Miał ktoś podobny błąd.W serwiskie stwierdzili, że nie koniecznie musi to
świadczyć o uszkodzeniu komputera ale np o złym styku masy tego urządzenia
np zaśniedziały styk.
Jeżeli będzie wskazanie 65535 to sie wtedy martw.Daj to komuś do zrobienia,kto wie o co chodzi.
Obawiam się że 01177 oznacza to samo co 65535. Czy da sie moduł sterujący uratować nie mam pojęcia. W razie co mam namiar na goscia, który może sprawdzić i naprawić tylko pytanie o opłacalność ekonomiczną.
tylko, że tak jak pisałem w rozpisce mechanik z serwisu stwierdził że chodzi o mase. Samochód nie był jeżdżony przez rok stał, sporadycznie odpalany. Sterownik jest na podszybiu więc styki faktycznie mogły zaśniedzieć. W końcu chyba nie od parady zróżnicowali wskazania 1177 a 65535
Proszę o więcej danych
Rok pojazdu rodzaj silnika
i czy jest to błąd P
cz o oznaczeniu nowym
juek będę miał te dane to jutro masz dopowiedz co trzeba zrobić
a i nie jest to błąd P, na jutro jestem na 9. umówiony w serwisie
Dodano po 2 [minuty]:
stefano 11 w Tobie ma nadzieja
Dodano po 4 [minuty]:
Dzisiaj w ASO wymieniłem lambde bo oprócz tego komunikatu były 2 od sondy. Chcieli mi wprowadzić nowe parametry ale kompdalej sygnalizował ten błąd, wiec ..... Wcześniej przed wymianł były takie e/g vag-com'a : 1177 Moduł sterujący silnikiem
uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY
537 Regulacja Lambda ( Kontrola czujnika tlenu )
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
635 Podgrzewana Sonda Lambda przed Katalizat
uszkodzenie (Obwód ogrzewania czujnika tlenu – przed konwerterem katalitycznym) - BŁĄD SPORADYCZNY
po wymianie sondy został tylko ten 1 na urządzeniu ASO
Z przykrościa musze powiedzieć tobie że niestety tak jak koledzy pisali jest to uszkodzenie sterownika ale jeśli dasz radę uruchomić auto to nie jest to jeszcze aż tak groźne wystardzyło by zmienić oprogramowanie sterownika bo jest on uszkodzony programowo moim zdaniem ale w serwisie nie wykonają tobie tego bo nie mają wsadów do serownika
W serwisie powiedzą że komp jest do wymiany i koszt to około 5500 zł
W kodach VAG-a 4 cyfrowych kod 1111 oznacza uszkodzony moduł sterujący. Polecam autodatę. A jak szukasz kogoś kto naprawi Ci sterownik to polecam www.cyffert.pl robi dobrze i za małe pieniądze.
Witam swego czasu Seat po okresie wymiany sterownika wprowadzil flashowanie pamieci moze i u ciebie rozwiazaloby to problem bo w przypadkach z jakimi mialem stycznoscc wine ponosilo oprogramowanie
Moja propozycja jest taka jak auto jeździ bez problemu to nie zawracaj sobie tym głowy i nie wywalaj zbednie kasy
W Białymstoku to wiem gdzie można taki sterownik naprawić ale u cie bie w regionie to nie mam pojecia.
Byla po prostu seria sterowników które lapały ni z tąd,ni zowąd 1177.Tyle.
Wyszła nawet obiegówka na ten temat.
Czyli co olać to ? Tyle, że nie mogą mi z tym błędem wyrególować przeupstnicy, a było by to wskazane bo z lekka na wolnych szarpie silnikiem
Dodano po 1 [minuty]:
stefano11 wrote:
Moja propozycja jest taka jak auto jeździ bez problemu to nie zawracaj sobie tym głowy i nie wywalaj zbednie kasy
W Białymstoku to wiem gdzie można taki sterownik naprawić ale u cie bie w regionie to nie mam pojecia.
No to się wyjaśniło. Błąd 1177 zdecydowanie różni sie w założeniu od 65535, choćby tym, że prtzy 1177 silnik zazwyczaj pracuje a przy 6..... nie. Uszkodzenie 1177 w silniku 1.6 SR wskzuje (w moim przypadku) na uszkodzona ściezkę w obwodzie mikroprocesowa i nie ma on żadnego wpływu na funkcjonowanie samocgodu. Komputer przyjmuje nowe nastawienia i komunikuje tylko błąd 1177 jako sporadyczny. Z rozmów z osobami zajmującymi się naprawą sterowników (na telefon wydam chyba w tym miesiącu majątek) wiem, że w tym typie komputera to jest częste al nieważne uszkodzenie. Racje tu miał elektrit. No ale cóż trzeba było wydac 150 zł w serwisie aby do tego dojśc. Jeszcze tak na marginesie nowy sterownik silnika w serwisie kosztuje 2800 zł. Poza serwisiem pewnie 1600 zł.