Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chello + karta TV - jaki rozgałęziacz?

alaraf 14 Lut 2006 17:06 5575 15
  • #1 14 Lut 2006 17:06
    alaraf
    Poziom 10  

Jutro kupuję kartę TV Leadteka, którą będę chciał podłączyć do jednego gniazdka TV UPC, do którego podłączony jest teraz modem kablowy.

Zależy mi, żeby oba te urządzenia nie zakłócały swojej pracy (TV nie smużyła, a sieć komputerowa działał stabilnie).

Jakie urządzenie powinienem kupić? Domyśłam się, że nie jakiś zwykły rozgałęziacz, ale pewnie coś z filtrem (rozgałęźnik, odgałęźnik, spliter, zwrotnica, izolator galwaniczny, wzmacniacz antenowy, czy jeszcze coś tam - jestem laikiem).

Byłbym wdzięczny za podanie konkretnego elementu (najlepszej jakości), np. z oferty firmy Dipol lub innego sklepu w Warszawie.

z góry dziękuję,
    Adam

0 15
  • #2 14 Lut 2006 20:52
    kasprzyk
    Specjalista elektryk

Witam

Sygnał możesz rozdzielać na torze RTV - czyli wyjściu ze zwrotnicy internetowej które prowadzi do odbiorników TV.

Napisz jaką masz zwrotnice, jak poprowadzone (rozprowadzone) przewody kablówki, jaki masz modem? spróbuj wejść na stronę modemu 192.168.100.1 - odczytaj wartości Transmit Pover Level i Receive Level
    Pzdr

0
  • #3 15 Lut 2006 00:10
    alaraf
    Poziom 10  

Struktura kablówki w mieszkaniu wygląda następująco:
    Do mieszkania wchodzi koncetryk kablówki, który w puszcze w przedpokoju jest rozdzielony na splitterze z 4 wyjściami (5 - 860Mhz) na 4 wiązki, które kończą się gniazdkami w każdym pokoju.

W tej chwili są podłączone 2 odbiorniki TV, każdy w innym pokoju do innego gniazdka oraz w trzecim pokoju do innego gniazdka podłączony jest modem kablowy Motorola SB4200E-1.4.9.0-SCM00-NOSH.

Tutaj są dane z modemu:

W tym pokoju chciałbym rozdzielić sygnał własnie na modem i katrę TV.

Przepraszam za głupie pytanie (jestem laikiem): co to jest zwrotnica internetowa?

0