    00593 Przełącznik wykrywania siedzenia – strona pasażera – F151
    00594 Obwód uruchamiania poduszki powietrznej
    00595 Dane z wypadku zachowane
    00596 Wtryskiwacz lub kable cewki trans. – skrót
    00597 P1728 Ruchome sygnały prędkości kół ABS – zakres / działanie
    00598 Usterka hydrauliczna / mechaniczna
    00599 Możliwość – przełącznik ciśnienia światła hamulca
    00600 Czujnik pozycji regulatora temperatury klapy motoru – G92
    00602 Nożno – ścienny / odmrażacz. Czujnik pozycji klapy motoru _ G114
    00603 Klapa motoru nożno – ściennego odmrażacza – V85
    00604 Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113
    00605 Zawór klapy dwufazowej recyrkulacji świeżego powietrza – N63
    00606 Zawór dwufazowy chłodziwa silnika – N147
    00607 Wyświetlacz temperatury powietrza na zewnątrz – G106
    00608 Czujnik ładunku – G119
    00609 Wyjście zapłonu 1
    00610 Wyjście zapłonu 2
    00611 Wyjście zapłonu 3
    00612 Wyjście zapłonu 4
    00613 Wyjście zapłonu 5
    00614 Wyjście zapłonu 6
    00615 Wyjście zapłonu 7
    00616 Wyjście zapłonu 8
    00617 Czujnik opóźnienia poduszki powietrznej – lewy – G104
    00618 Czujnik opóźnienia poduszki powietrznej – prawy – G105
    00619 Linia czujnika zasilania – lewa
    00620 Linia czujnika zasilania – prawa
    00621 Zawór redukcji ciśnienia – N155
    00622 Odciąganie wody z filtra paliwa
    00623 Połączenie elektrycznie transmisji / ABS
    00624 Włączenie kompresora A/C
    00625 Sygnał prędkości pojazdu
    00626 Światło indykatora świecy żarowej – 29
    00627 Czujnik poziomu wody – G120
    00628 Kontrola różna bieżąca
    00629 Zawór otworu wentylacyjnego próżni – hamulec – F47
    00630 A/C włączone
    00633 Okablowanie do zapłonu / czujnik opóźnienia
    00634 Opór – N159
    00635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym
    00636 Czujnik przyspieszenia – prawy przód – G121
    00637 Czujnik przyspieszenia – lewy przód – G122
    00638 P1766 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM
    00638 P1767 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM
    00638 Połączenie elektryczne silnik / transmisja 2. Zobacz też straty zasilania ECM
    00639 Czujnik opóźnienia – G123
    00640 Obwód grzewczy czujnika tlenu – J278
    00641 ATF – temperatura za wysoka
    00642 Zawór przełączania EDL – prawy przód – N166
    00643 Zawór wyjściowy EDL – prawy przód – N167
    00644 Zawór wyłączenia EDL – lewy przód – N168
    00645 Zawór wyjściowy EDL – lewy przód – N169
    00646 Motor ABS-ASR – połączenia elektryczne 1
    00648 Obwód grzewczy czujnika tlenu – za konwerterem katalitycznym
    00649 Zawór wejściowy / wyjściowy ABS – tył – N160
    00650 Przełącznik zaworu otworu wentylacyjnego próżni sprzęgła – F36
    00651 Okablowanie zapłonu
    00652 P0730 Kontrola zakresu transmisji – niewłaściwy poziom biegu
    00652 P0731 Kontrola zakresu transmisji – bieg #1 – niewłaściwy poziom
    00652 P0732 Kontrola zakresu transmisji – bieg #2 – niewłaściwy poziom
    00652 P0733 Kontrola zakresu transmisji – bieg #3 – niewłaściwy poziom
    00652 P0734 Kontrola zakresu transmisji – bieg #4 – niewłaściwy poziom
    00653 Dźwignia selektora automatycznej transmisji
    00654 Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa – N153
    00655 Zapłon 1 napinacza pasów bezpieczeństwa – N154
    00656 Zapłon wykrycia poduszki powietrznej siedzenia – G128
    00657 Motor dostosowawczy głównego zaworu wentylacyjnego – V102
    00658 Moduł operacyjny
    00659 Autotest
    00660 Przełącznik uderzenia / Czujnik pozycji przepustnicy
    00661 Wyświetlacz temperatury
    00662 Tachometr – G5
    00663 Prędkościomierz – G21
    00664 Pomiar paliwa
    00665 Lampka ostrzegająca o zapięciu pasów bezp. – K19
    00666 Sygnał
    00667 Sygnał temperatury otoczenia
    00668 Napięcie baterii (terminal 30)
    00669 MIL zaistniały drugi raz – K97
