Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autoalarm Elita - Pro czy Mini?

08 Lut 2006 22:00 3246 20
  • Poziom 11  
    Proszę o pomoc w wyborze między wersją pro a mini. Czy lepiej jest wziąć wersję mini z zewnętrznymi przekaźnikami czy może pro z wewnętrznymi przekażnikami entralnego zamka i blokady rozrusznika. W sumie koszt wychodzi podobny bo do wersji mini trzeba zastosować układ 2 przekaźników do sterowania centralnym zamkiem. Słyszałem że te wewnętrzne przekaźniki ciszej działają od tych zewnętrznych, lecz minus jest taki że jak padnie przekaźnik to trzeba wymieniać centralkę alarmową. Proszę o jakieś sugestie.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 12  
    witam, powiem ci ze firmy liczące sie na rynku stosuja w wiekszosci zew. przekaźniki przynajmniej do blokowania i nie tylko no i tak jak pisałes awarja konczy sie wymianą centrali a czy ciszej czy głosniej tego nie usłyszysz jezeli nie dasz ich na wierzchu. ;)
  • Poziom 17  
    pewnie ze wypierz wersje pro, mini to sobie stosuj np w busie gdzie nie ma c.zamka. Po co bedziesz kombinowal z dodatkowymi przekaznikami i tracil czas, jak tam wszystko jest w srodku. W razie awarji przekaznika wewnatrz mozesz go zawsze wymienic na inny, po drugie masz gwarancje 5 lat na tel alarm, wiec czym sie martwisz?? a po 3 ja jeszcze nie spotkalem sie aby przkaznik od c.zamka padl... predzej alarm
  • Poziom 10  
    Zastanawiam sie również nad kupnem elity. I mam takie pytanie
    - czym różni sie wersja Mini od pro czy tylko przekaźnikami czy czymś jeszcze (tzn. czy funkcje identyczne)??
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    jesli masz c.zamek to wez pro . po co stosowac dodatkowe przekaxniki... a pozatym niczym te alarmy sie nie roznia
  • Poziom 10  
    Mam centralny elektryczny - sam go kiedyś zakładałem po kupnie auta. W aucie mam też alarm ale on już jest na wykończeniu i chciałem go zmienić(również dla tego że ma stały kod i jest bardzo prosty wręcz najprostrzy). Alarm steruje mi centralnym 1 przewodem za pomocą +. Centralem można też sterować dwoma przewodami. Tak więc myślę że elita mini mi wystarczy jeśeli nie różni się niczym od PRo za wyjątkiem przekaźników.
    Ale w niedalekiej przyszłości zamierzam zmienić auto. I jeżeli kupił bym coś innego np. z pneumatycznym zamkiem to nie podłącze go pod wersję mini??? Dobrze myśle czy jednak da sie to zrobić. Jest tu gdzieś jakiś schemat jak to zrobić??
    Proszę o dopowiedź i wyrozumiałość bo jestem początkującym.
    Z góry dzięki i pozdrawiam.
  • Poziom 17  
    PODLACZYSZ OCZYWISCIE elite mini np pod audi vw, cze merasia...tylko wtedy dodatkowo musisz kupic 2 przekazniki... jak bedziesz mial konkretne auto to napisz to jaczy ktos inny napewno pomoze ;)
  • Poziom 17  
    Skoro piszesz że sam dokładałeś centalny zamek to z pewnością wystarczy ci mini bo nie potrzebne będą dodatkowe przekażniki.Jeszcze jedno jeżeli kupisz na allegro zapomnij o instrukcji użutkownika dołączona jest tylko instrukcja montażu.Ogólnie alarmik jest ok.
  • Poziom 10  
    W sumie myślałem o allegro. Tam tylko jeden gość je ma . On nie daje instrukcji?? Gdzie mam zakupić żeby było wszystko dołączone?? Ten alarm rzeczywiście ma certyfikaty?? A orientujecie sie może czy na giełdach samochodowych można kupić ELITE?? bo szukałem w sklepach zajmujących sie elektroniką i jej nigdzie nie znalazłem.
  • Poziom 10  
    Studiuje schemat elity ze stronki powyżej i nie moge go załapać. Tam jest dodatkowa linja sterowania KS1. Czy da sie do niej podłączyć np elektryczne otwieranie bagażnika??
    Według instrukcji pisze że kanał ks1 może sterować blokadą zapłonu, domykaniem szyb, modułem gsm, otwieraniem bagażnika,itp.
    Ale jeżeli np jeżeli do ks1 podłączymy otwieranie bagażnika i np. blokade zapłonu to jak to bedzie działało. Raczej chyba niemożliwe - dobrze myślę??
    Jakoś zamieszał mni ten alarm. A może macie jakieś inne propozycje tanich a dobrych alarmów??
  • Poziom 17  
    Musisz zdecydować czy chcesz blokade zapłonu czy sterowanie otwarciem klapy bo w tym alarmie razem sie tego nie da pogodzić.
  • Poziom 11  
    A czy ktos z was ma moze taki alarm ja mam elite pro. I chcialm esie zpaytac ile pradu bierze taki alarm zazbrojony i po rozbrojeniu. Oraz przestały mi działac czujniki ultradzwiękowe jak je sprawdzić czy sa uszkodzone czy centralka?

