Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf III buczenie pszy obrotach 20-30 tyś

szuszkin 21 Lut 2006 01:19 4821 12
  • #1 21 Lut 2006 01:19
    szuszkin
    Poziom 10  

    W moim VW od wczoraj coś buczy, dźwięk jest zbliżony do pracy silnika od maszyny do szycia (coś pomiędzy gwizdanien a buczeniem)wyraźnie go słychać pomiędzy 20-30na obrotościomierzu.Dźwięk dobiega od pasków rozżądu i alternatora.Silnik to ABD 1,4.Chciałem dzisiaj ściągnąć pasek od alternatora i pompy wspomagania ale mi się nie udało (w książce jest to wcale nie rozrysowane a w samochodzie mało co widać)Paski wymieniałem nie cały miesiąc temu i pompę wody.Mam nadzieje że to napinacz.

  • #2 21 Lut 2006 04:41
    krzysztof1291
    Poziom 18  

    Musisz ściągnąć jednak pasek od alternatora i wtedy zapalić silnik.
    Załącznik rozwieje twoje obawy odnośnie napinacza.
    Pozdrawiam.

  • #3 21 Lut 2006 06:49
    omega 2000
    Poziom 11  

    prawdopodobnie napinacz o rorządu

  • #4 22 Lut 2006 11:20
    wojtekryba
    Poziom 32  

    silnik ABD nie ma napinacza,pasek rozrządu napinany jest pompą wody
    najprawdopodobniej poszła pompa.

  • #5 22 Lut 2006 18:03
    Jacek79
    spec od auto-elektro

    ale to raczej przypomina buuuuu czy bzzzzzz

  • #6 23 Lut 2006 18:06
    tajnygelo
    Poziom 13  

    a nie łozyska na alternatorku:)

  • #7 23 Lut 2006 19:00
    Staneq
    Poziom 12  

    ...vw golf III buczenie pszy obrotach 20-30 tyś...

    oraz obrotościomierzu

    jezu słodki..:|

    odnosnie pytania:
    tez wyjdaje mi sie ze to bedzie pompa badz alternator..

  • #8 09 Mar 2006 15:10
    Rainbow55
    Poziom 11  

    Sprawdż naciąg paska rozrządu. Czesto "jęczy jak jest za mocno napięty.

    Nara.

  • #9 09 Mar 2006 19:57
    lajkonic
    Poziom 16  

    witam, dorze , ze podales co robiles; oczywiscie,ze zle /za mocno/ naciagnieto ci psek rozrzadu, ktory napina pompa wody, pompa powinna wytrzymac ,ale nie wytrzymala rolka prowadzaca /mogl tez 'dostac pasek /, pozdrawiam Zdzislaw dodam,ze moze tez za mocno naciagneli pasek alternatora i moglo 'pasc' lozysko/ jakpisze tajnygelo/ , zdejmij pasek alternatora, odpal i juz bedziesz wiedzlal

  • #10 11 Mar 2006 01:01
    szuszkin
    Poziom 10  

    Pompę wymieniłem razem z paskiem, miesiąc jeździłem bez hałasu.Podejrzewam alternator albo kółko naciągowe ale niestety nie mam rozrysowane jak poluzować pasek do zdjęcia i tego jeszcze nie zrobiłem,(bardzo złe podejście) wspomaganie działa poprawnie bez zauważalnej zmianie.Dźwięk przypomina bzzzz.
    Ps:
    Jeszcze parę słów do kolegów "polonistów"zawsze sprawdzam post przed wysłaniem pod względem ortografii gdyż nie ukrywam jestem dyslektykiem więc prawdopodobnie moduł sprawdzania pisowni jest do bani,a tak na marginesie nie zrozumiałeś o czym pisałem:?: .nabijanie się z dysortografów jest na tym samym poziomie co nabijanie się z rudych czy łysych.A do dyskusji wniosłeś tylko''Jezu słodki" małą literą .

  • #11 11 Mar 2006 11:13
    Rainbow55
    Poziom 11  

    Witam.

    Domyślam się że masz pasek wieloklinowy. Dobierać się trzeba do niego od spodu auta. Śruba od naciągu alternatora ma charakterystyczne ząbki i jest kontrowana śrubą M8 znajdziesz łatwo. Proponuje również poluzować śrubę mocowania górnej "łapy" altenatora, lepej go wtedy ruszyć.

    Pozdrawiam.

  • #13 22 Lip 2010 12:25
    szuszkin
    Poziom 10  

    To było łożysko na pompie wodnej która w tym typie jest też napinaczem.Bardzo dziękuje za pomoc.Przy wymianie praktykant w serwisie za mocno naciągnął pasek.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME