Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 626 1.8 16V (z maja 1995r) - pływające obroty

konradgrabowski 21 Lut 2006 19:16 16878 11
  • #1 21 Lut 2006 19:16
    konradgrabowski
    Poziom 9  

    Mam problem przerobiłem swoja Mazdę na gaz, wstawiłem sekwencyjny wtrysk gazu na rozpałkę użuwałem paliwa ze wschdu. Teraz faluja mi obroty od 700 do 1500 na gazie ( nie zawsze czsami trzyma mi je na 1500 obrotów a cxzasmi też spada) Jak przełącze na benzynę to nie ma falowania ale spadają mi obroty poniżej 700, silnik czasem przygasa co może być przyczyną.
    Jeśli ktos może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny.
    Mój e-mail: konradgrabowski(malpa)gazeta.pl

    2 11
  • #2 21 Lut 2006 19:48
    PBK
    Specjalista AGD

    noo to gratuluje
    dalej zalewaj ruskiej benzyny :P

    zalej naszego paliwa i kup preparat do czyszczenia wtrysków (polecam STP w chyba czarnej butelce)

    sprawdż kable zapłonowe i zmień swiece

    sprawdź filtr powietrza i paliwa

    wyczysć przepustnice preparatem w sprayu

    to tyle pozdrawiam

    0
  • #3 22 Lut 2006 20:26
    konradgrabowski
    Poziom 9  

    Dzięki spróbuję.

    0
  • #4 23 Lut 2006 20:33
    konradgrabowski
    Poziom 9  

    Może masz jakąś książkę w której pokazane sa poszczególne elementy silnika, świecę już sprawdziłem i wymieniłem ale to nie to kable jeszcze sprawdzę te co mam sa nowe niecałe 25 tys na nich przejechałem, ale wsadze stare i zobaczę czy będzie zmiana, ale nie wiem bardzo jak sie zabrać do czyszczenia przepustnicy bądż silnika krokowego.

    0
  • #5 29 Maj 2006 14:16
    genewa
    Poziom 12  

    Witam,

    przy zakładaniu LPG zapowietrzyli układ chłodzenia. Mazda GE jest czuła na tym punkcie. Musisz dolać płyn do chłodnicy (nie zbiorniczka wyrównawczego) aby poziom sięgał do korka. Po nagrzaniu silnika i włączeniu wentylatora, na chłodnym silniku ponownie sprawdzasz poziom płynu (możesz to zrobić również po dłuższej jeździe).

    Pozdrawiam
    marek

    0
  • #6 29 Maj 2006 23:31
    konradgrabowski
    Poziom 9  

    Dzięki jutro sprubuję

    0
  • #7 30 Maj 2006 00:09
    7323824
    Poziom 17  

    mazda ma dwa zawory regulacji biegu jałowego-1 termiczny i drugi elektromognetyczny.
    Jesli będziesz miał podwyzszone obroty na ciepło to sprawdz ,czy przepustnica jest gorąca.Jeśli jest zimna to odpowietrz układ chłodzenia.

    0
  • #9 30 Maj 2006 11:12
    mind
    Poziom 17  

    Zrób to co radzi kolega PBK czyli czyszczenie przepustnicy, wymiana świec, i czyszczenie wtrysków - powinno pomóc. Trzeba teraz trochę pojeździć na benzynie żeby wszystko wróciło do normy. Przede wszystkim tankuj samochód na porządnych stacjach paliw a nie lej jakiegoś badziewia od rosjan z rozpuszczlnikiem. Ja już dawno przestałem eksperymentować z paliwem ze stacji u pana Henia - efekty są - spadło spalanie, auto lepiej pracuje i jeździ no i nie ma wydatków na wymianę filtrów i inne naprawy (odpukać). Tak w ogóle muszę ci powiedzieć - nie rozumiem takich ludzi - jeździsz Mazdą 1,8 16V a oszczędzasz na paliwie (bez obrazy), potem się dziwisz, że masz problemy.

    0
  • #10 22 Cze 2006 01:20
    konradgrabowski
    Poziom 9  

    Dzięki za podpowiedzi. Mam jescze jedno pytanko, czy mozna mieszać ze sobą płyny chłodnicze np Mobil1 z innymi

    0
  • #11 06 Lip 2007 10:42
    Kris.k6
    Poziom 1  

    Czesc Wam
    Ja posiadam mazde 626 1,8I dohc 98r...miał problem z falujacymi obrotami..wymiana kabli WN nie pomogó-ani świec..długo szukałem usterki..az znalazłęm przyczyne..silnik brał lewe powietrze-miałem przerwana uszczelke pomiędzy przepustnica a kolektorem sącym..poszedłem dokupic w serwisie mazdy a gosc mi na to ze on w katalogu nie ma takiej uszczelki a ja mu pokazałem w książce serwisowej ze jest narysowana wiec gosciu buraka strzelił..kupoiłem cienkiego krengiletu i wyciołem sobie sam ta uszczelke.załozyłem i jest super-na silniku mozna postawic szkalneczke z woda i nie wylejke sie ani kropli

    pozdrawiam

    0
  • #12 08 Sie 2007 13:54
    anduci
    Poziom 2  

    Witam. Miałem podobne objawy a u mnie okazał sie to przepływomierz. Jeśli był wystrzał to niestety ale ten element przeważnie jest już do wymiany. Po założeniu wszystko ustało a spalanie benzyny jest rewelacyjne. Świece czyste, obroty idealne i brak kopcenia.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo