Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Schemat instalacji ursus C-360

tuningmajster 18 Sie 2007 22:55 414149 106
  • #31 18 Sie 2007 22:55
    kryszt44
    Poziom 17  

    Witam alternator powinien podawać 13,8-14,4V. wskazany najwyższy parametr.Prosty sposób do sprawdzenia alternatora czy w ogóle daje oznaki pracy włączyć pełne obciążenie(światła) na wolnych obrotach i dodać gazu sprawdzając czy zwiększy się jaskrawość świateł. Inny sposób to włączyć światła na wolnych obrotach i zdjąć
    klemę -, zwiększyć pomału obroty silnika, sprawdzać czy świecą się światła i zmienia się ich natężenie(przy dużych obrotach silnika może nastąpić spalenie żarówek).Jeśli nie tozostaje sprawdzenie na piechotę wrzyskich elementów miernikiem lub żarówką z akumulatorem.

  • Relpol
  • #32 07 Wrz 2007 00:04
    Mickwa14
    Poziom 13  

    Hej chlopaki macie moze schematy instalacji elektrycznej do Rusina(ciagnik wladimirec).Ciagnik wogole nie odpala z kluczyka a teraz nawet po zwarciu dwoch śrub na rozruszniku(gwozdziem:D).Pomozcie.moj mail:opex169@o2.pl

  • #33 07 Wrz 2007 19:33
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    A masz dobre akumulatory ??
    jesli masz dobre to zrób ta włącz hebel czyli ten prad wes srubokret podejc do rozrusznika i tam sa takie sruby na jedną srube idzie przewód z akumulatora i jes jescze tak mała srubeczka z kabelkiem połącz je srubokretem jesli beddzie zero reakcji to pewnie bendyks siadł. a i nie łącz tych dwóch duzych srob bo tak to tylko rozrusznik rozpier....

  • #34 11 Wrz 2007 22:21
    Mickwa14
    Poziom 13  

    Dzieki za podpowiedz:) o tych 2och duzych srubach wiedzialem:)

  • Relpol
  • #35 27 Wrz 2007 09:46
    gulgus6666
    Poziom 15  

    A czy nie wie ktos czasem czy w c360 perkins 91r występuje regulator bo jakos nie mogę znaleźć.
    A a lternator prawdopodobnie nie ładuje bo na klemach jest aby 12,96 v.
    Czy może sprawdzić każdą diodę odzielnie miernikiem czy aby w jedną stronę puszcza?

  • #36 27 Wrz 2007 12:27
    viper555
    spec od auto-elektro

    Tam jest alternator LUCAS i regulator masz w alternatorze.P

  • #37 27 Wrz 2007 18:18
    gulgus6666
    Poziom 15  

    gulgus6666 napisał:
    A czy nie wie ktos czasem czy w c360 perkins 91r występuje regulator bo jakos nie mogę znaleźć.
    A a lternator prawdopodobnie nie ładuje bo na klemach jest aby 12,96 v.
    Czy może sprawdzić każdą diodę odzielnie miernikiem czy aby w jedną stronę puszcza?


    JUz znalazłem i wyeliminowalem usterke.
    Regulator jest kolo baku na paliwo.
    Problem tkwil że regulator miał troche zaśniedziałe styki w środku.

  • #38 08 Lis 2007 17:10
    Warlike
    Poziom 1  

    Witam mam alternator od dużego fiata 6cio diodowy chce go podłączyć do C360, czy jedo podłączenie będzie takie same jak tego od poloneza czy czymś się będze różnić

  • #39 31 Sty 2008 22:56
    Rabe
    Poziom 15  

    Pytanie do schematu od C- 360 który wrzucił lukas. Po co jest ten czarny przewód od pradnicy do regulatora? I jak to jest że lampka od ładowania gasnie np. jak sa za małe obroty to sieci a jak się zwiększa to powolo gasnie proporcjonalnie do zwiększania obrotów. I pytanie o stacyjke na którym numerku jest napięcie po włożeniu kluczyka??

  • #40 13 Lut 2008 11:56
    ALoALoon
    Poziom 1  

    szukam schematu podlaczenia alternatora od poloneza do c-360 pilnie

  • #41 13 Lut 2008 20:51
    viper555
    spec od auto-elektro

    Nie żartuj pokazywane wiele razy nawet w tym temacie jest.P

  • #42 25 Lut 2008 02:48
    Bogdanbenek
    Poziom 19  

    Jaki powinien być rozmiar paska do c-360 gdy dam alternator z poldka ??? - spasuje ten stary co jest prądnica ? czy czeba bendzię doc inny rozmiar [dłukszy , - mniejszy ] bo nie wiem: -- pasek ma być 17 mm szeroki to wiem mam takie koło na pasek- [ koło pasowe ] bo orginalne jest na 13 mm pasek w środku .A pasek na prądnice ma podobno rozmiar 1160 mm .Pasuje jednak miał kolega racje , opanowałem to tylko podstawę musiałem nową zrobić do alternatora żeby go zamocować do silnika - pasek pozostał stary ten co był .

  • #43 25 Lut 2008 11:45
    viper555
    spec od auto-elektro

    Jesteś trochę wygodny ,pasuje tylko musisz założyć koło pasowe z Zuka bo na prądnicy jest szerszy pasek.P

  • #44 07 Mar 2008 23:09
    kopikon
    Poziom 10  

    Witam
    poszukuje schematu instalacji elektrycznej od ciągnika MTR 82 .Z góry dzięki za pomoc

  • #45 22 Maj 2008 11:06
    andrzej0769
    Poziom 19  

    Kolego alternator można podłączyć na wiele sposobów . Napisz na PW a napiszę ci wszystko dokładnie .

  • #46 25 Maj 2008 11:00
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #47 26 Cze 2008 11:01
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    Witam mam następujący problem podłączałem alternator wg tego schematu ale z jedną różnicą nie podłączałem prądu wzbudzenia przez kontrolkę tylko po prostu gdzieś znalazłem plus po wciśnięciu kluczyka i ładowanie jest zaj... bo daje ponad 50A :!: ale jest jedne problem nie wiem czy to jest wina regulatora czy jak bo on po prostu tak jak by nie działał..nie odłancza tylko cały czas ładuje....pomocy może to przez to ze tą kontrolkę pominąłem :cry:

    Dodano po 3 [minuty]:

    aha dodam jeszcze ze alternator jest z poloneza i regulator chyba tez...

    Dodano po 24 [minuty]:

    jeszcze coś mi sie przypomniało ze raz chyba urwał sie kabel ten główny na (30) i spaliło sie całe uzwojenie wiec wymieniłem na drugie dobre..diody główne (duże) były dobre wiec zostawiłem ale te małe sie stopiły nie miałem drugich więc ich wyrzuciłem i teraz jest 6 diodowy...a kontrolki nie ma....czy to tez może sie przyczynić do tego ze regulator jest nie sprawny :?: :?:

  • #48 26 Cze 2008 13:06
    viper555
    spec od auto-elektro

    Jak się stopiły wzbudzeniowe to z regulatora nici.P

  • #49 26 Cze 2008 17:48
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    dla czego ?? nici przecież starsze typy chodziły na 6 diodach ?? i to musiało jakoś regulować....ajj

  • #50 26 Cze 2008 19:26
    viper555
    spec od auto-elektro

    A to jest regulator z tego spalonego alternatora.P

  • #51 26 Cze 2008 20:15
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    regulator jest drugi ale taki sam....alternator sie spalił bo odłączył sie kabel na styku (30) i nie było odbioru i te malutkie diody od kontrolki poszły wiec co ?? mam rozumieć jeśli ich nie ma to regulator nie działa ??

  • #52 26 Cze 2008 21:16
    viper555
    spec od auto-elektro

    Zakładając że regulator masz dobry to albo odwrotnie go podłączyłeś albo nie masz go przykręcony do masy.P

  • #53 27 Cze 2008 07:33
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    nie no wszystko jest dobrze podłączone tak jak na schemacie.....tylko jeszcze mam jedno pytanie czy ten regulator gdy podłączy sie odwrotnie to sie uszkodzi >> ??

  • #54 27 Cze 2008 08:24
    viper555
    spec od auto-elektro

    Oczywiście i po poprawnym podłączeniu będzie taki efekt jak u ciebie.P

  • #55 27 Cze 2008 11:15
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    z tego co wiem to ten regulator jest mechaniczny wiec da sie jakoś go naprawić :?: :?: :?:

  • #56 27 Cze 2008 13:57
    viper555
    spec od auto-elektro

    Człowieku to jak masz mechaniczny więc w nim jest sprawa regulacji porzez naciąganie lub zwalnianie sprężyny lub masz sklejone styki.P

  • #57 30 Cze 2008 12:59
    @@Kamil@@
    Poziom 16  

    no dobra to przy wolnym czasie sie zobaczy na to ale nie przeszkadza jak jest podłączone czy przez żarówkę czy nie ?? bo jak puściłem bez żarówki to jest zajeb...ładowanie a przez żarówkę to praktycznie połowę tego...

  • #58 30 Cze 2008 19:50
    viper555
    spec od auto-elektro

    Tylko co puściłeś przez żarówkę skoro to teraz masz alternator obcowzbudny.P

  • #59 01 Lip 2008 16:41
    obcyxxx1
    Poziom 2  

    A ma ktos moze serwisówke do C 360
    Często go naprawiam i czasami brakuje mi słów a książka by pomogła
    Dzięki z góry!!

  • #60 03 Lip 2008 09:06
    Mucha3
    Poziom 11  

    szukam schematu elektrycznego do Stara 742


    z góry dzięki:D

  Szukaj w 5mln produktów