Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 323 F BG - przywieszanie sie obrotow.

04 Lut 2006 17:09 4049 3
  • Poziom 12  
    Witam, zakupilem mazde 323f 1.8 DOHC pozmienialem paski,plyny,wyczyscilem przepustnice i wlasnie po tym zabiegu zaczely sie zawieszac obroty w przedziale 1500 - 2000. Wykrecilem przepustnice z regulatorem biegu jalowego, solidnie przeczyscilem i niestety efekt jest ten sam. Najbardziej denerwujace jest to przy zatrzymywaniu sie na swiatlach wtedy obroty utrzymuja sie na 1500 obr i po kilku sekundach spadaja do 1000 i po nastepnych kiulku sek. spadaja do ok 800-900. Czy ktos z forumowiczow mial podobny przypadek ? Prosze o porade.
  • spec od auto-elektro
    zobacz czy niejest źle wyregulowany styk zamkniecia przepustnicy
  • Poziom 12  
    Sprawdze w poniedzialek, teraz przychodzi mi na mysl jeszcze reset sterownika i procedura adaptacji.
  • Poziom 11  
    Przeprowadż regulacje wolnych obrotów na niedogrzanym silniku ,ale nie całkowicie zimnym wkrętem rgulacji wolnych obrotów uzyskaj najwyższe możliwe obroty.Nastepnie skoryguj obroty zmniejsz śruba od przepustnicy ale tak aby silnik pracował wmiare równo.Podgrzej silnik do min 70stopni i jeżeli obroty wzrosną minimalnie skoryguj na niższe śrubą przepustnicy.Jeżeli będziesz miał problem z wyregulowaniem wkrętem wolnych obrotów to na wyłączonym silniku wkręć go do wyczuwalnego lekkiego oporu i wykręć o 3,5 obrotu.To co do regulacji natomiast takie falowanie obrotów powoduje również luz na osi przepustnicy wówczas tylko regeneracja

    Dodano po 3 [minuty]:

    Również mogą istnieć nieszczelności w regulatorze podciśnieniowym przy gażniku odnośnie tych 1500 obrotów