    Z gory dziekuej za odp
  • Poziom 11  
    Mam pytanie. Jak w w/w alarmie wprowadza się numery PIN, FN, NU?
  • Poziom 11  
    Wprowadzanie kodów następuje przez włączanie zapłonu (jeśli jest podłączony do alarmu) i zliczaniu podwójnych mignięć diody. Np żeby wprowadzić PIN to włączamy stacyjke i liczymy mignięcia - wyłączamy i od nowa następną cyferkę. Tak samo jest potem z funkcja FN, a numer NU wprowadza się przyciskiem pilota (tym do otwierania).

    PS. Czy komuś w tym alarmie udało się wejść do FN45, bo akurat tej opcji nie mogę u siebie zmienić. Może jakiś błąd w instrukcji. Chodzi o to żeby włączenie zapłonu nie zamykało mi drzwi w samochodzie.
  • Poziom 23  
    nie dziala ci kolego FN45 bo zle mierzysz a dokladnie bladzisz wystarczy ze wlaczysz i wylaczysz zaplon a nastepnie trzymaj przyciski od pilata rownoczesnie (zalacz/wylacz) az do krotkiego potwierdzenia syrenka

    ja zas nie rozumie dlaczego nie zamyka sie centralny przy samouzbrajaniu skoro w fabrycznych ustawieniach jest to ustawione , bo teraz jest tak ze po 30sek bez otwarcia drzwi zalacza sie alarm a zamki sie nie zamykaja -blad w ustawiniach na schemacie( tabelka)???
  • Poziom 11  
    Cytat:
    ja zas nie rozumie dlaczego nie zamyka sie centralny przy samouzbrajaniu skoro w fabrycznych ustawieniach jest to ustawione , bo teraz jest tak ze po 30sek bez otwarcia drzwi zalacza sie alarm a zamki sie nie zamykaja -blad w ustawiniach na schemacie( tabelka)???

    U mnie na początku też tak było, ale wystarczyło wejść do FN44 i zmienic NU. Wszystko wg instrukcji. Do innych FN też udaje mi się wejść w sposób podany w instrukcji ale do FN45 NIE!!!.
    Czy Twój sposób zadziała w elicie mini?
  • Poziom 19  
    Żeby się nie zamykały drzwi po włączeniu zapłonu wystarczy przy wyłączonym zapłonie nacisnąć dwa przyciski na pilocie aż piknie syrena.
    Ten sposób działa w oby dwóch elitach mini i pro.
  • Poziom 11  
    Cytat:
    Żeby się nie zamykały drzwi po włączeniu zapłonu wystarczy przy wyłączonym zapłonie nacisnąć dwa przyciski na pilocie aż piknie syrena.
    Ten sposób działa w oby dwóch elitach mini i pro.

    I stała się jasnośc! Dziwi mnie tylko, że ten sposób nie jest opisany w intrukcji ELITY MINI. Jest tam tylko wykaz funkcji FN i ta opcja jest pod numerem 45.
    Czy są może jeszcze inne "ukryte" funkcje w tym alarmie?
  • Poziom 2  
    Jeśli można podłącze własne zapytanie w sprawie tych centralek.
    Czy warto pchać się w wersję bezpilotową? Na jakiej zasadzie w ogóle działa ta BEZPILOTOWOŚĆ, bo dystrybutor - przynajmniej na stronie zamieszczonej kilka postów wczesniej - nie raczył nawet pokazać detali tego alarmu. Różnica w cenie w stosunku do Elity PRO jest niewielka a z tego co wiem kierowcy Renaultów są zadowoleni ze swoich kart. Jestem ciekaw wszelkich ciekawostek...


    PS
    zasięgnąłem troche wiedzy z allegro i zrozumiałem to tak że bezpilotowy czyli sterowany seryjnym pilotem np z kluczyka (reaguje razem z centralnym zamkiem). Mam więc nowe wątpliwości. Cena wyższa, pilotów brak, a jakie jest w tym wypadku zabezpieczenie przed skanowaniem kodu itp? Może Państwo pomogą mi podjąć decyzję bo sam mam juz mętlik w głowie...

    (uprzedzę ew pytania - tak mam wbudowany w kluczyk pilot do centralnego, ale nie mam żadnego alarmu :| )
  • Poziom 19  
    Jesli chcesz bezpilotówke to dobrze radze zamontuj sobie SEO Perfekta. Bezpilotówka działa w ten sposób że pobiera sygnały na włączenie i wyłączenie z przewodów od zamka centralnego(z reguły) lub z kierunków,albo przy niekótych autach (i alarmach) z szyny can. Co do skanowania to zależy jak to rozwiązał producent auta.