Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GRUNDIG ST 82-775\TOP nie startuje .

gruchman 19 Lut 2006 22:49 1142 11
  • #1 19 Lut 2006 22:49
    gruchman
    Poziom 9  

Witam od razu przyznaje ze jestem totalnym laikiem. Otoz mam problem z tym oto TV. Objawy są takie. po wlaczniu do prądu pozystor cyka idzie z niego niekiedy dymek strasznie sie grzeje a reszta tv nie startuje. Na zasilaczu zaswieca sie dioda, bezpiecznik OK, jednak nie idzie go w zaden sposob odpalic. Nic nie pojawia sie na wyswietlaczu. Kineskop nie daje znaku życia. Jak juz mowilem jestem laikiem, jednak z tego co zagladalem to pozystor wg. mnie jest kaputt. Czy on ma wplyw na start tv ? Acha. dodam ze u poprzedniego wlasciciela smigal. i cos mu sie stalo po podpieciu kompa i najprawdopodobniej podkreceniu odswierzania. jednak to nie musi miec kompletnie zwiazku, dodam tez ze tv mial czasami problemy ze startem i trzeba go bylo wlaczac poprzez podpiecie jakiegos sprzetu do euro. Oczywiscie w ten sposob tez probowalem go odpalac ale niestety. Brak znakow życia. Jak ktos moze mi cos doradzic to bede bardzo wdzieczny.

• #2 19 Lut 2006 23:35
    agacia
    Poziom 16  

pozystor niema wpływu na prace zasilacza. na początek radziłbym wymienić wszystkie elki w zasilaczu oraz sprawdził tranzystor odchylania H
    mógł zostać uszkodzony (podpięcie z kompem ,częstotliwość odświeżania)

• #3 19 Lut 2006 23:47
    gruchman
    Poziom 9  

pozystor tak czy siak musze wymienic. a jesli chodzi o jego wspolgranie z reszta tv to moze byc to ze stoi na drodze do 2 wyjsc napiecia do plyty glownej i jakies dodatkowe zasilanie kineskopu. jak juz pisalem to moja wiedza jest dosc lopatologiczna. jutro bede mial pozystor, jesli nic nie da rady to bede sprawdzac inne elementy i pisal na forum co i jak

• #4 19 Lut 2006 23:56
    andrzej.ek