Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Switche POE
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bezprzewodowy nadajnik do kamery usb

24 Lut 2006 20:30 5071 6
  • Poziom 12  
    Poszukuje informacji a najlepiej schematu jakiegos nadajnika i odbiornika takiego zeby moja kamera internetowa usb dizlala na odleglosc. zalezy mi na zasiegu do 50m. Potzebuje tego by moj robot posiadal nie tylko uszy lecz i oczy:) pozdrawiam
  • Switche POE
  • Poziom 12  
    Temat ciekawy, nie wiem tylko, czy w dobrym dziale. Może ktoś ma doświadczenie w transmisji cyfrowej na odległość?

    Jeśli zaś mogę doradzić koledze... może warto kupić gotową bezprzewodową kamerę? Jakość obrazu w takich kamerach jest dużo lepsza niż w kamerach internetowych, kamera jest zintegrowana z nadajnikiem i ma niewielkie rozmiary, odbiornik wystarczy podłączyć do jakiegoś urządzenia posiadającego wejście AV (na allegro można kupić karty do komputera posiadające aż cztery takie wejścia, cena ok. 100zł.).
  • Switche POE
  • Poziom 11  
    A gdyby wykorzystać modulator ze starego magnetowidu ustawiany trymerem .On posiada standartowe poziomy audio i video i to wszwstko wzmocnić .Moża by było sygnał odbierać przy pomocy TV lub karty TV w kompie
  • Poziom 10  
    z webcamem na USB nie będzie prosto,
    w zasadzie to musiałbyś mieć jakiś komputerek
    jednopłytkowy na pokładzie i do niego jakiś nadajnik (bluetooth? WiFi?)
    albo od razu (jak masz kasę) możesz wstawić kamerę bezprzewodową (taką z WiFi)
  • Poziom 12  
    Myslalem o kupnie gotowej kamery wi-fi ale tak na prawde to zalezy mi na tym zeby sie uczyc elektroniki i bawić nia a nie kupowac gotowe przyzady. wiec jeli ktos mogl by mi podac jakis ciekawy link ktory by mnie naprowadzil na rozwiazanie problemu to byl bym wdzieczny

    Dodano po 2 [minuty]:

    MATI555 napisał:
    A gdyby wykorzystać modulator ze starego magnetowidu ustawiany trymerem .On posiada standartowe poziomy audio i video i to wszwstko wzmocnić .Moża by było sygnał odbierać przy pomocy TV lub karty TV w kompie
    tylko jak to zrobic bo wlasciwie to mam dostep do takiego ktory mogl bym rozebrac tylko ze nie jestem pewien jak to zrobic.

    Dodano po 4 [minuty]:

    albo troche inaczej, gdybym podlaczyl swoja kamere poprzez kable do komputera, z tym ze wydluzyl bym kabel powiedzmy o jakies 6 metrow to o jakiej mocy musial bym uzyc wzmacniacz tak zeby nie "zniszczyl" mi transmisji ani komputera:)
  • Poziom 29  
    Jak o nauke ci chodzi to NIE POLECAM USB !!!
    Zrób(haha poprawiłem błąd :) ) coś innego. Np. kity składaj, programuj testuj, itp.
    Ja po kilku tematach na elce(wnerwiające innych ;) ) też testuje różne idee...
  • Poziom 11  
    Modulator od VCR ma 2 zasilania (wzmacniacza i samego modulatora).Spotkałem się z napęciami +5V,+5V/+5V,+12V/+12V,+12V wejście audio i video które na beszczelnego podłączałem do eurozłącza CYFRY+ POLSATU tego okrojonego bez modulatora i do kamery od uk. alarmowego. audi i video trzeba podłączyć kabłem ekranowym a nie potrzebne wyjścia obciążyć rezystorem 75Ω