Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konica 7050 odczyt w kodach serwisowych dla Toner Density Sensor?

17 Lut 2006 10:38 1334 11
  • Poziom 10  
    Witam!
    Jestem zupełynym laikiem w konice i mam pytanie. Cy w modelu 7050/7150 da się sprawdzić odczyt w kodach serwisowych dla Toner Density Sensor? Jak to zrobić? I jeszcze jedno - czy w tych konicach podawanie toneru odbywa się tylko przy pomocy czujnka TDS czy nie ma tam dodatkowo czujnika ID jak w ricohach?? Z góry dzięki za odpowiedź

Mam do kupienia używkę konice 7050 lub 7150 (do wyboru). Proszę o o info na co mam zwrócić uwagę, żeby się nie naciąć?
  • Poziom 12  
    sprawdz najpierw ile ksero ma zrobione odbitek przez P1, potem licznik bebna idewelopera P5 P7. Ja mam7050 na usługach i ma zrobione 4150000 i chodzi.polecam te maszyne. jak chcesz popracowac na niej to najlepiej wymienic beben i deweloper na 200 000 masz spokój.
  • Poziom 22  
    zgadzam się z adamem co do sprawdzenia p1 tj total counter,p5 pm czyli zużycie części eksploatacyjnych , p7 licznik bębna, a co do przebiegu pm i bębna : te części są na 120.000 kopii nie na 200.000 i radzę kupić orginalny bęben.pozdrawiam.
  • Poziom 17  
    Zgadzam się z tym poza jednym ale
    PM oczywiście 100 - 120 tyś.
    ale bęben spokojnie na 200 i wcale niemusi być oryginał
    jeśli wszystko jest oki z maszyną spokojnie na katunie zrobi 200 tś kopii
  • Poziom 22  
    tak a prądem ładowania ,siatki i szczotki wywoływania zjedziesz na maxa i na blado będziesz kopiował:D
  • Poziom 15  
    panowie, te maszyny na oryginałach zrobią spokojnie 200-300 tys. Mój park maszyn to 2x7050 , 7065, 7165. Sam serwisuje je przez 5 lat i... prawdę mówię
    pozdrawiam

p.s. w katunowskich bębnach odkleja się plastik po przeciwnej stronie napędu
  • Poziom 22