    00670 Czujnik pozycji przepustnicy – G127
    00671 Przełącznik Cruise Control – E45 – niezdefiniowana pozycja przełącznika
    00672 Pompa hydrauliczna ABS z seryjnym oporem
    00673 Wciśnięty pedał hamulca
    00674 Hamulec zwolniony
    00675 IV-lewy przód: OV OV – lewy przód; OV – lewy przód – koło zablokowane
    00676 IV-lewy przód: B+ OV – lewy przód; OV – lewy przód – koło zablokowane
    00677 IV-lewy przód: B+ OV – lewy przód; B+ – lewy przód – koło wolne
    00678 IV-lewy przód: B+ OV – lewy przód; OV – lewy przód – koło wolne
    00679 Obwód ogrzewania czujnika tlenu przed konwerterem katalitycznym
    00680 IV-prawy przód: OV OV – prawy przód; OV – prawy przód – koło zablokowane
    00681 IV-prawy przód: B+ OV – prawy przód; OV – prawy przód – koło zablokowane
    00682 IV-prawy przód: B+ OV – prawy przód; B+ – prawy przód – koło wolne
    00683 IV-prawy przód: B+ OV – prawy przód; OV – prawy przód – koło wolne
    00684 Obwód ogrzewania czujnika tlenu za konwerterem katalitycznym
    00685 IV-lewy tył: OV OV – lewy tył; OV – lewy tył – koło zablokowane
    00686 IV-lewy tył: B+ OV – lewy tył; OV – lewy tył – koło zablokowane
    00687 IV-lewy tył: B+ OV – lewy tył; B+ – lewy tył – koło wolne
    00688 IV-lewy tył: B+ OV – lewy tył; OV – lewy tył – koło wolne
    00689 Powietrze zewnętrzne w systemie poboru powietrza
    00690 IV-prawy tył: OV OV – prawy tył; OV – prawy tył – koło zablokowane
    00691 IV-prawy tył: B+ OV – prawy tył; OV – prawy tył – koło zablokowane
    00692 IV-prawy tył: B+ OV – prawy tył; B+ – prawy tył – koło wolne
    00693 IV-prawy tył: B+ OV – prawy tył; OV – prawy tył – koło wolne
    00694 Przełącznik oświetlenia instrumentów
    00695 Pompa hydrauliczna (B+) – lewy przód / prawy przód koło zablokowane
    00696 Zawór redukcji ciśnienia ABS – N170
    00697 Zawór redukcji ciśnienia ABS – N171
    00698 Moduł kontrolny zwiększył obecną konsumpcję
    00699 Czujnik tlenu 1 – za konwerterem katalitycznym – G130
    00700 Czujnik tlenu 2 – za konwerterem katalitycznym – G131
    00701 Test przegrzania ECT
    00702 Elastyczny czujnik paliwa – G133
    00703 TPS/CTP przełącznik rozpoznania CTP
    00705 Wirnik chłodziwa włączony
    00709 Czujnik światła słonecznego 2 – g134
    00710 Motor klapy odmrażacza – V107
    00711 Motor klapy gniazda lewej stopy – V108
    00712 Motor klapy gniazda prawej stopy – V109
    00713 Motor lewo-środkowego otworu wentylacyjnego - 110
    00714 Motor prawo-środkowego otworu wentylacyjnego – 111
    00715 Motor klapy gniazda tylnej stopy – V112
    00716 Motor klapy recyrkulacji – V113
    00717 Motor klapy EVAP – V114
    00718 Przełącznik górnego lewego otworu wentyl. – F179
    00719 Przełącznik górnego prawego otworu wentyl. – F180
    00720 Przełącznik dolnego lewego otworu wentyl. – F181
    00721 Przełącznik lewego prawego otworu wentyl. – F182
    00722 Przełącznik lewego środkowego otworu wentyl. – F183
    00723 Przełącznik prawego środkowego otworu wentyl. – F184
    00724 Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F185
    00725 Przełącznik otworu went. prawo centralnej stopy – F186
    00726 Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187
    00727 Motor klapy odmrażacza – czujnik pozycji – G135
    00728 Lewo centralny motor otworu went. – czujnik pozycji – G136
    00729 Lewo centralny motor otworu went. – czujnik pozycji – G137
    00730 Centralny motor otworu went. – czujnik pozycji – G138
    00731 Motor klapy gniazda lewej stopy – czujnik pozycji – G139
    00732 Motor klapy gniazda prawej stopy – czujnik pozycji – G140
    00733 Motor lewego otworu went. gniazda tylnej stopy – czujnik pozycji – G141
    00734 Czujnik pozycji centralnego otworu went. – G142
    00735 Czujnik pozycji klapy recyrkulacji – G143. *Jeśli ten kod pojawia się w starym modelu VR6 (AAA) wróć do kodu #01247
    00736 Motor klapy EVAP. Czujnik pozycji – G144
    00737 Zawór regulujący ogrzewanie – lewy – N175
    00738 Zawór regulujący ogrzewanie – prawy – N176
    00739 Pompa chłodziwa – V50
    00740 Czujnik CKP cylindra 1 – G145
    00741 Monitoring statusu pozycji pedału hamulca
    00742 System wentylacji baterii
    00743 Czujnik wentylacji baterii _ G146
    00744 Regulacja temperatury baterii
    00745 Monitoring statusu izolacji
    00746 Usterka baterii
    00747 Czujnik temperatury baterii – przedni – G52
    00748 Czujnik temperatury baterii – tylny – G53
    00749 Klapa wentylacyjna
    00750 Obwód lampek kontrolnych
    00751 Indykator pojemności baterii
    00752 Ogrzewanie baterii i nawiewu
    00753 Elektryczne połączenie – czujnik prędkości kół
    00754 Lampka ostrzegawcza ECT
    00755 Lampka ostrzegawcza ciśnienia oleju w silniku – K3
    00756 Czujnik temperatury lewego otworu went. – G150
    00757 Cenzor temperatury lewego otworu went. – G151
    00758 System poboru wtórnego powietrza (powietrze)
    00759 Regulator temperatury lewego otworu went. – G155
    00760 Regulator temperatury prawego otworu went. – G156
    00761 DTC zachowany w jednostce kontrolnej
    00762 Wtrysk(i) paliwa – N181
    00763 Czujnik ciśnienia gazu na stronie kierowcy – G147
    00764 Czujnik ciśnienia gazu na stronie pasażera – G148
    00765 Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) – G149
    00766 Czujnik temperatury przedniego otwory went. – G12
    00767 Czujnik temperatury tylnego aparatu wyparnego R – g153
    00768 Czujnik temperatury rdzenia tylnego ogrzewania – G154
    00769 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G82
    00770 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G83
    00771 Czujnik poziomu paliwa – G
    00772 Przełącznik ciśnienia oleju – F22
    00773 Czujnik ciśnienia oleju – G10
    00774 Czujnik poziomu kontroli systemu – lewy tył – G76
    00775 Czujnik poziomu kontroli systemu – prawy tył – G77
    00776 Czujnik poziomu kontroli systemu – lewy przód – G78
    00777 Czujnik pozycji przepustnicy – G79
    00778 Czujnik kąta sterowania – G85
    00779 Czujnik temperatury zewnętrznej – G17
    00780 Czujnik ruchu w pionie – G90
    00781 Motor pozycjonujący – lewy przód – V76
    00782 Motor pozycjonujący – prawy przód – V77
    00783 Motor pozycjonujący – lewy przód – V78
    00784 Motor pozycjonujący – prawy tył – V79
    00785 Czujnik temperatury – panel instrumentacyjny – G56
    00786 Czujnik temperatury – w nagłówkach – G86
    00787 Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza – G89
    00788
    00789 Przełącznik zapasowy – F41
    00790 Klapa recyrkulowanego / świeżego powietrza
    00791 Przełącznik temperatury aparatu wyparnego klimatyzatora – G33
    00792 Przełącznik ciśnienia klimatyzatora – F29
    00793 Czujnik pozycji pedału hamulca – G100
    00794 Czujnik pompy hydraulicznej – G101
    00795 Czujnik przyspieszenia pionowego tylnej osi – G102
    00796 Nawiew do czujnika temperatury – V42
    00797 Czujnik światła słonecznego - G107
    00798 Test segmentowy
    00799 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G110
    00800 Czujnik temperatury powietrza otaczającego Nawiew świeżego powietrza – G109
    00801 Przełącznik wysokiego ciśnienia chłodzącego A/C - F11b
    00802 Przełącznik niskiego ciśnienia chłodzącego A/C - F73
    00803 Czujnik ruchu sprężyny śrubowej – prawy przód – G118
    00804 Czujnik ruchu sprężyny śrubowej – lewy przód – G115
    00805 Zawór rozpórki zawieszenia – lewy przód – N148
    00806 Zawór rozpórki zawieszenia – prawy przód – N149
    00807 Zawór rozpórki zawieszenia – lewy przód – N150
    00808 Zawór rozpórki zawieszenia – prawy tył – N151
    00811 System nie gotowy do aktywacji
    00824 Lampka indykatora kontroli trakcji – K86
    01016 Zawór spustowy gazu z zawieszenia – N106
    01017 Kompresor systemowy gazu z zawieszenia – V65
    01018 Wiatrak chłodzący – V7
    01019 zwolnienie
    Transfer przerwany

