Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat ibiza Obroty rosna do 2000tys. i stoja..Pomocy

23 Lut 2006 22:31 2487 11
  • Poziom 10  
    Seat ibiza 1,4 99
    Dodam ze W samochodzi nie ma silnika krokowego ani przeplywomierza


    Zaczne od tego, ze nigdy nie bylo z tym samochodem zadnych problemow.

    Obroty zawsze byly bardzo nieskie i niczemu to nie prezeszkadzalo.
    mechanik przeczyscil przepustnice.
    I od tego czasu sa problemy.
    Samochod po tym zabiegu mial niewiarygodnie wysokie obroty,
    ktore jeszcze same z siebie raz byly wyzsze,
    by zachwile zmalec i znowu sie podniesc..
    Lecz problem jest nadal. Obroty sa "falujace" - raz wyzsze
    raz nizsze bez ingerencji mojej.??
    Do tego np. przy przychamowaniu przed skrzyzowaniem obroty
    nie schodza do 900 czy 1000 lecz zatrzymuja sie na 2000..!!??

    Pozatym napiecie na sondzie lambda jest 0,86v i wogle sie nie zmienia...
  • Poziom 14  
    A czy podczas przeczyszczania wyja przepustnice i odlaczal przewody elektryczne od niej?
    Jezeli tak to jest potrzebna adaptacja nowych ustawien (robi sie to na komputerze w ASO)
    Nie wiem czy na 100% w tym modelu jest to konieczne ale mialem praktyki w ASO SEAT i tak sie robilo w nowszych samochodach.
    W mojej Ibizie 1.6 94r. tego nie robi.
  • Poziom 28  
    po umyciu zespołu przepustnicy trzeba zrobić nastawy podstawowe i niekoniecznie w ASO.
    podaj oznaczenie silnika.można to zrobić vagcomem i fejsem K line
    pozdro:idea:
  • Poziom 10  
    adaptacje robilem sam TZN odlaczylem akumulator na noc i rano zapalilem samochod bez dotykania gazu az do momentu zalaczenia wentylatora....

    Rece mi opadaja z tym samochodem nigdy nie mialem problemow,a w dodatku napiecie na lambda jest caly czas 0.86v
  • Poziom 28  
    odłączenie akumulatora nic nieda!!!!!!!!!!
    musisz zrobić tak jak pisałem za pomocą np.vagcomem i fejsem K line
    pozdro
  • Poziom 10  
    a co powiesz ze napiecie na lambda jest caly czas 0,86v i stoi,sonda wymieniona i to samo
  • Poziom 14  
    Vag-com - 01, 04, 060 lub 098 , i będzie OK
    Pozdrawiam - Tomek gg - 1384368
  • Poziom 17  
    hubi2006 z całym szacunkiem - zakładasz chyba trzeci raz ten sam temat.Rozmawialiśmy przez GG i skype . Wymieniłeś już drugą sondę i dalej to samo . Podałem namiary na fachowców w ok. Piaseczna , a Ty dalej się męczysz.
    Panowie manewr z klemą to ja podałem , ale nie dla adaptacji przepustnicy. Kolega hubi2006 twierdzi, że kąt przepustnicy wynosi 3 st. . Nie podał w żadnym poście , że auto ma zamontowaną gazownie. Przez łącza proponowałem aby zaadaptować w ten sposób sterownik benzyny , byłaby szansa , żeby nauczył się parametrów ( po nocce ).
    Za to autko musi się wiąść ktoś kto ma pojęcie . Pozdrawiam Wojtek

    Dodano po 2 [minuty]:

    A tak poza tematem - Co jest zamiast silnika krokowego - Patrz nastawnik przepustnicy
  • Poziom 28  
    Cytat:
    Kolega hubi2006 twierdzi, że kąt przepustnicy wynosi 3 st.

    heh to najakiej podstawie to ztwierdził:?::?::?::?:
    a lambda ruszy się gdy zrobi porządek z gazownią
    pozdro
  • Poziom 17  
    A na takiej , że to auto już było pod Vagiem . W czwartek miał ktoś kopać instalację nie wiem w jakim celu. Przynajmniej to wiem z rozmowy.
  • Poziom 28  
    no to jakto był na vagu i niezrobili nastawów podstawowych:?::?::?:
  • Poziom 14  
    jedź gdzieś gdzie się ktoś zna na fachu