Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford escort 1,3 endura

02 Mar 2006 18:44 2845 6
  • Poziom 10  
    witam
    mam problem z obrotami silnika(albo nie schodzi z wysokich obrotów albo robi to bardzo długo)dzieje się to na postoju jak i w czasie jazdy , wszystko zaczęlo się po wymianie silnika krokowego(poprzedni padł),w pewien sposób temu zaradziłem wypinając czujnik prędkości pojazdu(przy wpiętym wogóle nie schodził z obrotów) jest lepiej ale nadal schodzi z obrotów bardzo długo,przeczyściłem wszystkie gniazda i wtyczki "kontaktem",czujnik położenia przepustnicy jest OK(mierzyłem)i tu pytanie czy przyczyną takiego stanu rzeczy może być sonda lambda lub przepływomierz,nie mam kontrolki silnika więc nie wiem czy sterownik jest w trybie awaryjnym(i jak to się w ogóle objawia)dodam jeszcze że takie siupy dzieją się zarówno na benzynie jak i na gazie
  • Poziom 27  
    sterownik jest na awaryjnym wyczysc pamiec zrob adaptacje powinno grac ewentualnie sprawdz czy nie ma lewego powietrza
  • Poziom 10  
    a mógłbyś powiedzięć(napisać) jak to zrobić , czy konieczna jest wizyta w ASO?
  • Poziom 27  
    ASO odwiedzaja niezrownowazeni lub ci co maja kupe kasy jak nie znasz zabardzo sie na tym to oddaj do zwyklego mechanika ktory dysponuje odpowiednim sprzetem
  • Poziom 10  
    a co masz na myśli pisząc "odpowiedni sprzęt"?
  • Poziom 27  
    Np czytnik kodow czyli czy dany mechanik moze odczytac jakie bledy powstaly w elektronice. Trzeba poprostu podpiac samochod pod komputer.
  • Poziom 17  
    w tych fordach najczęściej jest to sprawa zaworu regulacji biegu jałowego.
    często rozkalibrowuja się.Mozna wydłubać silikon pod wtyczką i pokręcić tą śrubką.W około 5-ciu na 10 pzypadków to pomaga na jakiś czas.NIE podłączaj go pod 12V ,bo tam jest dioda i jak się pomylisz to dostanie zwarcia na amen.