    01020 Pompa wodna – V36
    01021 Lampka indykatora zamka mechanizmu różnicowego – K81
    01022 Światło wewnętrzne – aktywowana kombinacja
    01023 Dźwięk ostrzegawczy – H3
    01025 Lampka indykatora usterki
    01027 Wiatrak ciepłego powietrza z tyłu – V47
    01028 Obwód wiatraka – J323
    01028 Wiatrak tylnego aparatu wyparnego – V20
    01029 Obwód A/C – J32
    01039 Czujnik ECT – G2
    01040 Połączenie elektryczne ABS / transmisja 2
    01041 System kontroli trakcji – funkcja nieczytelna
    01044 P1749 Moduł kontroli transmisji – niewłaściwie zakodowany
    01045 Przełącznik Tiptronic – F189
    01046
    01047 Lampka ostrzegawcza hamulca i parkowania – Kt
    01048 Lampka ostrzegawcza Diesel electronic – K104
    01049 Napięcie zasilania (terminal 50)
    01050 Monitoring statusu świecy żarowej
    01051 Motor pozycjonujący MC paliwa – V117
    01052 Czujnik pozycji przepustnicy – G157
    01053 Zawór startu wtrysku – N182
    01054 Obwód zasilania (terminal 30) – J317
    01055 Czujnik startu wtrysku – G158
    01057 Funkcja – stałe ładowanie – napięcie
    01058 Funkcja – stałe ładowanie – bieżące
    01059 Czujnik pozycji rotora – G159
    01060 Czujnik niskiej temperatury zapłonu – G160
    01061 Czujnik wysokiej temperatury zapłonu – G161
    01070 Obwód startera – J53
    01071 Czujnik pozycji pedału sprzęgła – G162
    01072 Pozycja sprzęgła zawór próżniowy – N183
    01073 System ciśnienia sprzęgła
    01074 Pozycja sprzęgła – zawór wentylacyjny
    01075 Obwód pompy próżniowej – J320
    01076 Obwód pompy hydraulicznej sprzęgła – J319
    01077 Przełącznik próżniowy bustera hamulca – F190
    01078 Przełącznik selektora biegów TR – F191
    01079 Obwód sterujący mocy – J320
    01080 Przełącznik ciśnienia mocy – F192
    01081 Zawór przełącznika pierwszorzędności – N185
    01082 Lampka ostrzegawcza niskiego poziomu paliwa – K105
    01083 Niski poziom płynu do spryskiwaczy – indykator płynu do spryskiwaczy lampka lub czujnik – K106
    01084 32oF (0o) lampka ostrzegawcza temperatury mrożenia – K107
    01085 30oF (4o) lampka ostrzegawcza temperatury – K108
    01086 Prędkościomierz – czujnik prędkości pojazdu – G22
    01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały
    01088 Kontrola dodawania mieszanki 2
    01089 Przełącznik pozycji podniesionego łuku napinającego – P204
    01090 Przełącznik pozycji obniżonego łuku napinającego – P203
    01091 Przełącznik pozycji zamkniętego dachu – F202
    01092 Przełącznik pozycji otwartego dachu – F171
    01093 Przełącznik pozycji otwarcia pokrywy kabiny – F201
    01094 Lewy przełącznik pokrywy kabiny 3 – F195
    01095 Odblokowany lewy przełącznik pokrywy kabiny 2 – F197
    01096 Zablokowany lewy przełącznik pokrywy kabiny 1 – F199
    01097 Przełącznik zamka przedniego dla dachu – F172
    01098 Przełącznik zamkniętej pozycji ... – F206
    01099 Przełącznik bagażnika (zamknięty)
    01100 Przełącznik bagażnika (otwarty – odblokowany)
    01101 Przełącznik pozycji otwartej zapadki dachu – F025
    01102 Przełącznik prawy pokrywy kabiny 3 – F196
    01103 Przełącznik prawy odblokowany pokrywy kabiny 2 – F198
    01104 Przełącznik prawy pokrywy kabiny 1 – F200
    01105 Zawór cewki 8 – N186
    01106 Obwód zasilania otwierania okna – J291
    01107 Lampka indykatora zablokowania dachu – K98
    01108 Obwód zasilania zamykania okna – J292
    01109 Obwód pompy hydraulicznej dachu – J321
    01110 Cewka odblokowania dachu – N187
    01111 Motor 1 zamka bagażnika
    01112 Zasilanie motoru 1 i 2
    01113 Motor 2 zamka bagażnika
    01114 Przełącznik światła ostrzegawczego hamulca parkingowego – F9
    01115 Wyłącznie 3 bity miejsca
    01116 Motor odblokowania dachu
    01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF
    01118 Obwód grzania pierwotnego silnika
    01119 Sygnał pozycji transmisji – zasięgu biegów
    01120 Dostosowanie wału rozrządczego 1
    01121 Dostosowanie wału rozrządczego 2
    01122 Czujnik pozycji wału rozrządczego 2 – G163
    01123 Usterka spustowania
    01124 Monitoring statusu czasu ładowania
    01125 Zmiana poboru ładowania
    01126 Sygnał prędkości silnika
    01127 Lampa indykatora rezerwy paliwa
    01128 System antykradzieżowy – czujnik immobilizera – D2
    01129 Terminal S – H15
    01130 ABS – sygnał z poza zakresu tolerancji
    01131 Aktywacja migania świateł
    01132 Czujnik przedni podczerwony – G166
    01133 Czujnik tylny podczerwony – G167
    01134 Dźwięk alarmu – 12
    01135 Czujnik ruchu wewnątrz pojazdu
    01136 Przerywnik startu silnika
    01137 Przełącznik kontaktowy centralnego zamka
    01138 Zamek centralny – odblokowanie drzwi kierowcy
    01139 Zamek centralny – odblokowanie drzwi pasażera
    01140 Zamek centralny – odblokowanie pokrywy
    01141 Motor przełącznika zwolnienia pokrywy
    01142 Zamek centralny –motor odblokowujący
    01143 Zamek centralny – motor otwierający
    01144 Zamek centralny – motor otwierający
    01145 Zamek centralny – motor otwierający
    01146 Zamek centralny – motoru zamykający
    01147 Zamek centralny –motor zwolnienie pokrywy – V120
    01148 Drzwi bezpieczeństwa – aktywacja
    01149 Drzwi bezpieczeństwa – dezaktywacja
    01150 Wyświetlacz analogowy
    01151 Przełącznik bezpieczeństwa silnika Diesla – F207
    01152 Przełącznik monitoringu biegów TR – F209
    01153 Przełącznik E (Economy) – E163
    01154 Przełącznik ciśnienia systemu sprzęgła – F210
    01155 Mechanika sprzęgła
    01156 Przełącznik rozpoznania biegów TR – F208
    01157 Zasilanie dźwięku alarmu
    01158 Zasilanie sygnału obrotu
    01159 Okablowanie bezpieczeństwa
    01160 Obwód wtyku gniazda chłodziwa – J325
    01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338
    01166 Sygnał momentu obrotowego silnika
    01167 Zatrzymanie otwarcia przepustnicy – zawór zatrzymania przepustnicy – N194
    01168 Zawór zwiększenia jałowego Rpm – N177
    01169 Przełącznik kontaktu drzwi – strona kierowcy – F2
    01170 Czujnik stałości wtrysku paliwa – G175
    01172 Czujnik temperatury ogrzewania siedzeń – strona kierowcy – G59
    01173 Motor dostosowania podłużnicy – strona kierowcy – V28
    01174 Dostosowanie wysokości siedzenia – strona kierowcy – V38
