Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

254-kanałowy sterownik urządzeń, czy to ma szanse działać ??

MrYetti 15 May 2003 20:16 2844 14
Altium Designer Computer Controls
    MrYetti
    Level 12  
    Witam, jestem początkującym elektronikiem i niebardzo znam sie na elektronice cyfrowej. Urządzenie które zaprojktowałem jest to 254 kanałowy sterownik urządzeń który powstał na bazie "Komputerowego systemu sterowania" i "Alternatywnego przełącznika ON/OFF"

Niejest to kompletyny projekt tylko schemat mniej więcej jak to ma działać i mam prośbe do osób które sie znają na takich rzeczach czy to urządzenie które próbuje zaprojektować ma szanse działać ??
    Prosze o opinie na tenat tego urządzenia i pomoc w dokończeniu projektu.

Jeżeli naruszam czyjeś prawa autorskie prosze o poinformowanie mnie otym a natychmiast przerwe prace nad projektem....

Za wszelką pomoc i opinie z góry dziękuje....................
  • Altium Designer Computer Controls
    MrYetti
    Level 12  
    I jeszcze wyjaśnie jak to ma działać.......... stan wysoki podany na wyjścia D0-D7 będzie sterował pracą Multiplexserów, pierwsze cztery wyjścia danych będą sterowały pierwszym multipexerem który będzie wybierał jeden z 16 multipexów podłączonych do niego. natomias wyjścia D4-D7 będą wybierały 1 z 16 urządzeń podłączonych do wcześniej wybranego multiplexera co daje nam 16x16=256 :D od tego należy odjąć 2 momęty w których występują stany 0000000 i stan 11111111 kóry występuje podczas włączania komputera, test portów ). w momęcie pojawienia sie stanu wysokiego na tranzystaorze nastąpi zwarcie styków układu przełącznika i tranzystor włączajaćy lub wyłączający urządzenie zmieni swój stan na przeciwny. Do sterowania wystarczy program który będzie wysyłał na adres portu LPT daną wartość liczbową w zakresie od 0 do 255.
  • Altium Designer Computer Controls
    bubels
    Level 17