Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Thalia alarm + centralny

piszpan 24 Lut 2006 11:30 5381 11
  • #1 24 Lut 2006 11:30
    piszpan
    Poziom 10  

    Mam pytanie. : jak podlaczyc alarm samochodowy Legend do centralnego zamka Renault Thalia. Moze jakis schemat podlaczen lub ewentualnie gdzie i jak sie wpiac. Dobre byloby aby zalaczac jednym pilotem albo do centralnego zamka lub pilotem od alarmy. Dzieki za ewentualne odpowiedzi. Moj email piszpanmarek(malpa)wp.pl

    1 11
  • #2 24 Lut 2006 11:49
    xwit
    Poziom 33  

    Przydał by się rok tej thalii ale może coś wymyślimy.Oryginalnym pilotem to tego alarmu nie załączysz.Do tego musi być bezpilotówka...Nie mam schematu do thalii tylko do clio.Jak nie będziesz mógł dać sobie rady to podeślę od clio.A teraz masz kabelki od zamka.Podepnij się do przycisku od sterowania zamka w środku.Zamykanie to różowy a otwórz to szary.Chodzi masą.

    1
  • Pomocny post
    #3 24 Lut 2006 12:53
    andrzejelektryk
    Poziom 19  

    musisz sprawdzic czy ma imobilajzer w pilocie jak nie ma to załóz zwykły alarm i bez problemu a jak ma to zostaje tylko bezpilotówka

    0
  • Pomocny post
    #4 24 Lut 2006 13:16
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    immobiliser w pilocie to miały starsze renówki z lat dziewięćdziesiatych i potem z tego tragicznego wynalazku się wycofali.

    Dodano po 10 [minuty]:

    a do podpięcia ma znaczenie model,bo stara thalia i ta po liftingu to całkowicie różne instalacje i kolory,ta nowsza ma juz tapicerkę z clio,a najprościej rozróżnić po miejscu na głosniki,stara ma na desce 10cm,nowa w drzwiach 13cm.

    0
  • #5 24 Lut 2006 13:44
    piszpan
    Poziom 10  

    Dzieki za szybka odpowiedz. Dalsze dane Renault Thalia. Rok prod. 2003 , ma imobilajzer w pilocie, glosniki w drzwiach. Nie bardzo wiem gdzie szukac stacyjki centralnego zamka, imobilajzera. Kiedys w Passacie podlaczalem do alarmu centralne tam nie bylo klopotu, bo wyjscie na sterowanie zamka centralnego bylo w alarmie. Tutaj jest odwrotnie i na dodatek nie wiem jaki typ centralnego zamka i imobilajzera. Chcialbym zostawic centralny zamek ktory zalacza mi po chyba 7 km/godz atomatycznie drzwi i imobilajzer , ale na dodatek chce wsadzic alarm Legend . Czy jest sens imobilajzer i alarm. Moze macie jakies rozwiazanie aby bylo zalaczane tak jak jest w tej wersji i na dodatek w trakcie wlamania byl sygnal akustyczny bo wlasciwie mi o to chodzi aby byl jakis efekt akustyczny i dlatego chce wsadzic alarm.

    0
  • #7 24 Lut 2006 14:07
    piszpan
    Poziom 10  

    norbert.s. napisał:
    w pilocie to masz tylko sterowanie zamkiem centralnym,załóż bezpilotówkę seo perfect i wykorzystasz w ten sposób to oryginalne sterowanie.
    - tak pilotem w kluczyku załączam centralny zamek , ale możesz mi wytłumaczyć co to znaczy, to co napisałeś wyżej. . Nie bardzo rozumie o co chodzi. Akurat Legend mi został po Passacie i chcę go wykorzystać .

    0
  • #8 24 Lut 2006 14:12
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    bezpilotówka,to taki alarm,który wykorzystuje oryginalne sterowanie zamnkiem centralnym samochodu,nie masz wtedy dwóch pilotów tylko ten z renówki i masz też alarm uzbrajający się po zamknięciu auta i rozbrajający po jego otwarciu,masz tam wszystkie funkcje typu blokada zapłonu,czujnik dodatkowy,serwisowe wyłączanie.

    0
  • #9 24 Lut 2006 15:32
    piszpan
    Poziom 10  

    Już chyba to ostatni mój post. Mam pytanie: jaki konkretnie alarm do Thali zastosować , aby był sterowany pilotem od centralnego zamka i gdzie mogę znaleść opis wyprowadzeń z centralki zamka . Dzięki wszystkim za odpowiedzi i jak ktoś będzie miał coś do dodania to proszę napisać . Dla mnie temat jeszcze sie nie skończył. Dzięki.

    0
  • Pomocny post
    #11 24 Lut 2006 16:51
    xwit
    Poziom 33  

    Alarm znajdziesz na www.conda.pl i do każdego alarmu dostajesz dyskietkę ze schematami.A podłączenie do thalii jest proste.Nie będziesz miał kłopotów.

    0
  • #12 05 Lip 2010 22:55
    janek11389
    Poziom 42  

    Witam Kolegów. Wepnę się tutaj w stary temat aby nie robić zamieszania z nowym. Pytań mam kilka: pierwsze - gdzie w nowej thalii rok 2010 silnik 1.4 16V 100KM, znajduje się złącze diagnostyczne i czy jest wbudowane na sztywno w jakiś element czy "wisi" na przewodach? Pytanie drugie, czy po zrobienie przerwy w pętli immo (jako jedno z zabezpieczeń) wywali mi jakieś błędy bodykomputer? Po trzecie, czy w tym samochodzie uniemożliwienie dostępu do złącza diagnostycznego i pętli indukcyjnej immobilizera skutecznie uniemożliwia kradzież, czy jednak nie i lepiej założyć "kreta"? Proszę o poważne odpowiedzi, przeczytałem wielokrotnie, że każde auto idzie ukraść lawetą. Pozdrawiam

    0