    01175 Dostosowanie podgrzewanego siedzenia – strona kierowcy – E94
    01176 Usterka kluczowa
    01177 Jednostka kontrolna silnika
    01179 Niewłaściwe wprowadzenie klucza
    01180 Silnik / A/C – połączenie elektryczne
    01181 Inicjowanie – tylko dwa klucze naciśnięte
    01182 Adaptacja wysokości
    01183 Lampka ostrzegawcza konwertera katalitycznego – K72
    01184 Czujnik temperatury na zewnątrz – G174
    01185 Nadmuch świeżego powietrza – tył – V80
    01186 Serwomotor dystrybucji powietrza z tyłu – V36
    01187 Serwomotor klapy temperatury – tył – V137
    01188 Cewka modułu kontrolnego – połączenie elektryczne
    01190 Motor modułu kontrolnego – połączenie elektryczne
    01192 Sprzęgło konwertera świec
    01193 Niskie wyjście ogrzewania – J359
    01194 Wysokie wyjście ogrzewania – J360
    01196 Szyna transmisji / silnika
    01197 Szyna transmisji / silnika – przewód A
    01198 Szyna transmisji / silnika – przewód B
    01199 Połączenie elektryczne ABS / silnik
    01200 Zasilanie zaworów ABS
    01201 Zasilanie pompy ABS
    01202 Kabel diagnostyczny
    01208 Zmiany w zapisywaniu danych – VIN
    01235 Wlot powietrza wtórnego – zawór cewki – N12
    01236 Cewka zamka – N110
    01237 Zawór odcięcia paliwa – N109
    01238 Kontrola czasu zapłonu
    01239 Zawór wentylacyjny pozycji przepustnicy – N97
    01240 Zawór oddychający pozycji przepustnicy – N117
    01241 Zawór kanistra cewki odpowietrzającej EVAP – N115
    01242 Ostatni etap w jednostce kontrolnej
    01243 Cewka zmiany przewodu rurowego
    01244 Moduł kontroli czujnika ogrzewania tlenu – J208
    01245 Regulator ciśnienia mech. różnicowego – N73
    01246 Obwód przyjmowania paliwa (wczesnego) – J81
    01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115
    01248 Dwufazowa cewka – uzupełnienie otwartej przepustnicy – N54
    01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 D
    01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 D
    01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 D
    01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 D
    01253 P0205 Cylinder 5 – usterka wtrysku – N83 D
    01254 P0206 Cylinder 6 – usterka wtrysku – N84 D
    01255 P0207 Cylinder 7 – usterka wtrysku – N85 D
    01256 P0208 Cylinder 8 – usterka wtrysku – N86 D
    01257 Zawór kontroli jałowego powietrza – N71
    01258 Pozycjoner klapy powietrza – V63
    01259 Obwód pompy paliwa – J17
    01260 Zawór odcięcia spowolnienie paliwa – N55
    01261 Zawór częstotliwości czujnika tlenu – N7
    01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75
    01263 Wtryskiwacz zimnego startu – N17
    01264 Obwód pompy wtrysku powietrza wtórnego – J299
    01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18
    01266
    01267 Jednostka kontrolna czasu automatycznego żarzenia – J179
    01268 Dostosowanie ilości – N146
    01269 Zawór startu wtrysku – N108
    01270 Sprzęgło kompresora A/C – N25
    01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68
    01272 Motor klapy głównej powietrza – V70
    01273 Nawiew świeżego powietrza – V2
    01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71
    01275 Obwód cewki
    01276 Pompa hydrauliczna ABS – V64
    01277 Obwód pompy hydraulicznej ABS – J185
    01278 Obwód elektronicznego zamka mechanizmu różnicowego
    16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście A
    16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) A
    16496 P0112 Czujnik IAT – Temp. wysoka – obwód niski – G42 A
    16497 P0113 Czujnik IAT – Temp. niska – obwód wysoki – G42 A
    16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania A
    16501 P0117 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) A
    16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A
    16504 P0120 Czujnik A pozycji przepustnicy – usterka obwodu A
    16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy – obwód – problem w działaniu – poza zasięgiem A
    16506 P0122 Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – niskie napięcie wejściowe A
    16507 P0123 Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – wysokie napięcie wejściowe A
    16509 P0125 System chłodzenia – temp. za niska do rozpoczęcia procesu – G62 B
    16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1) A
    16515 P0131 Obwód czujnika O2 – niskie napięcie (bank 1 czujnik 1) B
    16516 P0132 Obwód czujnika O2 – wysokie napięcie (bank 1 czujnik 1) A
    16517 P0133 Obwód czujnika O2 – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 1) B
    16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) A
    16519 P0135 Obwód ogrzewania czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1) A
    16520 P0136 O2 obwód czujnika - usterka (bank 1 sensor 2) A
    16521 P0137 O2 obwód czujnika - niskie napięcie (bank 1 sensor 2) B
    16522 P0138 O2 obwód czujnika - wysokie napięcie (bank 1 sensor 2) A
    16524 P0140 O2 obwód czujnika - powolna odpowiedź (bank 1 sensor 2) B
    16525 P0141 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 1 sensor 2) A
    16534 P0150 O2 obwód czujnika – usterka (bank 2 czujnik 1) A
    16536 P0152 O2 obwód czujnika – wysokie napięcie (bank 2 czujnik 1) A
    16537 P0153 O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 1)
    16538 P0154 O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v A
    16539 P0155 O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 2 czujnik 1) A
    16540 P0156 O2 obwód czujnika – usterka (bank 2 czujnik 2) A
    16542 P0158 O2 obwód czujnika – wysokie napięcie (bank 2 czujnik 2) A
    16543 P0159 O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 2 czujnik 2)
    16544 P0160 O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 2) A
    16545 P0161 O2 obwód ogrzewania czujnika – usterka (bank 2 czujnik 2) A
    16554 P0170 Wyważenie paliwa – usterka (bank 1) A
    16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B
    16556 P0172 Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 1) B
    16557 P0173 Wyważenie paliwa – usterka (bank 2) B
    16558 P0174 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 2) B
