Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 29pt9020 - obcięty obraz

malkontent 17 Lut 2006 20:25 800 4
  • #1 17 Lut 2006 20:25
    malkontent
    Poziom 10  

witam
    mam philipsa 29pt9020 i obraz z prawej strony ekranu jest obcięty około 1 cm - czy można samemu ustawić szerokość ekranu - jeśli tak to jak.
    jestem laikiem w naprawie sprzętu i czytając posty na temat trybu serwisowego niewiele z tego rozumiem

pozdrawiam
    malkontent

0 4
  • #2 17 Lut 2006 20:56
    stanislaw piechucki
    Poziom 36  

Nikt ci zle nie zyczy,ale zlec te robote fachowcowi,i na poczatek potpatruj.

0
  • #3 18 Lut 2006 01:22
    malkontent
    Poziom 10  

witam ponownie
    znalazłem kod wejścia do menu serwisowego 062596I+ (info) tryb SAM
    w menu 'Alignments'->'Geo-Nor' jest kilkanaście ustawień - wydaje mi się iż one odpowiadają za geometrię obrazu - który z nich należy zmienić aby zwęzić obraz z prawej strony ekranu (lewa oglądacza) (1cm obcina)

pozdrawiam
    malkontent

0
  • #4 18 Lut 2006 01:28
    ogryz
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam!
    Mógłbyś chociaż napisać czy TV ma tą wadę od nowości, czy pojawiła się jakiś czas temu. Jeżeli się pojawiła, to należy najpierw usunąć jej przyczynę, dopiero później dokonać ewentualnych korekcji w trybie serwisowym. Poza tym tryb serwisowy to nie zabawka - celowo został ukryty przed użytkownikiem sprzętu, ponieważ nieumiejętne "grzebanie" w nim może doprowadzić do poważniejszych problemów.
    Kolega stanisław piechucki podał ci najlepsze rozwiązanie co zrobić z TV.

Pozdrawiam.

0
  • #5 18 Lut 2006 13:10
    malkontent
    Poziom 10  

witam
    ta wada jest od momentu zakupu - telewizor ma 2 tygodnie - ale temat jest już nieaktualny - zmieniłem parę ustawień i obecnie jest tak należy tzn nie ma obcinania jednej ze stron