Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co to jest?(w sterowniku zamka centralnego opel omega 1994)

22 Lut 2006 21:52 2705 9
  • Poziom 16  
    Witam.Mam problem z centralnym w w/w omedze(sedan).Otwiera się i zamyka naprzemian i tak z 10 razy.Rozebrałem wszystkie siłowniki,sprawdziłem krańcówki i dokopałem się do sterownika tego zamka.Po otwarciu go(całkowicie wypięty z zasilania-wyciągnięta wtyczka)puknąłem w niego i usłyszałem metalowy oddzwięk; tak jakby brzęczący przekażnik,trwającyok.pół sekundy.Wysłuchałem skąd dobiega i wyszło,że z elementu oznaczonego na zdjęcu jako 6021E.Moje pytanie:co to jest,do czego służy i jaki może mieć wpływ na pracę centralnego zamka?I jeszcze jedno pytanie.Przy rozbieraniu siłowników okazało się że przedni siłownik od kierowcy ma jeden wyłączik krańcowy wewnątrz i jeden trzystykowy przy kluczyku,natomiast od strony pasażera wewnątrz siłownika były dwa wyłączniki krańcowe i przy kluczyku jeden dwustykowy.Który z tych siłowników jest master,a który slave i czy znajdowały się po dobrych stronach?
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    jest to czujnik uderzenia który wrazie wypadku daje sygnal do automatycznego odblokowania drzwi.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 16  
    Posiada to ustrojstwo 4 nóżki.Czy wiadomo jak mają być zwarte bądż rozwarte?Nie chcę tego rozbierać,bo nie wiem czy uda sie to potem złożyć ale jeśli będę musiał to rozbiorę.Widać w tym wypadku.że może być też odpowiedzialny za wariacje zamka.
  • Poziom 22  
    to nie powinno powodować zamykania , raczej szukal bym w drzwiach , a ten czujnik uderzenia latwo sprawdzic zamknij central na wlonczonym zaplonie, i stuknij w modul zamka powinien się otworzyć.
  • spec od auto-elektro
    coś dzieje sie z przelotkami lub siłownikami, sprawdz jeszcze raz
  • Poziom 16  
    Jeszcze jedno.Jak wciągałem i wyciągałem ręcznie siłownik od bagażnika to portafił i ze 20 razy dobrze zadziałać;tzn jak zamknąłem to zamykał wszystkie zamki i tak zostawał zamknięty,a jak otwierałem to zostawał otwarty.Czy wszystkie siłowniki muszą być wpięte w układ czy można któreś odłączyć aby zawęzić poszukiwanie ewentualnej usterki w którymś z siłowników?
  • Poziom 22  
    raczej muszą byc wszystkie omega ma chyba kontrole polożenia silowników ale można zewrzec krancówki w polożeniu zamkniete albo otwarte
  • Poziom 24  
    Rozłącz kable sterujące przy siłowniku w bagażniku i zostaw tylko zasilające.
  • Poziom 15  
    Któryś z siłowników ma już wytarte ścieżki od wyłącznika krańcowego i cały układ wariuje.Stawiam na prawy przedni (najczęściej pada).
  • Poziom 16  
    Przyczyna znaleziona.Centralka autoalarmu szkodziła.Był to stary autoalarm,w którm coś się zwierało no i taki objaw.Autoalarm był nieczynny więc nikt o nim nie wiedział,dopiero jak pół auta rozebrałem to się wyłonił.Dziękuję wszystkim za pomoc.:D