    16559 P0175 Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 2) B
    16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B
    16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16889 P0305 Cylinder #5 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16890 P0306 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16891 P0307 Cylinder #7 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16892 P0308 Cylinder #8 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
    16706 P0322 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji – brak sygnału A lub B / miganie
    16711 P0327 Czujnik uderzeniowy #1 – niskie wejście (bank 1 lub pojedynczy sensor) A
    16716 P0332 Obwód czujnika uderzeniowego #2 – niskie wejście (bank 2) A
    16721 P0337 Obwód czujnika pozycji wału korbowego – niskie wejście A
    16725 P0341 Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego – poza zakresem/ działanie A
    16784 P0400 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – usterka przepływu B
    16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – niewystarczający przepływ B
    16786 P0402 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – nadmierny przepływ B
    16795 P0411 System wprowadzania wtórnego powietrza (B2) – niewłaściwy przepływ B
    16806 P0422 Wydajność głównego katalizatora – poniżej progu (bank 1) B
    16816 P0432 Wydajność głównego katalizatora – poniżej progu (bank 2) B
    16824 P0440 System kontroli emisji wydechu (EVAP) usterka odpowietrzania B
    16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A
    16826 P0442 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (mały) B
    16836 P0452 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – czujnik ciśnienia – niskie wejście B
    16837 P0453 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – czujnik ciśnienia – wysokie wejście
    16839 P0455 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (duży)
    16845 P0461 Obwód czujnika poziomu paliwa – zakres / działanie B
    16885 P0501 Czujnik prędkości pojazdu – zakres / działanie A
    16890 P0506 Moduł kontroli jałowej – RPM niższe niż spodziewane A
    16891 P0507 Moduł kontroli jałowej – RPM wyższe niż spodziewane A
    16894 P0510 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik B
    16989 P0605 Moduł kontroli wewnętrznej – pamięć odczytowa (EPROM) – błąd B
    17090 P0706 Obwód czujnika zasięgu transmisji – zakres / działanie A
    17091 P0707 Obwód czujnika zakresu transmisji – niskie wejście D
    17509 P1101 Obwód czujnika O2 (B1-S1) – napięcie za niskie / przeciek powietrza D
    17510 P1102 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – skrót do B+ A
    17511 P1103 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – wyjście za niskie A
    17512 P1104 Obwód czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie / przeciek powietrza A
    17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+ A
    17514 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza A
    17515 P1107 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S1) – skrót do B+ A
    17516 P1108 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S1) – wyjście za niskie A
    17517 P1109 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza A
    17518 P1110 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S2) – skrót do B+ A
    17535 P1127 Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 1) A
    17536 P1128 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) B
    17609 P1201 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – usterka elektryczna B
    17610 P1202 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – usterka elektryczna A
    17611 P1203 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – usterka elektryczna A
    17612 P1204 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – usterka elektryczna A
    17613 P1205 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – usterka elektryczna A
    17614 P1206 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – usterka elektryczna A
    17615 P1207 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – usterka elektryczna A
    17616 P1208 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – usterka elektryczna A
    17621 P1213 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do B+ A
    17622 P1214 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – skrót do B+ A
    17623 P1215 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – skrót do B+ A
    17624 P1216 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do B+ A
    17625 P1217 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – skrót do B+ A
    17626 P1218 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – skrót do B+ A
    17627 P1219 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – skrót do B+ A
    17628 P1220 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – skrót do B+ A
    17633 P1225 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – skrót do uziemienia A
    17634 P1226 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – skrót do uziemienia A
    17635 P1227 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – skrót do uziemienia A
    17636 P1228 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – skrót do uziemienia A
    17637 P1229 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – skrót do uziemienia A
    17638 P1230 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – skrót do uziemienia A
    17639 P1231 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – skrót do uziemienia A
    17640 P1232 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – skrót do uziemienia A
    17645 P1237 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty A
    17646 P1238 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – obwód otwarty A
    17647 P1239 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – obwód otwarty A
    17648 P1240 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – obwód otwarty A
    17649 P1241 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – obwód otwarty A
    17650 P1242 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – obwód otwarty A
    17651 P1243 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #7 – obwód otwarty A
    17652 P1244 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #8 – obwód otwarty A
    17656 P1250 Poziom paliwa za niski A
    17733 P1325 Cylinder #1 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17735 P1327 Cylinder #3 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17736 P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17737 P1329 Cylinder #5 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17738 P1330 Cylinder #6 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17739 P1331 Cylinder #7 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17740 P1332 Cylinder #8 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D
    17747 P1339 Na przemian połączone czujniki pozycji wału korbowego / prędkości silnika D
    17748 P1340 Czujniki pozycji wału rozrządczego / korbowego (B2) – poza sekwencją A
    17749 P1341 Poziom #1 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia A
    17751 P1343 Poziom #2 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia A
    17753 P1345 Poziom #3 wyjścia zapłonu – skrót do uziemienia A
    17799 P1391 Czujnik pozycji wału rozrządczego (B2) – skrót do uziemienia A
    17800 P1392 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji – otwarte (B2) – skrót do B+ A
    17801 P1393 Poziom #1wyjscia cewki zapłonowej – usterka elektryczna A
    17802 P1394 Poziom #2wyjscia cewki zapłonowej – usterka elektryczna A
    17803 P1395 Poziom #3wyjscia cewki zapłonowej – usterka elektryczna A
    17804 P1396 Czujnik prędkości silnika – brakujący ząb A
    17808 P1400 Obwód zaworu EGR – usterka elektryczna A
    17809 P1401 Obwód zaworu EGR – poziom mocy skrót do uziemienia A
    17810 P1402 Obwód zaworu EGR – skrót do B+ A
    17815 P1407 Czujnik temperatury EGR – sygnał za słaby A
    17816 P1408 Czujnik temperatury EGR – sygnał za mocny B
    17817 P1409 Zawór wentylacji zbiornika – usterka elektryczna B
    17818 P1410 Zawór wentylacji zbiornika – skrót do B+ A
    17819 P1411 System wtrysku wtórnego powietrza (B2) – przepływ ograniczony A
    17822 P1414 System wtrysku wtórnego powietrza (B2) – wykryto przeciek B
    17826 P1418 Czujnik poziomu paliwa – sygnał za mocny B
    17828 P1420 Moduł kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – usterka elektryczna
    17829 Pp1421 Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – skrót do uziemienia A
    17830 P1422 Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) – skrót do B+ A
    17831 P1423 System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – przepływ za słaby A
    17832 P1424 System wtrysku wtórnego powietrza (B1) – wykryto przeciek B
    17833 P1425 Zawór wentylacji zbiornika – skrót do uziemienia A
    17834 P1426 Zawór wentylacji zbiornika – obwód otwarty A
    17842 P1434 Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – skrót do B+ A
    17844 P1436 Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – usterka elektryczna A
    17848 P1440 Obwód zaworu EGR – stan mocy otwarty A
    17858 P1450 Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – skrót do B+ A
    17859 P1451 Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza - skrót do uziemienia A
    17860 P1452 Obwód zwolnienia pompy systemu wtrysku wtórnego powietrza – obwód otwarty A
    17878 P1470 Obwód L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka A
    17879 P1471 Obwód L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – skrót do B+ A
    17883 P1475 L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka sygnału obwód otwarty A
    17884 P1476 L.D.P. systemu kontroli emisji EVAP – usterka – niewystarczająca próżnia A
    17908 P1500 Obwód zwolnienia pompy paliwa – usterka elektryczna A
    17910 P1502 Obwód zwolnienia pompy paliwa – skrót do B+ A
    17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie A
    17913 P1505 CPT przełącznik nie zamyka – otwarty obwód A
    17914 P1506 CPT przełącznik nie otwiera – skrót do uziemienia A
    17917 P1509 Obwód IAT – usterka elektryczna A
    17918 P1510 Obwód IAT – skrót do B+ A
    17919 P1511 Obwód zaworu wymiany przewodu poboru – usterka elektryczna A
    17920 P1512 Obwód zaworu wymiany przewodu poboru – skrót do B+ D
    17951 P1543 Potencjometr aktualizacji przepustnicy – sygnał za niski D
    17952 P1544 Potencjometr aktualizacji przepustnicy – sygnał za wysoki A
    P1545
    P1559
    17988 P1580 Usterka aktuatora przepustnicy (b1) – może być spowodowania słabą baterią jeżeli występuje razem z 16487 (P0103) A
    17990 P1582 Jałowa adaptacja zakończona B
    18008 P1600 Terminal 15 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie B
    18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D
    18014 P1606 Specjalny moment obrotowy silnika ABS-SG dla trudnych odcinków A
    18019 P1611 Obwód informowania MIL / moduł transmisji kontroli – skrót do uziemienia D
    18020 P1612 ECM – niewłaściwie zakodowane A
    18021 P1613 Obwód informowania MIL – obwód otwarty lub skrót do B+ A
    65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A
    65535 Nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A
    65535 Błąd jednostki kontrolnej – w którymś systemie
    P0217 Lampka temperatury – silnik gorący A
    P0218 Lampka temperatury - ... gorące D+ temp lamp.
    P0326 Czujnik uderzenia – stałe uderzenia D+ temp lamp.
    P0351 Zapłon – usterka D
    P0352 Zapłon – usterka D
    P0420 Konwerter – niska wydajność D
    P0443 Odpowietrzenie EVAP – usterka obwodu A
    P0500 Czujnik VSS – brak sygnału D
    P0560 Napięcie baterii – poza zasięgiem A
    P0561 Napięcie baterii – niestabilne D
    P0562 Napięcie baterii – niskie D
    P0563 Napięcie baterii – wysokie D
    P0565 Cruise control – usterka obwodu D
    P0571 Przełącznik hamulca – usterka obwodu D
    P0572 Przełącznik hamulca – niskie napięcie D
    P0573 Przełącznik hamulca – wysokie napięcie D
    P0600 PCM – brak seryjnych danych D
    P0601 EPROM – usterka A
    P0602 Program PCM – usterka A
    P0604 Pamięć RAM PCM – usterka A
    P0606 Procesor PCM – usterka A
    P1782 Interwencja zapłonu w połączenie elektryczne silnik / transmisja danych. Zobacz też straty zasilania ECM A




    ZADANIA PIN OBD-II


    NR PIN OPIS
    1 OEM
    2 Szyna + linia, SAE J1850
    3 OEM
    4 Uziemienie, podwozie
    5 Uziemienie, sygnał
    6 OEM
    7 Linia K, ISO 9141
    8 OEM
    9 OEM
    10 Szyna + linia, SAE J1850
    11 OEM
    12 OEM
    113 OEM
    14 OEM
    15 Linia L, ISO 9141
    16 Pozytywnie, bateria pojazdu
















    ŁĄCZNIK OBD – II (SAMOCHÓD)


    TERMINOLOGIA OBD-II

    Ten dokument pokrywa wszystkie nowe standardy terminów OD-II oraz skrótowce

    OBD-II POPRZEDNI TERMIN
    KONTROLA SILNIKA PCM (Moduł kontroli mechanizmu napędowego zębatego) ECA
    ECM
    ECU
    SMEC
    MIL (Lampka indykatora usterki) CHECK ENGINE
    MAINTENANCE REQUIRED
    SERVICE ENGINE SOON
    POWER LOSS
    VCM (Moduł kontroli pojazdu) ECA
    ECM
    ECU
    SMEC
    PCM
    CZUJNIKI IAT (Temperatura powietrza wchodzącego) ACT
    ATS
    MAT
    ECT (Temperatura chłodziwa silnika) ECT
    CTS
    THA
    TP (Pozycja przepustnicy) TPS
    BARO (Ciśnienie barometryczne) ALTITUDE
    APS
    MAP (Ciśnienie absolutne przewodu rurowego) MAP
    MDP (Ciśnienie dyferencyjne przewodu rurowego) VACUUM SENSOR
    MAF (Przepływ powietrza w przewodzie rurowym) AFC
    VAF
    AIRFLOW
    KS (Czujnik uderzeniowy) KNOCK SENSOR
    O2S (Czujnik tlenu) O2
    EGO
    LAMBDA SENSOR
    HO2S (Czujnik tlenu podgrzanego) HEATED O2
    HEGO
    CKP (Pozycja wału korbowego) CRANKSHAFT SENSOR
    CMP (Pozycja wału rozrządczego) CAM
    CID
    AKTUATORY IAC (Kontrola powietrza jałowego) AIR BYPASS SOLENOID
    IAC
    ISC (Kontrola prędkości jałowej) IDLE SPEED AIR VALVE
    IDLE SPEED MOTOR
    ISC
    ICM (Moduł kontroli zapłonu) TFI IV
    HEI
    IGNITER
    MC (Kontrola mieszanki) M/C SOLENOID
    FBC
    TCC (Sprzęgło konwertera momentu obrotowego) TCC
    Lock-up Switch
    Lock-up Solenoid


    powodzonka :D:D:D

    2
  • Metal Work Pneumatic
  • #4 09 Lut 2006 21:37
    Tomek110
    Poziom 10  

    Dzięki przydały mi się bardzo Thx

    0
  • #5 15 Kwi 2006 21:23
    JACU626

    Poziom 27  

    Byłbym bardzo wdzięczny jak by ktoś mi łopatologicznie opsał jak sie wpiąć i jak zczytać te kody VW PASSAT 9A

    0
  • #7 16 Cze 2007 14:16
    Pav
    Poziom 10  

    Witam.

    Dyskretnie podłączę sie do tematu, moze nie całkiem o tym tu piszecie, ale bardzo zależy mi na rozszyfrowaniu błędu - 01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71 - co to jest? I moze - gdzie szukać?

    Mam kłopot z klimatyzacją, to znaczy klimatyzacja działa, ale nie załącza się wentylator chłodnicy.

    Sam wentylator jest sprawny, podłączajac 12V na kostkę działa, ale nie pojawia mi się +12 na tej kostce. No i VAG odkrył właśnie taki problem.

    Pozdrawiam.

    0
  • #8 16 Cze 2007 16:37
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Błąd wskazuje na uszkodzenie silniczka sterującego klapką przymykającą napływ świeżego powietrza.
    Jest ona nad wentylatorem nadmuchu.
    Sprawdziłeś, czy jest czynnik w układzie?

    0
  • #9 16 Cze 2007 18:36
    Pav
    Poziom 10  

    Jak pisałem w moim poście - klimatyzacja działa. Czynnik jest i dmucha zimnym powietrzem. Zrbiłem test tylko dlatego, ze nie załącza się wętylator chłodnicy klimy. Generalnie wszystko wygląda OK, ale wydaje mi się, że wentylator klimy powinien się załączyć przy rozgrzanym silniku w ciepły dzień kiedy klima jest włączona - tak zachowuje się passat znajomego. - a moze się myle?


    Wychodzi na to, ze błąd, który wyskakuje w VAG'u nie ma nic wspólnego z tym czego szukam. Miał ktoś może takie uszkodzenie? Da sie naprawić ten silniczek czy trzeba go wymienić?

    0
  • #10 17 Cze 2007 20:49
    Pav
    Poziom 10  

    Kłopot z głowy!
    Bezpiecznik 40 A na płycie przekaźników. Nie było tak trudno odszukać, ale schematy się przydały.

    Teraz bez obaw mogę uzywać klimy - wentylator się załącza.

    1
  • #11 26 Cze 2007 18:33
    pablo11998811
    Poziom 10  

    podłąnczę sie do tematu jak można

    01208 Zmiany w zapisywaniu danych – VIN

    mam taki błąd w samochodzie seat toledo 1,9 tdi 1996 r nie działa mi obrotomierz i wszystkie pramamtry z komputera czyli średnie spalanie temperatury czyli to co pokazuje cyfrowy wyświetlacz
    czy ktoś może się spotkał już z tym błędem i może coś doradzić
    nie działa już mi chyba od 4 tygodni ale raz naokoło 40 sek jak parkowałem to mi przywróciło wszytko i obrotomierz i inne pokazania na wyświetlaczu dlatego nie wiem co jest i gdzie szukać

    0
  • #12 04 Lip 2007 19:40
    TMG
    Poziom 12  

    Witam.

    Miałem podobny problem z tym, że nie działało mi tylko zużycie paliwa. Okazało się, że stabilizator napięcia odpowiedzialny za zasilanie czujnika podciśnienia miał zimy lut. Wystarczyło tylko wymontować zegary, rozkręcić i przelutować na nowo końcówki stabilizatora. Najgorsze w tym wszystkim było to, że raz działało a raz nie.

    W Twoim przypadku wygląda, że przeważnie nie działa i do tego jeszcze inne urządzenia (będzie łatwiej ;) ). Sprawdź zasilanie do nich od stabilizatora, lub od gniazda przewodów. Wygląda na to, że nie ma tylko styku bo jakby był uszkodzony jakiś element to na pewno by Ci to nie działało chwilowo ale na stałe.

    Pozdrawiam

    0
  • #13 03 Paź 2011 16:16
    ciapek9333
    Poziom 1  

    hej mam pytanie kolega podłączył kompa pod komputer audi a3 2002 r i wyskoczyły mu trzy błędy i nie wiem co one znaczą pomoże ktoś p1666 p0301 p3105

    0
  Szukaj w 5mln produktów