Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi B4 ciężko pali jak ciepły

Monsteer 06 Mar 2006 18:01 2719 4
  • #1 06 Mar 2006 18:01
    Monsteer
    Poziom 9  

    Witam Wszystkich

    Mam problem z moją B4 `91r 2.0E z gazem, mianowicie, ciężko odpala jak jest ciepły silnik. Na mrozie pali na dotyk.
    Jeszcze jedna kwestia: jak go zgaszę( na ciepłym) i zapalam od razu (do 2min) to nie ma problemu. Jednak jak postoi chwilę dłużej to trzeba trochę pokręcić żeby zaskoczył.

    No i co to będzie?
    pozdro.

  • Fibaro
  • #2 06 Mar 2006 19:05
    rumun-r32
    Poziom 13  

    na benzynie tez ci ciezko pali?

    Dodano po 27 [minuty]:

    jezeli tylko na gazie ci ciężko pali jak jest ciepły to go poprostu zalewa i musisz długo krecic spróbuj wyregulować lpg.
    a spróbuj go odpalić w ten sposób na ciepłym silniku: wkładasz kluczyk do stacyjki i odrazu odpalasz nie czekasz aż kontrolki zgasną. jezeli odpali to tylko wyregulujesz gaz i wszystko bedzie grało

  • Fibaro
  • #3 07 Mar 2006 14:04
    Monsteer
    Poziom 9  

    Tak. właśnie na benzynie nie pali. Gazu nigdy nie używam do zapalania.
    Byłem z nim dzisiaj na komputerze i dowiedziałem się, że sonda lambda nie podaje sygnału (ma stałe napięcie 0,45V) i sporadyczne problemy z przepływomierzem powietrza. Czyżby to? Sonda? Można jakoś ją reanimować czy jest zgon?

  • Fibaro
  • #4 07 Mar 2006 14:31
    mkos1
    Poziom 29  

    Monsteer napisał:
    .., że sonda lambda nie podaje sygnału (ma stałe napięcie 0,45V) i sporadyczne problemy z przepływomierzem powietrza. Czyżby to? Sonda? Można jakoś ją reanimować czy jest zgon?


    Ja u siebie tez miałem podobnie niezależnie od tego czy silnik pracuje czy tez nie dawała stałą wartość napięcia - pomoże jedynie wymiana na nową. Mozna poszukać uniwersalnych 4-przewodowych na Allegro - nie są zbyt drogie.
    Sprawdź jednak jeszcze bezpiecznik od grzałki sondy (5A na dodatkowym wsporniku w skrzynce bezp.)
    Jednak do samego odpalania raczej sonda nie ma znaczenia.
    Ale powód trudności z uruchomieniem moze być tez po stronie LPG - niespalony gaz z przewodów przy próbie uruchomienia silnika może go zalewać.
    Czy jak robili Ci diagnostykę to czy czujnik temp. silnika wskazywał własciwą wartość ?

  • #5 07 Mar 2006 15:04
    Monsteer
    Poziom 9  

    Czujnik temperatury, nie wiem. Diagnosta nie zwrócił mi na to uwagi ale silnik był rozgrzany bo z trasy. Ale wcześniej sprawdzałem go omomierzem i przewodził prąd. (nie znam wartości oporu, chodziło mi tylko o kontrolę czy działa)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME