Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF III 1,9 TDI problem przy przyspieszaniu

27 Lut 2006 10:04 3211 12
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich... na początku przepraszam jeżeli ten wątek już gdzieś był, ale nie wiem co wpisać żeby miećpewność, że nie było. Problem polega na tym, że co jakiś czas jak przyspieszam dość gwałtownie (wyprzedzanie, itp.) silnik ciągnie i w pewnym momencie jest jakby taka pustka (przestaje ciągnąć na jakiąś sekunde i znowu wraca mu moc). Po prostu przerywa, czasami kilka razy pod rząd a czasami w ogóle. Nie wiem czy to normalne czy też cośjest nie tak, dlatego prosiłbym osoby, które wiedzą o co chodzi o jakieśinformacje, z góy bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    być może poprostu go przekrecasz ponad dopuszczalne obroty i wtedy go odcina, dalsze informacje po podaniu kodu silnika (trzy pierwsze znaki z numeru silnika) pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Cóż w kwestii obrótów to rzadko kiedy ma on u mnie powyżej 3 tys. Jeżeli chodzi o te trzy pierwsze litery to nie wiem czy o te chodzi ale są następujące: WVW (jeżeli to ten ciąg znaków :)).
  • Poziom 32  
    tak zaczyna sie numer nadwozia a nie silnika
    powiedz przynajmniej 90 czy 110KM
  • Poziom 11  
    Smiem przypuszczaćiż nie o te znaki chodzi bo to jak się nie mylę identyfikuje tylko producenta i fabrykę a silnik jest 1Z.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Według oznaczenia 1Z ma on 90KM, jednak nie wiem czy nie było tutaj ingerencji i podnoszenia mocy.
  • Poziom 32  
    w opcji szukaj wpisz "tdi brak mocy"
    napewno znajdziesz rozwiazanie jeżeli nie to daj znać na prywat
    będziemy kontynuować
  • Poziom 12  
    Witam.
    Z nr-u silnika nie nadwozia np.1Z; AFN; ...... Spróbuj podłączyć auto pod VAG-a to może pomóc w dokładniejszym zlokalizowaniu problemu. Sprawdź na początek filtr paliwa lub lepiej go wymień.
  • Poziom 11  
    OK spróbuje poszukać czegoś więcej kierując się uwagami życzliwych forumowiczów takich jak Wy. Osobiśnie nie znam się na tym za bardzo, ale nigdy nie jest za późno na naukę więc jak coś uda mi się ustalić, to dam znać, jednak nie będzie to na pewno szybko gdyż mam mało czasu. Dziękuję Wam za pomoc i cenne uwagi, poszukam jeszcze na forum podobnych tematów... DZIEKI!

    Dodano po 11 [minuty]:

    Coś mi się przypomniało, otóż jeżeli nic nie pomyliłem to jakieś 3-4 misiące temu płyny i filtry były wymieniane, więc chyba to nie jest spowodowane przez nie.

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Miałem kiedyś GT TDI 110PS. Problem polega na braku paliwa w odpowiednim miejscu!!!
    Nieszczelność układu paliwowego .zaniczyszczony filtr paliwa.
    Filtr paliwa musi być dokładnie skręcony z rurkami.
    Nieszczelność na filtrze może spowodować problemy z uruchomieniem autka.
  • Poziom 16  
    witam, juz pisalem kiedys ,ze zawsze trzeba wracac do sytuacji jak bylo do momentu gdy cos sie robilo i ten twoj dopisek mowi duzo; jezeli te przerwy w pracy silnika sa od wymiany filtrow to po prostu masz nie odpowietrzony dokladnie uklad paliwowy , pozdrawiam , ps. nieraz trzeba kilka krotnie odpowietrzac jak byl zle zalany filtr paliwa /lub w ogole/, a moze masz nieszczelne przewody paliwowe...
  • Poziom 2  
    mam taki sam problem prosze napisz mi jak rozwiazales ta usterke dzieki
  • Poziom 15  
    vag prawdę ci powie a jak nic nie powie to też coś mówi :)
  • Poziom 11  
    Witam po długiej nieobecności. No więc niestety nie udało mi się nic sprawdzićw żadnym programie, ale mechanik powiedział mi, że prawdopodobnie to jakiś problem z czujnikiem, ale nie da rady za bardzo określić którym więc póki co to zostawiłem. Problem co prawda nadal występuje, ale bardzi rzadko i oby się już tylko poprawiało :-). Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam!