Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat - brak możliwości uruchomienia

05 Lut 2006 01:10 3205 13
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich i proszę o pomoc.
    Ostatnio zostałem poproszony przez kolegę o pomoc w uruchomieniu VW Passata rocznik 89 z wielopunktowym wtryskiem paliwa.
    Na początku rozrusznik nie kręcił,okazało się że szczotki od masy były odklejone od masy :).Wymiana szczotek pomogła.Następnie nie było iskry,okazało się że na płytce drukowanej przekaźnika nr 3 (nadruk na obudowie 32) było zimne lutowanie,brak iskry.W tej chwili iskra jest,pompa paliwa pracuje ale auto nie odpala.Świece są zalewane paliwem.Wykonałem próby wykręcając każdą świecę po kolei.Na każdej jest iskra ale nie podoba mi się jej kolor.Jest biała a powinna być chyba niebiesko-fioletowa.Auto stoi od listopada ubiegłego roku.Kolega przyjechał bez przeszkód pod dom i rano już nie mógł odpalić.Przez piłowanie pewnie rozwalił rozrusznik :).
    Przepraszam za tak długi opis i proszę o pomoc.
    Pozdrawiam : Robert
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 34  
    Klapa spiętrzająca przepływomierza się zacieła,sprawdż.
  • Poziom 10  
    Dzięki za poradę.Sprawdzę i napiszę.Ale będzie to dopiero w przyszłą sobotę.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 19  
    Może masz świece nie takie jak trzeba. Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Sprawdziłem przepływomierz,klapka porusza się lekko,zawór rozuchu zimnego silnika też działa prawidłowo,wymiana świec nie pomogła.Biały kolor iskry był najprawdopodobniej skutkiem rozładowania baterii,teraz iskra jest fioletowo-niebieska,a świece kąpią się w paliwie.Zapłonu ani rozrządu nikt nie przestawiał.
  • Poziom 10  
    czy wóz posiada katalizator?
    jeśli tak to może się rozsypał i zapchał wydech
  • Poziom 13  
    w oplu skończyło się wymianą komputera sterowanie wtryskami poszło i dają za durzą dawkę sprubuj odpiąć inpokręcić powinien na krótko zapalić i zgasnąć
  • Poziom 18  
    chopy nie ma cudów jest iskra jest paliwo i samochód nie pali (rorzad podobno w porzadku). Jesli swiece sa mokre to znaczy ze iskry nie ma, lampa stroboskopowa sie kłania, moze iskra jest za słaba i podcisnienie je wydmuchuje. Lampa stroboskopowa sprawdzić kolejność zapłonu i ustawienie rozrzad, pozniej najwyzej cewka z maluch plus kedziorek i sprawdzenie iskry z innej cewki.
  • Poziom 13  
    witam - moze sterownik ma slaba mase ta przy pokrywie zaworow \
    one tego tez nie lubia. pozdrawiam.

    Dodano po 9 [minuty]:

    witam jeszcze raz -sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach.moze pierscionki zasniedzialy.moze pompa oleju jest otwarta i hydraulika nie otwiera zaworow,lub zatarty zaworek w pompie oleju i trzyma zawory zbyt dlugo otwartei tez brak cisnienia w cylindrach. pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Przewody,Kopułka,Palec!!!.Ostatnio perę takich miałem.Szczególnie grupa Vw ma takie objawy.(jedzie,jedzie nagle gaśnie i nie ma iskry).Wymieniam j/w i wszystko ok.

    pozdrawiam Arek
  • Poziom 18  
    iskra powinna byc z odleglosci ok 1,5 2 cm jak nie to cewka
  • Poziom 18  
    A jaki masz teraz poziom oleju w silniku? Sprawdż to...i napisz czy nie jest podwyższony.
  • Poziom 11  
    Witam

    Kiedyś miałem podobne objawy w passacie b3 2.0. Iskra była słaba i do tego nierównomierna. Tylko, że u mnie po kilku próbach uruchomienia zapaliła się cewka! Po wymianie cewki było ok. aż do zeszłego piątku. :(
    Tym razem czasami autko potrafi mi zgasnąć i nie daje się odpalić. Sprawdziłem cewkę zwierając ją na krótko i iskra jest. ale zanikają impulsy z komputera. Wczoraj wieczorem wyjąłem komputer i przeczyściłem styki (były zaśniedziałe). Ale aku mi wysiadł więc nie zdążyłem potestować. Zaraz pójdę to zrobić.
  • Poziom 11  
    Witam ponownie

    Okazało się, iż wyczyszczenie styków komputera, styków aparatu oraz kopułki pomogło.
    Czasami rozwiązanie problemu wydaje się tak banalne, że aż śmieszne. :)
    Jak narazie jest ok.

    Pozdrawiam