Witam
Mam taki problem(wydaje mi się że) z komputerem gazowym Autronic AL700.
Mianowicie wczoraj rano próbowałem odpalić samochód i nic. W momencie przekręcenia kluczyka przełącznik trybu pracy pulsuje jakby był ustawiony na automatyczne przejście i po chwili dioda zapala się jakby był na zasilaniu gazowym mimo że nie załączałem rozrusznika.
Kręcenie rozrusznikiem nie daje nic silnik wogóle nie reaguje, a gaz jest cały czas podawany bowiem go czuć.
Nie można ręcznie ustawić trybu pracy komputera gazowego bo nie reaguje na przycisk.
W momencie gdy wyciągnę dwa bezpieczniki które są przed AL700 (7,5A) również nie ma żadnej reakcji mimo że gazownik w jednym z warsztatów mówił mi że wyjęcie tych bezpiecznjików powoduje że samochód będzie chodził wyłącznie na benzynie.
Pod maską mam również jakiś emulator do silnika 6-cio cylindrowego firmy STAG, a silnik to 3.0 24V na wtrysku wielopunktowym.
Wcześniej miałem awarię czujnika położenia wału(gdzieś coś niestykało), samochód również nie dawał się uruchomić ale centralka AL700 pracowała prawidłowo (można było przełączać tryby pracy) w warsztacie coś zrobili z tym czujnikiem kilka razy zdarzyło mi się że samochód nie chciał odpalić ale lekkie ruszenie przewodem rozwiązywało sprawę.
W związku z powyższym co może powodować takie zachowanie centralki AL700 i jak to wyeliminować i przywrócić samochód do stanu użyteczności.
Liczę na pomoc fachowców bo nigdzie na żadnym forum nie znalazłem opisów takiego zachowania się diody sygnalizującej trybu pracy centralki.
Mam taki problem(wydaje mi się że) z komputerem gazowym Autronic AL700.
Mianowicie wczoraj rano próbowałem odpalić samochód i nic. W momencie przekręcenia kluczyka przełącznik trybu pracy pulsuje jakby był ustawiony na automatyczne przejście i po chwili dioda zapala się jakby był na zasilaniu gazowym mimo że nie załączałem rozrusznika.
Kręcenie rozrusznikiem nie daje nic silnik wogóle nie reaguje, a gaz jest cały czas podawany bowiem go czuć.
Nie można ręcznie ustawić trybu pracy komputera gazowego bo nie reaguje na przycisk.
W momencie gdy wyciągnę dwa bezpieczniki które są przed AL700 (7,5A) również nie ma żadnej reakcji mimo że gazownik w jednym z warsztatów mówił mi że wyjęcie tych bezpiecznjików powoduje że samochód będzie chodził wyłącznie na benzynie.
Pod maską mam również jakiś emulator do silnika 6-cio cylindrowego firmy STAG, a silnik to 3.0 24V na wtrysku wielopunktowym.
Wcześniej miałem awarię czujnika położenia wału(gdzieś coś niestykało), samochód również nie dawał się uruchomić ale centralka AL700 pracowała prawidłowo (można było przełączać tryby pracy) w warsztacie coś zrobili z tym czujnikiem kilka razy zdarzyło mi się że samochód nie chciał odpalić ale lekkie ruszenie przewodem rozwiązywało sprawę.
W związku z powyższym co może powodować takie zachowanie centralki AL700 i jak to wyeliminować i przywrócić samochód do stanu użyteczności.
Liczę na pomoc fachowców bo nigdzie na żadnym forum nie znalazłem opisów takiego zachowania się diody sygnalizującej trybu pracy centralki.