Witam
Wczoraj walnąłem traskę 210 km i ku mojemu zdziwieniu weszło 15 litrów.
A to chyba za dużo, bo turbina mało chodziła a prędkość średnia to 90-100 i nie przekraczając 110.
Posiadana przezemnie wersja posiada pompe wtryskową Lucasa
Natomiast siostra ma taki silnik bez turbo i pompą bosha w 9 która może jest minimalnie lżejsza i spalanie schodzi do 4,5 na trasie i góra 5,5 po mieście. Wiec i 19 przy jeździe gdzie prawie nie włącza sie turbo nie powinna palić więcej niż 6 (bynajmniej ja tak myślę)
Mam wiec kilka pytań:
ile wam palą turbo diesle renault?
co to jest przełącznik pełnego obciążenia przy pompie? i co on włącza?
co to za przewód chyba od nadmiaru paliwa który idzie gdzieś do turbo? czy on gdzieś tam dodatkowo pluje paliwem?
jak zmniejszyć to spalanie? czy jedyna możliwość to wyrzucić turbo?
Wczoraj walnąłem traskę 210 km i ku mojemu zdziwieniu weszło 15 litrów.
A to chyba za dużo, bo turbina mało chodziła a prędkość średnia to 90-100 i nie przekraczając 110.
Posiadana przezemnie wersja posiada pompe wtryskową Lucasa
Natomiast siostra ma taki silnik bez turbo i pompą bosha w 9 która może jest minimalnie lżejsza i spalanie schodzi do 4,5 na trasie i góra 5,5 po mieście. Wiec i 19 przy jeździe gdzie prawie nie włącza sie turbo nie powinna palić więcej niż 6 (bynajmniej ja tak myślę)
Mam wiec kilka pytań:
ile wam palą turbo diesle renault?
co to jest przełącznik pełnego obciążenia przy pompie? i co on włącza?
co to za przewód chyba od nadmiaru paliwa który idzie gdzieś do turbo? czy on gdzieś tam dodatkowo pluje paliwem?
jak zmniejszyć to spalanie? czy jedyna możliwość to wyrzucić turbo?