witam
walczę już od 3 tygodni - dorywczo z taką padaką
W210 2,2 CDI 92kW 99rok
auto po spaleniu pod maską
zrobione ale nie pali
przywieżli do mnie , trochę posiedziałem i wysiedziałem
KTS -pokazuje błędy synchronizacji wałka z wałem
uszkodzenie zaworu ELAB - sprawdzony wraz z instalacją do niego i OK
więc podmieniłem KOMPUTER błędów już nie ma , nadal nie pali
sprwdziłem - małe ciśnienie na listwie - sprawdzone barometrem
70-80 bar
padnięty regulator ciśnienia - wymieniony
teraz jest podczas kręcenia 130-140bar
nadal nie pali
sprawdziłem impulsy do wtrysków -podczas kręcenia pojawiają się 2-3 impulsy i koniec na każdym to samo
KTS błedów brak
komputer który podstawiłem nie mial opisu - naklejki wiem że 2,2CDI ale dokładnie nie wiem
wewnątrz płyta jest identyczna - ma kilka tranzystorów więcej
może jest to zupełnie inna wersja ?
wsady są z oryginału
czy może być różnica w czujnikach w zależności od wersji (kW)
jutro podmienię jeszcze czujniki z jeżdzącego VITO 2,2 CDI
bo sam już nie wiem co
poluzowanie przewodu paliwowego na wtrysku powoduje mgiełkę na metr w powietrze
HELP
poz.PIOTR
walczę już od 3 tygodni - dorywczo z taką padaką
W210 2,2 CDI 92kW 99rok
auto po spaleniu pod maską
zrobione ale nie pali
przywieżli do mnie , trochę posiedziałem i wysiedziałem
KTS -pokazuje błędy synchronizacji wałka z wałem
uszkodzenie zaworu ELAB - sprawdzony wraz z instalacją do niego i OK
więc podmieniłem KOMPUTER błędów już nie ma , nadal nie pali
sprwdziłem - małe ciśnienie na listwie - sprawdzone barometrem
70-80 bar
padnięty regulator ciśnienia - wymieniony
teraz jest podczas kręcenia 130-140bar
nadal nie pali
sprawdziłem impulsy do wtrysków -podczas kręcenia pojawiają się 2-3 impulsy i koniec na każdym to samo
KTS błedów brak
komputer który podstawiłem nie mial opisu - naklejki wiem że 2,2CDI ale dokładnie nie wiem
wewnątrz płyta jest identyczna - ma kilka tranzystorów więcej
może jest to zupełnie inna wersja ?
wsady są z oryginału
czy może być różnica w czujnikach w zależności od wersji (kW)
jutro podmienię jeszcze czujniki z jeżdzącego VITO 2,2 CDI
bo sam już nie wiem co
poluzowanie przewodu paliwowego na wtrysku powoduje mgiełkę na metr w powietrze
HELP
poz.PIOTR