Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie wchodzi na obroty na LPG a na benie cieżko zapala.....

04 Mar 2006 22:58 2482 7
  • Poziom 11  
    Witajcie w sumie jestem tu nowy ale troche znalazłem i coś wiecej już wiem jednak potrzebuje pomocy!
    Passat VR6, 92r. instalacja BRC reduktor (136kW) II generacja, wsjo brc komp brc just, przejechane 15 kkm po wymianie filtrów itd mikser palnik fi 37 mm
    czynności serwisowe wykonane:
    wymiana filtra gazu,
    nowe świece + kable wn
    PROBLEM !!!
    Od pewnego czasu zaczęły się problemy z wchodzeniem na obroty pow. 4000 na gazie podczas jazdy. Jak stoję, to na biegu jałowym mogę wkręcić się bez problemu na dowolne obroty. ale podczas jazdy ciągnie nienajgorzej mniej wiecej do wspomnianej przeze mnie granicy a potem nagle staje się płynnie mułem. Jak wcisnę gaz do dechy w tym momencie, to nawet się dławi i zwalnia obroty (troszke szarpie). Efekt taki sam, jakbym puścił pedał gazu. Natomias jak wcisnę przy tych 4000 lekko, to w wielkich bólach dokręci się do 5000.
    Dodatkowo, to pomimo, że zaraz po odpaleniu ma 850 obr. jak przykazali, po lekkim dodaniu gazu lub przegazówce obroty zaczynają falować od 750 do około 200 przez kilka sekund. Tak prawie jakby chciał zgasnąć silnik i po chwili się podnosi na ok 800, słuchać też jakby takie trochę "pukanie w kolektorze" ale to w sumie mnie nie boli.
    A na wolnych za autkiem śmierdzi wyczuwalnie gazem......
    Instalacja czysta bez syfu po gwarancji nie grzebana dotychas było ok terz coś się zwaliło..... POMOŻCIE bo juz sam nie wiem co robić.
    Mam soft fejs ale ustawienia które są chyba są tym softem zmieniane w małej części nie wiem czy robić reset i na nowo autoadaptację bo z softu tej nauki zrobić się nie da austawienia są poprostu durne i gazwonicy też nic nie robia bo nie umieją może ma ktoś opis z was do regulacji justa pod PC ale jakiś taki zrozumiały.?
    Aha jak podpiałem lapka to sonda ok chodzi gut ino jedno mnie martwi jak lekko napisakm gaz to krokowy idzie z pozcji 90 do 130 jak wdepne skacze najwyzej do 120 + im wyżej obr tym barziej się zamyka ???? co w związku z tym daje brak ciągu przy 4000 obr bo silnik krok ma otwarcie na 90 a powinien miec np 150!!!!!?
    DZIĘKI
  • Poziom 28  
    może filtr powietrza zapchany, lub wydech przytkany. Nie wiem nic innego mi do głowy nie przychodzi
  • Poziom 17  
    Proponował bym sprawdzić podstawowe ustawienia czułości parownika. Następnie do dalszej regulacji i prób zastosowałbym ręczny register. Oczywiście przydatny bedzie analizator spalin (choć bez niego też można) . A jakie są wartości otwarcia attuatora dla 1000, 2000, 3000, 4000, 5000, 6000 RPM ?.
  • Poziom 11  
    witam
    regulacja tego brc jest pokopana dlatego ze nie da się za bardzo zmieniac recznie w programie do PC wartości otwarcia wszystko ustawia się podacz poierwszej autoadaptacji poszczególne wartości są takie że otw wstępne 90 potem idzie w góre az do 120 przy 4000 obr spada w dół gdzie przy 5500 już jest znowu na 90......?
    czyli tak jakby działało to odwrotnie przeciez jadac z prędkosią 2000 obr daje full gaz to się powinien otworzyć krokowy a nie zamykać
    będe wdzięczny jesli ktoś z was ma jakiś opis do programu brc just pl
    dzieki
  • Poziom 17  
    wynika to zapewne z pracy lambdy. Na wysokich obrotach brakuje powietrza -( mixer zmniejsza średnicę dolotu ) .
    Na elektrodzie sporo jest o regulacjach instalacji 2 gen. i zobacz na www.autogas.pl .
  • Poziom 17  
    na początek wyelininuj catoffa .Wpisz 7000 w okienku obrotów wejścia w catoffa
  • Poziom 16  
    witam, nie piszesz od kiedy sie zaczelo tak dziac, ale wyglada ,ze padl silnik krokowy albo jest zly sygnal na silnik, silnik musi pracowac w zakresie od 0 do 250 krokow,. oczywiscie na jakosc tego sygnalu moga wplywac inne urzadzenia, ale uwazam,ze to wina silnika krokowego, pozdrawiam Zdzislaw dodam ze zle zapalanie scisle laczy sie z praca silnika krokowego; obroty spadaja i faluja bo silnik nie moze przepalic nadmiernej dawki gazu / krokowy ma za duze otwarcie /,a moze rozregulowny reduktor ,oczywiscie silnik powinien zawsze odpalac na benzynie ,a po przekroczeniu okreslonych obrotow przejsc na gaz
  • Poziom 11  
    dzieki za rady krokowy dziala wpiałem w inna instalke i smiga ok
    ktos mi powiedzial ze mam zle zainstalowany program do just i przez to nie umiem zmieniac wszystkiego..........
    co ty na to?